Professionaliteit en communicatie , erg sterke troeven die aanwezig zijn.

Soms heb je een advocaat nodig, dan wil je ook in de beste zin van het woord geholpen worden, je wil dat hij of zij je verhaal en gevoel echt begrepen heeft en daar actief mee aan de slag gaat. Geen half werk en geen oppervlakkige werkwijzen. Ik ben zeer goed geholpen bij Advocatenkantoor Stappers . Communicatie verliep vlekkeloos en mijn toegewezen Advocaat was erg goed voorbereid en duidelijk over mijn kansen. Ik ben dan ook zeer tevreden met de uitkomst en zal zeker terug beroep doen op Advocatenkantoor Stappers indien dit nog nodig mocht zijn in de toekomst.

• Betrokkenheid

Zeer tevreden, ik zal het van harte aan anderen aanbevelen.

Ik ben zeer tevreden over de aangeboden diensten. Heel vriendelijk en professioneel, stipt en nauwkeurig.

• Betrokkenheid

Prima contact met Mr Stappers gehad!

Correct en deskundig mijn probleem opgelost!

Vriendelijk direct duidelijk

onze ervaring is dat we op vriendelijke wijze met aandacht en respect zijn behandeld , Altijd duidelijke uitleg en opties waren goed bespreekbaar. Goed bereikbaar, no nonsense, goede begleiding in processes. Duidelijk n advocaat met ervaring. Aanrader

• Betrokkenheid

Ik zal zijn praktijk aanraden aan iedereen, hij is heel deskundig en geeft de nodige raad en advies.

• Betrokkenheid

uitstekend ook vanuit het buitenland super geholpen!!

Super advocaat, vriendelijk ,communicatief en meedenkend.

Zeer goede advocaat

We hadden een zeer lastig dossier. Tom geeft helder en duidelijk aan wat de mogelijkheden zijn. Na het eerste gesprek heb je je innerlijke rust weer terug gevonden. Je voelt dat je dossier in goede handen is. Mocht ik ooit nog een advocaat nodig hebben ga ik zeker terug.

top

Proffesioneel, snel, duidelijk, vriendelijk en correct. En dat is de dienstverlening, op persoonlijk vlak kan ik enkel extra sterren toevoegen. Bedankt Tom en co.

• Betrokkenheid

Een goede communicatie en dienstverlening.

De Dienstverlening van advocatenkantoor Stappers is zeer goed, alsook Collega meester Dominique Peeters.

• Betrokkenheid

Correcte manier van werken.

Zeer deskundig advies op maat van mijn juridisch probleem. Veel dank.

Topwerk

Professioneel en ervaren begeleid met een zeer milde uitspraak als gevolg in een toch wel lastige zaak, dag erna reeds resultaat (uitspraak) per gsm ontvangen, daags nadien per post. Topwerk van zowel meester Stappers als assistente waarvoor dank.

Kundig

Zeer vriendelijke advocaat. Geeft duidelijk en goed te begrijpen informatie. Weet juridische termen concreet te vertalen naar begrijpelijk Nederlands. Verstaat zijn vak zeer goed. Betrokken en zeer integer.

• Betrokkenheid

er is een goede wisselwerking met Tom mogelijk

in een complex technisch dossier was er een goede wisselwerking tussen tom en mezelf.

Ik vind het een heel goed kantoor

• Involvement

Perfecte service.

Zeer goed.

• Betrokkenheid

Ik ben zeer tevreden over het verloop en de info die je krijgt. Geeft zeer goede raad .

• Betrokkenheid

Snel bereikbaar en hulpvaardig.

Vriendelijk ontvangen en goede begeleiding tijdens de behandeling van het dossier.

Goede samenwerking.

Goede samenwerking, en goed advies. Ik raad hem zeker aan.

snel

binnen een paar weken alles geregeld

Snelle respons

Prettig kantoor

• Betrokkenheid

Aangenaam, correct, en sterk in hun vak

• Betrokkenheid

Advocatenkantoor Stappers levert een zeer professionele service.

- duidelijke informatie voor en na de dagvaarding over het verloop, de uitspraak, etc. - duidelijke taal. - toegankelijk. - bereikbaar. - kennen hun vak. - betrouwbaar.

Aangenaam persoon, heldere uitleg

Contact opgenomen om ons juridisch te laten informeren....dit was een positieve ervaring met een overzichtelijke uitleg ( ook qua onkosten)

Goede bijstand en opvolging

Goede bijstand en opvolging van het dossier met de juiste deskundige uitleg

• Betrokkenheid

Wij zijn zeer geholpen door mr.Stappers

Goede en vlotte opvolging en correcte afhandeling.

Fuutstraat 1 2300 Turnhout

014-70 44 70