Deskundigheid met een persoonlijke benadering

Klijn Administraties kenmerkt zich vooral door de deskundigheid met een persoonlijke benadering. Dat is precies wat wij zoeken onder onze zaken relaties. Zelf staat deze kernwaarden bij ons “JRS Webdesign” ook hoog in het vaandel. We willen niet als een nummer behandeld worden. Met iemand de samenwerking opzoeken is goud! Dat is ook wat je van Edwin en zijn team mag verwachten.

• Betrokkenheid

Super bedankt Jos voor dit mooie rapportcijfers. Fijn te leze dat jullie zo tevreden zijn met onze dienstverlening. Ook wij ervaren de samenwerking als geweldig, lekker sociaal en altijd heel alert op onze vragen. we zijn blij met jullie in onze klantenkring

Gemoedelijk en deskundig

Het contact is aangenaam en toch deskundig. Afspraken worden nagekomen. Adviezen en tips worden gegeven voor een goede boekhouding.

altijd behulpzaam

• Betrokkenheid

Een prettige, duidelijke en vakkundige samenwerking

Sinds 2015 hebben wij onze boekhouding in de vakkundige handen van Edwin en zijn team gelaten. Ondanks onze meningsverschillen en soms best pittige discussies, zijn we altijd tot een goede, werkbare maar vooral betrouwbare oplossing gekomen. De bereikbaarheid van dit kantoor is uitstekend. Zowel fysiek als digitaal als telefonisch. De informatievoorziening is erg goed en eigenlijk blijft er geen enkele vraag onbeantwoord. We hebben geen enkele medewerker ooit kunnen betrappen op een onvriendelijke behandeling en dat is zeer waardevol voor ons. Wij raden iedereen aan om hun boekhouding aan dit kantoor over te laten.

• Betrokkenheid

Dankjewel Donna en Pieter voor deze mooie woorden en beoordeling. Soms is het voeren van discussies nodig om samen tot een mooie oplossing te komen die voor beide partijen werkbaar is. Uiteindelijk vinden we altijd een weg die ons beiden past.

Ik ben tevreden over de service en de samenwerking.

Weinig toe te voegen aan bovenstaande zin.

• Betrokkenheid

super bedankt Iwan voor deze mooie beoordeling. fijn te lezen dat je tevreden bent over de samenwerking, wij ook uiteraard !!

In een woord TOP

Mijn ervaring met Administratiekantoor Klijn is in een woord TOP. Als ik vragen heb, dan krijg ik heel snel antwoord. Edwin denkt proactief met je mee, en signaleert het direct wanneer er iets aangepast moet worden. Hierdoor kan ik me op mijn eigen werkzaamheden concentreren.

• Betrokkenheid

super bedankt Lonneke voor dit mooie rapportcijfer en de mooie woorden. We zijn blij te horen dat je zo tevreden over ons bent. Je bent al ruim 5 jaar een trouwe klant, daar gaan nog zeker heel wat jaren bijkomen wat mij betreft !!

Zeer deskundig

Gevoel hier echt geholpen te worden.

• Betrokkenheid

dankjewel Annemieke voor deze mooi beoordeling, zijn we super blij mee !

Denkt me en vooruit, geen verrassingen

Inmiddels is Klijn Administratie nu 2 jaar mijn boekhoud kantoor en heeft me geholpen met het opstarten en verder groeien van mijn bedrijf. De betrokkenheid stelt mij instaat me bij mijn leest te houden en dus de meerwaarde naar mijn klanten te bieden. Tijdig en duidelijk advies zijn zeker niet vreemd voor Klijn Administratie.

• Betrokkenheid

Dankjewel Rudi voor deze mooie score. Fijn de te horen dat je tevreden over ons bent. we hopen dat jouw bedrijf de komende jaren flink kan doorgroeien en dat wij jou daarbij kunnen ondersteunen en adviseren.

Hele fijne mensen

ik ben een hork op het gebied van administratie, goed dat Edwin geduld heeft en het oppakt.

• Betrokkenheid

dankjewel Jos-Jan voor dit mooie rapportcijfers. een hork vind ik niet de juiste benaming.....maar een specialist ben je zeker niet op het gebied van boekhouden :-), maar gelukkig heb je meer verstand van mode en leer. Fijn dat je al jarenlang trouwe klant bent.

Al 10 jaar klant

Goede, deskundige en vriendelijke mensen.

• Betrokkenheid

dankjewel Carla voor deze mooie beoordeling. zijn we heel erg blij mee !! fijn dat je al jarenlang trouwe klant bent !

Fijne samenwerking, altijd snelle reactie op je vragen

Edwin controleert al jaren de administratie van onze 2 bedrijven, maakt de jaarrekeningen en doet voor ons de IB aangiftes. De communicatie per mail is altijd snel en duidelijk, dit werkt voor ons erg prettig.

• Betrokkenheid

super mooi beoordeling Jory, daar zijn we heel blij mee. al sinds 2013 trouwe klant en altijd zeer accuraat en netjes voer jij de boekhouding....zonder jouw inzet zou het allemaal niet zo soepeltjes lopen

Professioneel en kundig, ontzorgend

Voor mij als kleine onderneming een grote hulp bij dagelijkse maar ook lange termijn beslissingen. Alles lijkt bijna vanzelfsprekend en dat is wat ik nodig heb, een kantoor dat me ontzorgt!

• Betrokkenheid

dankjewel Martin voor je mooie beoordeling en reactie. Juist ook de kleine ondernemer zijn wij graag van dienst, want die hebben vaak de meeste ondersteuning nodig, omdat de kleine kleine ondernemer zich wil focussen op zijn eigen vakgebied.

Altijd goede en snelle hulp

Al een aantal jaar ben ik tevreden klant. Mijn boekhouding is goed op orde, ik krijg duidelijk en snel antwoord op alle vragen die ik stel. Voor mij dus een 10 !

• Betrokkenheid

Bedankt Trijntje voor deze mooie 10! Fijn dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Uiteraard streven wij ernaar om onze dienstverlening op niveau te houden of zelfs nog beter.... We zijn blij jou al jarenlang als klant te hebben !

Al jaren geweldig werk geleverd.

Als Deejay/Producer werkt mijn Administratie Procedure iets anders dan bij een normaal bedrijf. Maar Edwin en zijn team zorgen er altijd voor dat alles perfect wordt uitgewerkt en Ingediend. En dit al meer dan 7 Jaar. Dank daarvoor !

• Betrokkenheid

bedankt Niels voor deze mooie woorden en super beoordeling. Jouw administratie is zeker niet standaard, maar dat maakt het juist ook weer heel uitdagend voor ons. We zijn super blij met jullie als klant en hopen dat dit nog lang volhoudt

Betrouwbaar en kundig

Punctueel, kundig en betrouwbaar. Ik laat met een gerust hart mijn boekhouding over aan administratiekantoor Klijn!

• Betrokkenheid

super bedankt Margje voor dit mooie rapportcijfers en je vertrouwen in ons kantoor. Wat ons betreft nog jarenlang een prettige samenwerking !

prettig

Het gevoel altijd vriendelijk en goed geholpen te worden. Geen vraag is teveel. Je krijgt vaak meer waar je om vraagt.

• Betrokkenheid

bedankt Ronny voor deze mooi woorden en super rapportcijfers. Fijn dat ja al jarenlang trouwe klant bent (en hopelijk blijft)

zeer zorgvuldig en op tijd.

• Betrokkenheid

bedankt voor deze mooie beoordeling Harro, zijn we uiteraard zeer blij mee !

Uitstekende en snelle service

Edwin en zijn team verzorgen al meer dan 10 jaar de boekhouding van mijn bedrijven. Ze geven uitstekend pro-actief advies, en leveren uitstekende dienstverlening. Bij vragen heb ik altijd snel een goed antwoord.

• Betrokkenheid

Super bedankt Joris voor deze mooie beoordeling. (beter kan haast niet :-) uiteraard zijn wij ook heel blij dat je al meer dan 10 jaar klant bent bij ons kantoor!

Deskundig, klantgericht en vriendelijk.

Deskundig, klantgericht en vriendelijk.

• Betrokkenheid

dankjewel Pieter voor deze super beoordeling. zijn we heel blij mee. Fijn dat je al jarenlang een betrouwbare klant bent!

Gewoon precies wat het moet zijn

In de 10 jaar als klant het kantoor zien groeien. Meer digitaal, meer gemak. Overzichten en verwerking zijn altijd op tijd.

• Betrokkenheid

Dankjewel René voor deze mooie beoordeling. Ons kantoor groeit lekker door, maar we blijven altijd aandacht houden voor de klant, want die staat centraal. Als we beide kort op de bal zitten, dan houden we controle op de resultaten !!

Service tot 2 cijfers achter de komma!

Admin. kantoor Klijn werkt klantgericht en accuraat, met spot on 'know how' en een hoog customer service level.

• Betrokkenheid

Super bedankt Eric voor deze mooie beoordeling. Al jarenlang ben je een betrouwbare klant en dat zal nog lang zo blijven, wat ons betreft

Fijn betrouwbaar administratiekantoor

Snelle reacties en goed kloppende boekhouding.

• Betrokkenheid

dankjewel Karin voor deze mooie beoordeling. Zijn we super blij mee.

Duidelijke taal en no nonsence, dat brengt een boekhouding op orde

Ik ervaar een grote deskundigheid, iedereen is betrokken en tot op heden heb ik geen nadelige ervaringen ondervonden (in mijn eerste jaar als ondernemer).

• Betrokkenheid

Dankjewel voor de mooie woorden Jochem. Als startende ondernemer kun je nog veel leren, maar dat is jou wel toevertrouwd! ik vertrouw erop dat jouw onderneming de komende jaren flink zal doorgroeien tot een succesvol bedrijf.

Fijne samenwerking

Goede samenwerking die altijd professioneel is. Duidelijk verstand van zaken, en weet het ook nog eens goed over te brengen.

• Betrokkenheid

Super bedankt Sander voor deze mooie beoordeling, zijn we heel blij mee. Fijn dat je zo tevreden bent. Uiteraard zijn wij ook blij met jullie als klant en de samenwerking zal zeker nog lang duren....

Goede partner met veel sparringsruimte!

Edwin met name is een betrokken en directe adviseur. Zelfs buiten zijn vakgebied kan je rekenen op zijn eerlijke en directe advies. Dit jaar werk ik al 10 jaar tevreden samen met Administratiekantoor Klijn.

• Betrokkenheid

Dankjewel Mike voor deze lovende woorden en mooie beoordeling. Zijn we super blij mee. Onze samenwerking zal zeker nog 10 jaar voortbestaan wat ons betreft

Over Boekhouderscore.nl