Prima ondersteuning!

Ze zijn er altijd voor je en helpen je ook met de meest moeilijke zaken! Zeer betrouwbaar, mails worden erg snel beantwoord, dus niks op aan te merken.

• Betrokkenheid

Deskundig advies en duidelijk antwoord op mijn vragen

Voor mij is dit de eerste ervaring met een administratiekantoor en ik ben erg tevreden met de service. De juiste kennis is zeker aanwezig en er is ook ruimte voor vragen vanuit mij.

• Betrokkenheid

Uitmuntende service en zeer betrouwbaar

Sinds 2012 maak ik gebruik van de diensten van Buro Freecon. Ik ben uitermate tevreden. Zij helpen mij altijd snel, efficiënt en op een deskundige manier. Ik hoop nog veel jaren fijn samen te werken.

• Betrokkenheid

Flexibel, professioneel en zeer klantvriendelijk

Buro Freecon heb ik als een super vertrouwd en professioneel Buro ervaren. Uitermate flexibel en vriendelijk. Aanbevelenswaardig.

• Betrokkenheid

Persoonlijk, betrouwbaar en een hele prettige samenwerking!

Wij waren op zoek naar een nieuw bureau voor onze financiële administratie en Buro Freecon heeft bij ons direct een goede eerste indruk achtergelaten. De communicatie is persoonlijk en bovendien komen de medewerkers betrouwbaar en zeer professioneel over. Kortom wij zijn ontzettend blij met Buro Freecon, wij geven hen een dikke tien!

• Betrokkenheid

Een geweldig team dat voor je klaarstaat wanneer je ze nodig hebt!

Buro Freecon is een geweldig bedrijf wat echt meedenkt met ons als klant. Op elk vraagstuk wat we bij hen neerleggen krijgen we snel en deskundig antwoord. Voor het team van Buro Freecon is niets teveel en je kunt dan ook altijd op ze rekenen, top!

• Betrokkenheid

Prima financiele dienstverlening met zeer korte lijnen

Sinds 13 jaar doet Freecon naar volle tevredenheid de financiele administratie en belastingaangiftes voor mijn kleine zelfstandige onderneming in de zorg. Wat met name prettig is, zijn de korte lijnen. Je weet wie aan de knoppen draait en krijgt snel reactie op vragen.

Al meer dan 10 jaar een betrouwbaar gezicht

Buro Freecon helpt mij en ons bedrijf al > 10 jaar met de administratie, aangiften en allerlei financieel administratie zaken. Toen al direct contact met Gerrit. 10 jaar later? Nog steeds direct contact met Gerrit (en zijn team). Het is heerlijk om bij een vraag heel snel accuraat antwoord en opvolging te krijgen. Ik kan iedereen Buro Freecon aanbevelen, maar alléén als jij je financiële zaken echt serieus goed geregeld wilt hebben.

Totale ontzorging van A tot Z

Bij iedere vraag een antwoord en bij iedere casus een advies. Buro Freecon heeft zijn meerwaarde voor mijn organisatie al meermaals aangetoond. Mijn administratie is in goede handen bij Buro Freecon.

• Betrokkenheid

Een dikke tien voor moderne software/vooruitstrevend

Snelle en accurate resultaten

Betrouwbaar en fijne samenwerking

Buro Freecon is een betrouwbaar bedrijf met fijne medewerkers. Bij het uitbesteden van je administratie is dit een must en dat doen zij super!

• Betrokkenheid

Een verademing om mee te werken, helder, fris en vernieuwend!

Geen vleesgeworden paperclips of duffe cijferknagers, maar wij ervaren Buro Freecon als een fris administratiekantoor met leuke, prettige medewerkers dat ons met een heldere uitleg en perfecte adviezen terzijde staat. Met haar vernieuwende kijk op financiële zaken worden wij op professionele wijze ontzorgd waardoor wij ons met een gerust hart kunnen blijven focussen op hetgeen van groot belang is voor de voortgang en groei van onze onderneming.

• Betrokkenheid

Zeer snelle antwoord op je hulpvragen!

Zeer persoonlijke aanpak. Als je vragen hebt worden ze snel beantwoord. Er wordt meegedacht naar de goede oplossing. Kortom top! Zeker aan te bevelen.

meedenkend en vakkundig

Vriendelijke betrouwbare mensen welke vakkundig en meedenkend zijn.

• Betrokkenheid

Ontzorging en advies waar je als starter erg mee geholpen bent!

Als starter krijg je te maken met veel nieuwe aspecten. Het is dan ook heel fijn als je je kan focussen op je opdrachten als je weet dat je ontzorgd wordt in je administratie. De samenwerking met Buro Freecon gaat soepel, goede communicatie en goed advies. Precies zoals ik het voor ogen had toen ik besloot samen te gaan werken.

Zeer tevreden!!

Gerrit is betrouwbaar, zeer kundig en denkt echt met je mee. Ook ik als startende ondernemer kan bij hem terecht en daar ben ik onwijs blij mee! Vragen worden snel beantwoord en afspraken worden snel ingepland. Gerrit denkt met je mee als het om ontwikkeling en verniewing gaat, zo is ook zijn eigen initiatief 'loonstrokie' onstaan. Zeer aan te raden! :)

Jarenlange deskundige service!

Ik maak al jarenlang naar tevredenheid gebruik van de diensten van Buro Freecon. Altijd vlotte persoonlijke communicatie en goed advies. Zeker aan te bevelen!

uitstekend!

Echt aanrader!. Professioneel administratiekantoor. Hartelijke bedankt aan Meneer Gerrit voor de snelle vakkundige hulp.

• Betrokkenheid

Sinds de start van mijn bedrijf verzorgt Buro Freecon de boekhouding. BLIJ MEE.

Tijdig en goede adviezen.

Buro Freecon verzorgd al zo'n 15 jaar probleemloos onze boekhouding

Wij hebben een prettige samenwerking met buro Freecon. Zij adviseren en verzorgen ook op het gebied van de belasting aangifte

• Betrokkenheid

Goede en snelle service en denken goed met je mee

Ik word altijd goed geholpen bij Buro Freecon. Ze helpen mij herinneren aan deadlines en beantwoorden mijn vragen snel. Mijn boekhouding is hierdoor altijd goed op orde. Een echte aanrader!

• Betrokkenheid

Deskundig, betrokken, zeer vriendelijk en toegankelijk

Aanvankelijk wilde ik geen boekhouder, maar door de deskundigheid, en vriendelijkheid van Freecon ging ik overstag. En ik had er absoluut geen spijt van, ik merkte gelijk de baten! Als zzp'er in de uitgeverij- en kunstwereld ben ik maar een kleine ondernemer, maar daar merk ik nooit iets van bij Freecon. Altijd even betrokken en alert!

• Betrokkenheid

Goed buro met vriendelijke mensen

Altijd snelle behandeling en als je wat vergeten ben mee te sturen zeer snel een vraag daarover.Wij worden altijd goed en vriendelijk geholpen

• Betrokkenheid

Goed en eerlijk advies, recht voor zijn raap.

Helder een eerlijk advies. Duidelijk zeer ervaren, door de wol geverfd. Rotterdamse mentaliteit, "niet lullen maar poetsen".

• Betrokkenheid

Fijn proffesioneel bedrijf dat ik iedereen zou aanbevelen.

Fijn bedrijf dat meedenkt en oplossingen biedt in hun vakgebied. Heeft kennis van zaken, vriendelijke medewerkers en hebben een goede service. Ook wanneer zij het druk hebben laten ze van zich horen wat ik prettig vind. Leuk dat ze prijsvragen hebben voor de ontvangers van de loonstroken. Ik beveel ze van harte aan.

Hollandsch Diep 63 U

2904EP Capelle aan den ijssel

Over Buro Freecon

Buro Freecon is een klein, maar uiterst efficiënt kantoor. Met ons vijven helpen we bijna 300 bedrijven en personen met hun administratie. De betrouwbaarheid van je administratie staat daarbij voorop. Wij letten scherp op de juiste toepassing van de fiscale wetgeving, de volledigheid van de administratie en de consistentie met eerdere jaren.

Over Boekhouderscore.nl