Zeer tevreden over de communicatie, verdediging & de cliënt- advocaat verhouding

Top advocaten bureau

Super geholpen met de zaak

• Betrokkenheid

Ronduit uiterst zeer tevreden .

Tot nu toe twee keer beroep gedaan op advocatenbureau Stappers en beide zaken keurig afgehandeld ,aangename contacten tijdens de lopende zaken . Topadvocaat in 1 woord . Delicate zaak tegen ziekenhuis /dokters en zaak in voordeel afgesloten dan moet je een topper zijn om tot dat resultaat te komen.

• Betrokkenheid

Heeft mijn partner goed geholpen met he pleiten van de zaken, waardoor hij met zijn laatste zaak minder heeft gekregen dan er werd gevraagd van de probatie

• Betrokkenheid

Wij hadden een goed gevoel bij mnr. Ook werden alle vragen correct beantwoord.

• Betrokkenheid

Zeer goede service, heel duidelijke uitleg

Wij hebben samengewerkt met het advocatenkantoor naar grote tevredenheid. Wij zijn steeds correct, tijdig geïnformeerd in zeer duidelijke taal. Ons dossier werd zeer strikt opgevolgd en we werden zeer goed geïnformeerd over de mogelijkheden. Kortom fantastische ervaring

Super goed geholpen

Super goed geholpen.

Professioneel

Professioneel en correct.

• Betrokkenheid

Defenitie van advocaat zijn..

Augustus 2015 toen gebeurde het.. Een dronken bestuurder ramde met zijn wagen in mijn wagen waardoor ik werd gekatapulteerd 20 meter verder aan de overkant tegen een huis. Van het begin was Meester Stappers eerlijk en rechtuit in mijn gezicht. Meester stappers zei: ik ga uw dossier verdedigen tot je uw gelijk krijgt en die zal je krijgen maar heb geduld veel geduld want het zal jaren duren. November 2019 na 4 jaar en 3 maanden kan ik super tevreden zijn over meester Stappers. Hij had me geen valse hoop gegeven, elke beweging in de zaak elke schot in de zaak werd ik meteen op de hoogte gebracht. Een mail met wat er gebeurd was in de zaak meestal in advocatentaal en dan eronder netjes in mensentaal uitgelegd wat er bedoeld werd. Altijd was meester stappers bereikbaar en altijd even beleefd en vriendelijk. Niet alleen een top advocaat maar ook een top mens! Ik wens u alle succes toe in uw carrière meester Tom Stappers Mvg Bilal Benchaouch

vriendelijk / professioneel / duidelijk

Tom is een aardige sociale advocaat . Duidelijke uitleg in mensentaal , heel correct ,alles nagekomen . Een echte aanrader !!

eerlijk

Het was een zeer eerlijke ervaring. Alle kaders hebben we geprobeerd, maar het kan niet. Fijne man, die zijn vak kent.

• Betrokkenheid

Zeer aangename, correcte, eerlijke en vooral normale advocaat! Echte aanrader...

Een goede advocaat en vooral een heel normale man (geen hoge dunk), die zijn werk echt goed doet! De communicatie is uitstekend. Geeft ook eerlijk advies. Een aanrader voor iedereen!!

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.

goede service, correct in omgang en eerlijk

een correcte behandeling en eerlijk

Top advocatenkantoor.

Mijn ervaring is dat ze echt hun uiterste best hebben gedaan. Voor mij hadden ze het niet beter kunnen doen. En wat ook zeker en vast belangrijk is... ze hebben een luisterend oor en maken tijd, wat voor mij en ook voor vele anderen (denk ik) ook zeker belangrijk is.

Zeer behulpzaam.

• Betrokkenheid

Snelle en duidelijke respons.

Erg vriendelijk, makkelijk en snel in contact mee te komen. Duidelijke informatie voor leken.

Was prima

Hij staat altijd klaar om uw vragen met respect en vriendelijke manier te beantwoorden.

Vriendelijke ontvangst, goede uitleg

Duidelijk en vlot ontvangen

Vriendelijk ontvangen en binnen korte tijd veel te weten gekomen.

snelle en efficiënte aanpak

Het dossier ivm verzekeringskwestie leek een langdurig dispuut te worden maar met één schrijven was de zaak binnen 2 weken geregeld.

Professionele aanpak . No nonsens

Uitstekend ... en dit niet alleen omdat de zaak voor mij positief uitviel . Bedankt

Goede communicatie

Heel transparant in lopende zaken, maakt geen loze beloftes.

• Betrokkenheid

Meer eruit gehaald dan ik verwachtte.

Correct en kordaat

Correcte opvolging van het dossier.

Correcte opvolging

Duidelijke communicatie en opvolging.

Fuutstraat 1

2300 Turnhout