Zeer professioneel bedrijf waarbij vertrouwen de basis is.

Tromp fin diensten heeft mijn bedrijf van begin af aan administratief en adviserend op financieel gebied al meer dan 15 jaar naar volle tevredenheid bijgestaan. Mede dankzij hen kon ik mijn bedrijf goed verkopen aan een groot aandeelhouder. Van mij krijgt TFD een 10 met een griffel!

• Betrokkenheid

Frank en zijn team zijn ervaren professionals die voor mij zakelijk en privé de financiële administratie regelt. Daarnaast worden de belastingaangiftes en de jaarrekening naar volle tevredenheid gemaakt en voor ons geregeld. Wij zijn al tientallen jaren een tevreden klant en bevelen Tromp Financiële Dienstverlening aan iedereen aan. Een administratie kantoor dat accuraat en betrouwbaar is.

• Betrokkenheid

Fijne en deskundige hulp!

• Betrokkenheid

Top boekhouder, kom er al jaren met al mijn administratie, zo ook nu voor me dochter, door het aanleveren van haar gegevens, heeft ze toch maar mooi 250 euro teruggekregen. Zo ook me zoon net 18 geworden dus zorgverzekering wat hij zelf moet betalen, ook ingeleverd, zo kost het me zoon nu bijna niks omdat hij maandelijks zorgtoeslag gestort krijgt op zijn rekening. Super blij hiermee.

• Betrokkenheid

Wordt vriendelijk geholpen en ze denken overal aan mee

• Betrokkenheid

Tromp heeft tijdig de verschillende mogelijkheden voor het wijzigen van pensioen in eigen beheer aangegeven. Dit is duidelijk aan ons gecommuniceerd.

• Betrokkenheid

Deze week heeft Frank mij nog goed en snel geholpen met het aanvragen van een zwangerschapsuitkering. Frank is altijd bereidt advies te geven waar nodig. Ik ben een zeer tevreden klant.

Over Boekhouderscore.nl