Persoonlijk

Denkt mee , 100% zuiver en eerlijk advies

• Betrokkenheid

Dankjewel Edward voor deze superbeoordeling, zijn we heel blij mee. hopende op een jarenlange voortzetting van onze zakelijk relatie

Snel, correct, vriendelijk en behulpzaam

Het Administratiekantoor van Edwin Klijn is een prima bedrijf. Snel, correct, vriendelijk en behulpzaam voor een prima betaalbaar tarief

• Betrokkenheid

Super bedankt Tilly voor deze mooie beoordeling. Fijn te horen dat je zo tevreden bent. Ook wij zijn blij met jou als jarenlang betrouwbare klant en op onze samenwerking

Snelle reactie en betrokken.

Goede pesoonlijke betrokkenheid.

• Betrokkenheid

Dankjewel Aad voor deze mooi woorden en super beoordeling! zijn we heel blij mee !!

goede begeleiding

Als nitwit op het gebied van administratie en belastingen heeft Edwin mij nogal eens moeten wijzen op vergissingen en vergeten zaken. Dank zijn de uitstekende adviezen en begeleidingen van Edwin ben gelukkig blunders bespaard gebleven.

• Betrokkenheid

Fijn Jan dat je ons zo geweldig hebt beoordeeld! zijn we heel blij mee. En je blunders lossen we altijd weer op :-)

Prettige samenwerking

Prettige samenwerking

• Betrokkenheid

dankjewel Maarten voor deze super beoordeling!! de prettige samenwerking geldt van 2 kanten. Hopelijk nog jarenlang een zakelijk relatie !

Snelle en goede service!

Altijd staat Edwin voor ons klaar als we weer eens gedoe met de belastingdienst hebben en dat is heel erg fijn! Snelle een goede service!

• Betrokkenheid

dankjewel Simone voor jouw mooie beoordeling ! Ik ben ook altijd weer blij als het gedoe met de belastingdienst weer is opgelost!

Edwin en zijn collega's zijn betrouwbaar, kundig, meedekend, begripvol en pro-actief.

Ik wordt door Edwin en zijn collega's goed ontzorgd. Het contact is altijd prettig en professioneel. Het werk verrichten Edwin en zijn collega's altijd accuraat. Al met al ben ik zeer tevreden met de dienstverlening.

• Betrokkenheid

dat zijn hele mooie woorden Albert, super bedankt hiervoor. ook wij ervaren de samenwerking super prettig. we hopen nog jarenlang deze zakelijke relatie voort te zetten !!

Deskundige en ervaren medewerkers

Ervaren en vooral klantgerichte medewerkers. Staan altijd klaar met deskundig advies.

• Betrokkenheid

super bedankt Marianne, ook wij zijn al jaren blij met jullie als klant!

Betrokken en kundig

Al jaren zijn wij klant, bij vragen komt er meteen actie. Ik heb het gevoel dat er kundig omgegaan wordt met onze administratie.

• Betrokkenheid

Ook wij zijn al jaren blij met jullie Koen.....we zijn trots op de jarenlange samenwerking !!

Sinds 2014 verzorgt Edwin mijn administratie perfect. Hij neemt altijd de tijd voor mijn situatie, adviseert en en denkt mee. Hij geeft net dat stukje meer dan een ander.

• Betrokkenheid

super bedankt Marie-Louise, fijn te horen dat jullie zo blij met ons zijn !

Vriendelijke en professionele opstelling

Zijn erg vriendelijk en overleggen en adviseren je als ze denken dat er iets anders gedaan moet worden.

• Betrokkenheid

Super bedankt Ilonka voor deze mooie beoordeling.....een 11 kan helaas niet :-)

Een actieve samenwerking.

Als je een vraag stelt krijg je antwoord, als een vraag niet 123 beantwoord kan worden wordt het uitgezocht en krijg je alsnog antwoord, geen valse beloften maar wel toegevoegde waarde voor je bedrijf waar ik in 2019 veel aan gehad heb.

Keurig

Antwoordt heel snel.

• Betrokkenheid

zo Astrid, het kan niet op zeg :-) bedankt voor deze super beoordeling.....als ik toch een keertje iets "niet goed" doe, dan hoor ik het ook graag. met deze beoordeling gaat het gemiddelde weer omhoog !!

Ze hebben ons echt uit de problemen gehaald

• Betrokkenheid

Woooow Ilonka, dat zijn nog een cijfers. Ik kan me niet dus niet meer verbeteren :-) Bedankt voor dit mooie cijfer. Bedankt voor de prettige samenwerking, die we komend jaar op vertrouwde voet gaan voortzetten !!

Goed ontzorgen

Dit jaar gestart als ZZP-er en met Klijn administratie kan ik mij bezig houden met mijn specialisme. Tijdig en duidelijke communicatie, denkt mee en ziet vooruit. Je weet waar je aan toe bent. Ga zo door :)

• Betrokkenheid

super bedankt Rudi voor deze mooie beoordeling !! ben er blij mee :-)

Snelle en concrete antwoorden en bij onduidelijkheid altijd een goede toelichting.

Altijd snelle reactie op mail of telefoon. Bij onduidelijkheden i.v.m. ontbreken kennis of eigen inzicht van mijn kant altijd uitleg tot het wel duidelijk is.

• Betrokkenheid

Super bedankt Nadia voor deze hele mooie beoordeling. TOP !!

• Geholpen door: Edwin Klijn

dankjewel Marlijn voor dit mooie rapportcijfer !

Altijd aandacht voor de klant. Correct en betrokken. Kan niet anders zeggen dan top...

• Geholpen door: Edwin Klijn

dankjewel Roy voor deze mooie woorden en beoordeling. TOP !!

Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen: snelle en juiste hulp, goede uitleg en een goed prijs-kwaliteit verhouding.

• Geholpen door: Edwin Klijn

Wow Trijntje, dat is is nogal een beoordeling, een 10 ! super bedankt hiervoor !

Zelfs voor mij als zelfstandig ondernemer neemt Edwin ruim de tijd. Hij maakt geen onderscheid tussen grote en kleine klanten en voorziet mij altijd van deskundig advies. Communicatie vindt op professionele, maar bovenal zeer prettige wijze plaats. Een absolute aanrader!

• Geholpen door: Edwin Klijn

super bedankt Wil voor deze mooie beoordeling . Top !!

gewoon ok...

• Geholpen door: Edwin Klijn

dankjewel Cor voor dit supermooie cijfer !!

Begin dit jaar overgestapt naar volle tevredenheid. Altijd snel en compleet antwoord. Duidelijke en transparant communicatie en goede hulp en uitleg waar nodig

• Geholpen door: Edwin Klijn

super bedankt Kitty voor deze mooie beoordeling !!!

• Geholpen door: Edwin Klijn

dankjewel Merel voor dit mooie rapport cijfers !!

Klant vriendelijk. Bij telefonische vragen goed advies gekregen.

• Geholpen door: Edwin Klijn

Dankjewel Vréne voor je mooi beoordeling en woorden . top !!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Twee wat uitgebreidere contactmomenten gehad dus nog niet veel ervaring met deskundigheid/betrokkenheid maar vooralsnog hebben we een goed en positief gevoel over dit kantoor.

• Geholpen door: Edwin Klijn

bedankt Ton voor deze mooie woorden en beoordeling !!

Brugske 19 5171 VR Kaatsheuvel

Over Boekhouderscore.nl