Zeer pragmatisch, heel effectief.

De mensen van Mint advocaten hielpen bij het kiezen van een juist strategie om de zaak tot een goed einde te brengen. Aan klantzijde was er voldoende ruimte om feedback te geven om tot een gewenst resultaat te komen. De aanpak en communicatie waren heel transparant van begin tot einde.

• Betrokkenheid
  • Wat vond u de meerwaarde van het advies? Duidelijk advies en diepe kennis van de topics.

To the point advies !

Degelijk en snel advies door de korte lijnen van contact met ervaren juristen.

• Betrokkenheid
  • Wat vond u de meerwaarde van het advies? kostenbesparend
  • Voldeed het advies aan uw verwachtingen? Ja

Kort op de bal, klantgericht, vriendelijk, ondernemend of in 1 woord. PROFESSIONEEL!

No hassle, correct, professioneel en bovenal vriendelijk! Daar start het toch mee.

Aan te raden!

Ik heb een hele positieve ervaring met dit kantoor, zaken worden snel en correct afgehandeld.

• Wat vond u de meerwaarde van het advies? Proffesioneel

snelle en deskundige service

mijn juridische vraag werd snel en in zijn volledigheid gecapteerd en beantwoord. Een oplossing + opvolging was al even snel en deskundig aangeboden.

• Betrokkenheid
  • Wat vond u de meerwaarde van het advies? heel omvattend

Expertise en gedrevenheid onder 1 dak

Mijn aanvraag werd snel beantwoord en aangepakt. Al mijn bijkomende adviesvragen tijdens de opdracht werden niet aangerekend > toegevoegde waarde. Voor al mijn vragen over arbeidsrecht en ondernemingsrecht blijf ik trouw aan dit kantoor. Bedankt voor de snelle afhandeling.

• Betrokkenheid
  • Wat vond u de meerwaarde van het advies? expertise tov prijs
  • Voldeed het advies aan uw verwachtingen? Ja

Leuk en professioneel samen werken.

geen omschrijving :)

• Wat vond u de meerwaarde van het advies? N.v.t.
  • Voldeed het advies aan uw verwachtingen? N.v.t.

positief

degelijk en deskundig advies inzake arbeidsrecht, kort op de bal

• Betrokkenheid
  • Wat vond u de meerwaarde van het advies? doelstelling werd behaald; goed onderbouwd adviezen
  • Voldeed het advies aan uw verwachtingen? Ja

Ik ben deskundig geholpen en er is proactief oplossingsgericht meegedacht

Sarah en Karel zijn vlot bereikbaar. Het advies inzake aandeelhouderschap en vennootschapsrecht correct en volledig ontvangen. Rekening houdende met verschillende uitkomsten en ook steeds met als doel de verstandhouding niet verder te verzuren.

• Betrokkenheid
  • Wat vond u de meerwaarde van het advies? bevestigend

Positieve ervaring

Vriendelijk onthaal, correcte service, betrokkenheid, snelle respons

• Betrokkenheid
  • Wat vond u de meerwaarde van het advies? Betrokkenheid en reactiesnelheid

Correct en volledig advies

Zeer aangename ervaring. Professioneel en vakkundige begeleiding.

• Voldeed het advies aan uw verwachtingen? Ja

Correct, begaan met de klant,menselijk

Een advocaat die steeds het beste voor zijn klanten wil ! Als KMO is het belangrijk een raadsman te hebben die meedenkt. Dat hebben we bij Mint advocaten absoluut gevonden. Een dikke pluim en bedankt!

• Betrokkenheid
  • Wat vond u de meerwaarde van het advies? Ze maken van onze kmo een beter bedrijf

Snel, vlot en correct

Snel, vlot en correct

• Betrokkenheid
  • Wat vond u de meerwaarde van het advies? Vlot, snel en correct
  • Voldeed het advies aan uw verwachtingen? Ja

Telkens tevreden na een samenwerkig met Mint advocaten

Voor onze firma heb ik al een 4-tal keer beroep gedaan op Karel en zijn team. En evenveel keer dank ik hen voor de goede opvolging en de verduidelijking van het dossier. Een aanrader. Alain Dhont

• Betrokkenheid
  • Wat vond u de meerwaarde van het advies? Advies zorgt voor duidelijkheid
  • Voldeed het advies aan uw verwachtingen? Ja

Professioneel, to the point, bereikbaar en efficiënt.

Positief zonder meer.

• Voldeed het advies aan uw verwachtingen? Ja

Een snelle oplossing van mijn dispuut

Ik heb Mint Advocaten aangesproken voor raadgeving bij het uiteengaan van mezelf en mijn een zelfstandige partner. Zij hebben het opgestelde contract volledig in kaart gebracht, de mogelijke conflicten blootgelegd en ervoor gezorgd dat ik met vertrouwen het gesprek met mijn partner kon aangaan. Hierdoor heb ik optimale voorwaarden verkregen bij de beëindiging van ons contract en is mijn toekomst als zelfstandige ondernemer vrij van verdere verplichtingen. Bedankt Mint Advocaten voor het professionele advies, dat snel en correct werd gecommuniceerd.

• Betrokkenheid
  • Wat vond u de meerwaarde van het advies? Vanuit mijn eigen perspectief. Een advies op maat.
  • Voldeed het advies aan uw verwachtingen? Ja

een zeer goede en correcte bijstand

Mr. Van Gansbeke kent zijn vak. Hij zal steeds zo snel mogelijk een antwoord geven op uw vragen. Als cliënt wordt u stipt op de hoogte gehouden van het verloop van uw zaak.

• Betrokkenheid
  • Wat vond u de meerwaarde van het advies? correct
  • Voldeed het advies aan uw verwachtingen? Ja

Goede, duidelijke en vlotte communicatie en advies!

Karel heeft aan onze verwachtingen meer dan voldaan. Een duidelijke communicatie en een goed gestructureerd advies waren het gevolg van een aantal gesprekken waar we onze doelstelling besproken hebben.

• Betrokkenheid

Steeds bereid om snel te helpe,

Los van een zaak die door Karel voor mij behartigd en gewonnen werd is hij ook bereid om telefonisch snel advies te geven. Karel is zeer vriendelijk en toegankelijk.

concreet, to the point

zeer professionele support, speelt zeer kort op de bal.

• Betrokkenheid

correcte assistentie, ter zake, adequaat, correct en snel

zoals reeds vermeld hierboven: correcte assistentie, ter zake, adequaat, correct en snel. Dank je wel voor alles!!!

• Betrokkenheid

We zijn zeer tevreden. We worden deskundig geadviseerd en bij gestaan. Onze vragen worden zeer vlot beantwoord. Onze dossiers worden nauwkeurig opgevolgd. Tot op vandaag hebben we alleen maar goeie ervaringen met de samenwerking. De begeleiding is een onmisbaar gegeven binnen ons bedrijf geworden.

• Geholpen door: Karel van Gansbeke

Karel is vlotte , bekwame persoon die alles probeert uit de kast te halen voor zijn klanten. Ik ben dan ook zeer tevreden van zijn diensten.

• Geholpen door: Karel van Gansbeke

Wij hebben Karel als zeer deskundig ervaren. Karel is sterk en professioneel op zijn terrein. Professionaliteit en vertrouwen tonen zich ook in het feit dat Karel zich evengoed bewust is van waar zijn expertise niet ligt en van hieruit helpt via doorverwijzing. Ook zijn bescheidenheid en menselijkheid weten wij te waarderen.

• Geholpen door: Karel van Gansbeke

Karel zorgde voor een vlotte, correcte en sluitende opstelling i.v.m. overeenkomst tss partijen. Profesioneel! Naam advocaat meer dan waardig!

Over Mint Advocaten

Mint advocaten is een kantoor in Zuid-Oost-Vlaanderen gespecialiseerd in arbeidsrecht, vennootschapsrecht en privacy wetgeving. Wij richten ons voornamelijk naar de ondernemers die actief zijn in Zuid-Oost- en Zuid-West-Vlaanderen. Wij, ondernemers/advocaten, ontmoeten heel wat andere ondernemers zoals u. Uiteraard wenst u correct advies tegen een betaalbare prijs. Laat dit nu net zijn waar Mint advocaten voor staat. Wij staan u als ondernemer bij in diverse facetten van uw ondernemingsleven. Dit is uiteraard heel ruim en behelst zowel uw personeel, leveranciers, klanten en uw interne huishouding. Wij komen aan al uw noden als ondernemer tegemoet. Wij helpen u ook met allerhande contracten en informeren u aangaande de wetgeving die van toepassing is op uw vennootschap. Tenslotte zijn wij geboeid door alles wat te maken heeft met technologische vernieuwingen. Wij treden graag hierover met u in gesprek.

Over Advocaatscore.be