Via Linked-In ben ik door Gerrit benadert. Na een leuk ondernemersportret wat ze gratis en voor niets voor mij gemaakt hebben en fijn gesprek besloten om Buro Freecon als boekhouder te gaan nemen. Ze denken echt mee, heel leuk!
  • Betrokkenheid

Vragen hoe klein ook worden snel en accuraat beantwoord, prettig bedrijf om mee te communiceren.
  • Betrokkenheid

Ik kan niet anders dan overal een 10 scoren. Ik ken Buro Freecon al een aantal jaren voor zowel mijn bedrijfsmatige als prive belastingzaken en advies. Mijn ervaring is dat er altijd de bereidheid en deskundigheid is om te helpen bij alle vragen, bedrijfsadvies en belastingzaken. Er wordt niet niet moeilijk gedaan over even een extra vraagje tussendoor en altijd vriendelijk en correct behandeld.
  • Betrokkenheid

Administratiekantoor met kennis van zaken. Reageert snel op vragen en geeft goed advies
  • Betrokkenheid

Buro Freecon is qua techniek hun tijd ver vooruit. Ze maken gebruik van handige apps en functionaliteiten waarbij het doen van mijn administratie mij geen zorgen meer geeft. Advies is helder en duidelijk en ze denken graag met je mee. Van harte aan te bevelen!
  • Betrokkenheid

Als sinds de start van mijn bedrijf (2010) is Gerrit mijn adviseur en verzorgt hij de administratie en mijn aangiften. Tijdig, compleet en denkt pro-actief mee. Begin dit jaar een urgent vraagstuk dat hij direct heeft opgepakt en binnen 24 uur afgehandeld. Dus zoek je een betrokken en deskundig administratiekantoor dan kan ik Buro Freecon van harte aanbevelen!

• Betrokkenheid

Al ruim 12 jaar uiterst tevreden over Buro Freecon. Belastingaangiften zijn altijd in orde en op tijd. Telefonisch altijd zeer deskundig en vriendelijk.
  • Betrokkenheid

Toen ik stap voor stap de beoordeling invulde, toen dacht ik: hmmm, overal 10. Is dat echt zo? Ja. Is echt zo. Als DGA van een 4M omzet bedrijf helpt Bureau Freecon mij zowel met de administratie van mijn bedrijf als met onze werkmaatschappij. Qua communicatie kun je altijd even een emailtje sturen en krijg je binnen een paar uur een persoonlijke reactie, met advies en deskunidgheid. En de betrokkenheid? Dik in orde. Ik kan Freecon dus van hartte aanbevelen.
  • Betrokkenheid

Ik was verrast bij de betrokkenheid en snelheid van Buro Freecon. Zij hebben mij tijdens de intake net dat extra stukje inspiratie verschaft om zelfstandig consultant te worden. Ondertussen is mijn eerste opdracht getekend en heb ik alle vertrouwen in de bijbehorende administratie. Dank!
  • Betrokkenheid

ik laat mijn administratie al jaren beoordelen en deels uitvoeren bij Buro Freecon. Ik sta altijd versteld van de enorme snelheid waarmee Gerrit van der Scheer reageert, of het nu vragen zijn of de controle van mijn BTW-administratie. Gerichte vragen en oplossingen, goede aanbevelingen en een hele pretige samenwerking. Ik zou het elke ZZP'er aanraden!
  • Betrokkenheid

Het fijne aan Freecon is de snelle communicatie. Een vraag is altijd dezelfde dag nog beantwoord. Ik waardeer vooral de persoonlijke benadering en het meedenken in vraagstukken en financieel voordelige constructies.
  • Betrokkenheid

Zeer ervaren en betrokken professionals!
  • Betrokkenheid

Ik heb een goed ervaringen met buro freecon. Leuke gesprekken en spreken duidelijke taal.
  • Betrokkenheid

Altijd fantastisch geholpen, staan voor je klaar en komen met oplossingen! Een aanrader.
  • Betrokkenheid

Buro Freecon doet sinds 2014 mijn aangifte IB (ik ben zzp'er) en Gerrit reageert altijd snel op mails, verwerkt deze vlot en denkt proactief mee. Echt heel fijn!
  • Betrokkenheid

Voor ons is Gerrit van der Scheer iemand die duidelijk communiceert, ondersteunend en adviserend is. Als je een vraag of gegevens nodig hebt volgen deze snel. Door onze administratie bij hem onder te brengen kunnen wij ons volledig richten op onze werkzaamheden. Wij raden een ieder aan om een gesprek aan te gaan met Gerrit van der Scheer om te kijken of hij wat voor je zou kunnen betekenen.
  • Betrokkenheid

Gerrit is een zeer betrokken en kundige boekhouder. Een hele fijne man om mee te werken, komt zijn afspraken na en Is prettig in de omgang. Gerrit bedankt voor je hulp en input!
  • Betrokkenheid

Bij Buro Freecon wordt er met de ondernemer meegedacht, en wordt de boekhouding pico bello bijgehouden en verwerkt. Ook de jaarstukken zijn in orde en snel geleverd.
  • Betrokkenheid

Afgelopen jaren staat Freecon mij echt bij. Mijn boekhouden deed ik zelf en was een puinhoop. Gerrit en zijn collega's hebben vakkundig alles recht getrokken. Ook voor betere communicatie met de fiscus ben ik goed geholpen.
  • Betrokkenheid

Snelle beschikbaarheid. Deskundig advies, na deze afspraak ging ik met een goed en gedreven gevoel weer weg. Zeer deskundig
  • Betrokkenheid

Als Kunstkring en Kunstuitleen Capelle zijn wij uitstekend geholpen door Buro Freecon met het herstructureren van de boekhouding na een plotseling opstappen van het voltallige bestuur en boekhouder/penningmeester. Nu werken we prettig samen en zorgt Freecon voor het bijhouden van de boekhouding.
  • Betrokkenheid

Gerrit is een zeer doortastende, ervaren en sympathieke boekhouder/administrateur. En vooral n hele goede mede ondernemer. Met alleen een goede boekhouder kom je er als ondernemer nl. niet. Je moet iemand hebben die mee- EN vooruit denkt. Die jou helpt met je cashflow te bewaken en je adviseert bij bepaalde aankopen die je voor je bedrijf moet doen. Misschien zelfs n beetje mee onderhandelt en contracten mee bekijkt. Zo’n boekhouder is Gerrit. Patrick van Zandoort, van Zandvoort Management bv.
  • Betrokkenheid

Gewoon een prima administratiekantoor. Ik kan er met al mijn vragen terecht en de aanpak is pragmatisch en direct. Al vijf jaar een hele plezierige samenwerking (sinds 2012)

Over Buro Freecon

Buro Freecon is een klein, maar uiterst efficiënt kantoor. Met ons vijven helpen we bijna 300 bedrijven en personen met hun administratie. De betrouwbaarheid van je administratie staat daarbij voorop. Wij letten scherp op de juiste toepassing van de fiscale wetgeving, de volledigheid van de administratie en de consistentie met eerdere jaren.