Hebben mij goed geholpen.

Zeer goed geholpen in mijn eerste ervaring met Gerecht. Kan het bureau aanbevelen.

UITERST PROFESSIONEEL.

DE ZAAK WERD GRONDIG BEKEKEN WAT TOT EEN GUNSTIGE UITSPRAAK LEIDDE.

voldoende

Ik kreeg een rijverbod van 15 dagen. Vlg. een bevriend (maar gepensioneerd) advocaat had jullie advocaat dit rijverbod kunnen pleiten met uitstel, hetgeen niet gebeurd is.

Topadvocaten.

Voor mij een op zich verloren zaak toch kunnen winnen en er zelf nog meer uitgehaald dan dat ik ooit had kunnen dromen. Nogmaals hartelijk dank daarvoor.

Goede raadsvrouw, snelle communicatie

Zeer snel beantwoord op mijn vragen. Competent kantoor en goede raadsvrouw gekregen

• Betrokkenheid

Onze ervaring met Alto Advocaten is zeer positief. Wij maakten gebruik van het online formulier om een schuld te innen. Dit ging zeer snel en de communicatie was zeer goed. Een aanrader voor ons, en wij zullen jullie diensten zeker opnieuw gebruiken.

• Betrokkenheid

Ik had nooit verwacht een advocaat nodig te hebben en kwam eerder toevallig op de website van Alto terecht. Na een mailtje werd er zeer snel geantwoord en een eerste inschatting gemaakt van mijn probleem. Ik werd daarna perfect geholpen door mijn advocaat en op de hoogte gehouden van alles wat er in mijn dossier gebeurde. Uiteindelijk kon met de tegenpartij een regeling getroffen worden. Een dikke 10!

• Betrokkenheid

Er werd aandachtig geluisterd naar onze vele vragen, waarop we stuk voor stuk een afdoend antwoord kregen. Onze zaken werden correct en met de nodig zorg verdedigd.