• Communicatie N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.

We kregen het advies op maat over GDPR tegen een duidelijk vooraf afgesproken prijs. Zeer tevreden !

• Geholpen door: Bart Van den Brande

Merci, super snel geregeld ;-)

• Geholpen door: Bart Van den Brande

Geholpen en samengewerkt met kennis van zaken.

zeer tevreden

• Geholpen door: Mathieu Desmet

Ik werd per e-mailverkeer geholpen door meerdere personen: Bart Van den Brande, Freekje De Vidts en voornamelijk Jef De Foer. Vlotte communicatie, maar bij het mailverkeer naar de tegenpartij zou de cliënt steeds in CC kunnen opgenomen worden, zodat de ondernomen stappen kunnen gevolgd worden. Op die manier zouden - in mijn 'zaak' - bepaalde 'fouten' eerder kunnen opgemerkt zijn.

• Geholpen door: Jef De Foer

• Betrokkenheid

Geholpen door Bart, Andries en Joep. Bedankt om mee te denken en voor het artikel betreffende de GDPR voor in onze Samzoom (intern maandbad).

Prima service door vakmensen

Veemarkt 70

2800 Mechelen

Over Sirius Legal

Sirius Legal staat een zeer uiteenlopend cliënteel bij. Het maakt niet uit of je net een zaak start, meedraait in een bloeiende KMO of een positie bekleedt in een multinational. In een snel veranderend en complex ondernemingsklimaat is geïnformeerd beslissingen nemen cruciaal om overeind te blijven. We volgen niet enkel de juridische evolutie, we maken er deel van uit. Via blogs, whitepapers, webinars en opleidingen delen we onze jarenlang opgebouwde kennis en allernieuwste juridische ontwikkelingen. Met een actieve rol in sectorverenigingen en lobbywerk laten we gedreven onze stem horen. Technologische trends houden we nauwgezet in de gaten. We brengen in kaart wat dat specifiek voor jouw bedrijf betekent, met advies op maat, zonder veel franjes en precies goed. Ons team bestaat niet enkel uit advocaten maar ook uit professionals die hun sporen verdiend hebben in de media en technologiewereld. In 2010 bundelden we die verschillende achtergronden tot een sterk, jong, meertalig en open advocatenkantoor in Mechelen en Brussel. In onze aanpak zijn we uitermate transparant. Bij ons geen verrassingen in de uitwerking van ons advies en ook niet in jouw factuur. We maken er een punt van om je goed te leren kennen en als partner dicht bij jouw bedrijf te staan, altijd bereikbaar en flexibel inzetbaar om je met gepaste snelheid te adviseren.

Over Advocaatscore.be