Sublieme vakkennis

Doordat mijn eerste raadsman promotie kreeg moest ik op zoek naar een nieuwe raadsheer, en zo ben ik bij Mr. Lembrechts terecht gekomen. Van het eerste moment een zeer positieve indruk en hij stelde ook dadelijk voor om mijn zaak via een volledig ander traject te pleiten … wat achteraf bekeken het verschil gemaakt heeft dat ik in mijn zaak nu volledig in mijn gelijk gesteld ben waar dit bij mijn eerste raadsheer een zeer lange procedureslag had geweest waar ik in het beste geval een deel van mijn geïnvesteerde gelden had kunnen recupereren. Dus uitermate tevreden van de vakkennis en manier van aanpakken.

• Geholpen door: Roeland Lembrechts

degelijk

Blij om in het GDPR verhaal een ondersteunende partner te hebben!

• Geholpen door: Bart Van den Brande

Correcte en efficiënte opvolging!

Goede en correcte opvolging van het dossier.

• Geholpen door: Bart Van den Brande

Sterke service! Advies was to the point, bijzonder volledig en begrijpbaar voor de niet-expert. Intake gesprek verliep bijzonder aangenaam: vanuit authentieke interesse werd ons verhaal gehoord en dat er ook geluisterd werd, was duidelijk te merken in de adviezen nadien.

• Geholpen door: Bart Van den Brande

Zeer tevreden over Sirius Legal. Snel antwoord, perfect advies en wat belangrijker is veel beter resultaat dan waar ik vroeger zat als cliënt.

• Geholpen door: Andries Hofkens

snelle feedback, correcte afspraken, open voor overleg

• Geholpen door: Laura Walgraeve

aangename samenwerking. Snelle service. soms niet steeds bereikbaar.

to the point

• Geholpen door: Andries Hofkens

vlot geholpen, ondanks dat mijn vraag niet echt hun specialiteit was

• Geholpen door: Bart Van den Brande

Zeer professionele aanpak. Open duidelijke communicatie ! Zij hebben ons zeer goed bijgestaan.

• Geholpen door: Jef De Foer

Zeer positief

• Geholpen door: Andries Hofkens

Vriendelijk, kennis van zaken en legt de zaken goed uit.

geholpen door Mathieu Desmet ook

5 stars: perfect, definitely recommended

Our company has been working with Sirius Legal for almost one year. Our lawyer, Mr. Mathieu Desmet is very organized, easy to talk to and always protects our interests. His response time and his professionalism has been and will continue to be an asset to our company. Notre entreprise travaille avec Sirius Legal depuis bientôt un an. Notre avocat, M. Mathieu Desmet est organisé, disposé à répondre à vos message et toujours très réactif. Sa rapidité et professionnalisme sont un vrai atout pour notre entreprise.

• Would you recommend us? Yes
  • Overall assessment
  • Communication
  • Advice
  • Expertise
  • Involvement

Snelle en correcte afhandeling.

• Geholpen door: Freekje De Vidts

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Kwalitatieve ondersteuning: advies was relevant, onderbouwd, neutraal en onpartijdig, accuraat en actueel. De informatie werd gepresenteerd op een duidelijke, beknopte en ondubbelzinnige manier. Ook een correcte dienstverlening, met openheid naar bijkomende vragen na het antwoord. Er is iets misgelopen waardoor mijn mail lang onbeantwoord bleef, ook na dubbel herhalen van de vraag, vandaar mijn lage score voor communicatie.

• Betrokkenheid N.v.t.
  • Geholpen door: Jef De Foer

Nous avons fait appel à Sirius Legal dans le cadre de notre mise en conformité avec le GDPR. Depuis les premiers contacts jusqu'à la réception des délivrables finaux, nous avons pu apprécier le professionnalisme, la disponibilité et l'expertise de Sirius Legal. Ce sont ces éléments qui nous ont convaincu d'avoir à nouveau recours à ce services lors de nouvelles questions sur des thématiques proches.

• Geholpen door: Mathieu Desmet

Zeer persoonlijke aanpak. Grondig en deskundig.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het geleverde advies was uitgebreid en met kennis van zaken maar de communicatie en doorloop tijd van behandeling was ondermaats. Meerdere telefoons en mails onbeantwoord tot weken later met dan telkens een excuus dat het door het mazen van het net was geglipt. Bij de eerste communicatie was er duidelijk aangegeven dat het voor mij van belang was de materie voor het einde van het jaar te regelen om een wettelijke deadline te halen. Dit is nooit als een probleem naar boven gekomen maar 2 maand later is de deadline verstreken en de benodigde documenten zijn nog steeds niet opgeleverd.

• Geholpen door: Bart Van den Brande

Ik ben heel tevreden over de manier waarop we de eerste keer hebben samengewerkt, en raad bij deze dit topteam absoluut aan!

• Geholpen door: Joep Van der Fraenen

Over Sirius Legal

Sirius Legal staat een zeer uiteenlopend cliënteel bij. Het maakt niet uit of je net een zaak start, meedraait in een bloeiende KMO of een positie bekleedt in een multinational. In een snel veranderend en complex ondernemingsklimaat is geïnformeerd beslissingen nemen cruciaal om overeind te blijven. We volgen niet enkel de juridische evolutie, we maken er deel van uit. Via blogs, whitepapers, webinars en opleidingen delen we onze jarenlang opgebouwde kennis en allernieuwste juridische ontwikkelingen. Met een actieve rol in sectorverenigingen en lobbywerk laten we gedreven onze stem horen. Technologische trends houden we nauwgezet in de gaten. We brengen in kaart wat dat specifiek voor jouw bedrijf betekent, met advies op maat, zonder veel franjes en precies goed. Ons team bestaat niet enkel uit advocaten maar ook uit professionals die hun sporen verdiend hebben in de media en technologiewereld. In 2010 bundelden we die verschillende achtergronden tot een sterk, jong, meertalig en open advocatenkantoor in Mechelen en Brussel. In onze aanpak zijn we uitermate transparant. Bij ons geen verrassingen in de uitwerking van ons advies en ook niet in jouw factuur. We maken er een punt van om je goed te leren kennen en als partner dicht bij jouw bedrijf te staan, altijd bereikbaar en flexibel inzetbaar om je met gepaste snelheid te adviseren.

Over Advocaatscore.be