Goede zorg

Ze weten goed de juiste dingen te boeken als je aangeeft wat je wilt, altijd bereid om te helpen. Een wijziging die we in de reis wilden aanbrengen na het boeken was ook geen probleem, regelden ze meteen.

• Afspraken nakomen

We hebben wederom een geweldige reis met WRC gemaakt. Het lukt jullie telkens weer onze wensen en verwachtingen te overtreffen. Na Zuid-Afrika en Indonesië nu weer in Costa Rica, Heel erg bedankt voor alle moeite die jullie hebben gestoken in het organiseren van onze reis. We hebben echt genoten van het land, de natuur en de dieren. De extra dagen die we in samenspraak met jullie op de verschillende locaties hebben bijgeboekt maakten dat we ontspannen en uitgerust deze ervaring hebben beleefd! Waarvoor dank! Mvgr, Fam. Pols

Supercalifragilisticexpialidocious

Deze reis was een langgekoesterde wens. We wilden dit ook om twee kinderen van 14 en 16 een prachtige ervaring te geven en wat van deze wereld te laten zien. De reisplanning ging makkelijk en we ontvingen een persoonlijk routeboek. Dat maakte dat er veel over de omgeving te vinden was en dat we precies wisten wat er te doen was. Het regelen van vervoer en hotels was supergoed. Geen wanklanken gehoord en met een prachtige ervaring rijker thuis gekomen.

• Afspraken nakomen

Fijn contact gehad met Maudy, We gingen met 10 mensen op reis, heel fijn dat alles zo goed geregeld was. Vliegtuig, hotels, campers en auto's. Was zorgeloos op vakantie gaan!

• Afspraken nakomen

Mijn ervaring met WRC is zeer goed

WRC heeft ons, zelfs in voor hen zeer moeilijke tijden, zeer goed geholpen in de jaren vanaf boeking tot vertrek. Vanwege de Corona pandemie is onze reis 2x een jaar uitgesteld en moest er geannuleerd en opnieuw geboekt worden. Uiteindelijk hebben we in augustus 2022 met 11 personen een fantastische reis gemaakt.

Goed geregeld

goede service en steeds snel reactie op vragen. Bij problemen werd adequaat opgetreden

Een geweldige reis

De reis naar Canada was in goed overleg met Mirja gepland het afgelopen jaar. Haar adviezen waren gebaseerd op ervaring en kennis. Er werd elke keer snel op de mails en telefoontjes gereageerd. Tijdens de heenreis ging het mis op Schiphol en misten we de aansluitende vlucht in Frankfurt. Vanaf dat moment waren Simone en Mirja goed aan het meedenken en waren ze goed bereikbaar. Het was fijn dat zij alles verder regelden in Canada zodat wij er alleen voor moesten zorgen dat we de vluchten haalden. Daarna was het genieten van een prachtige vakantie die goed geregeld was. We zijn super tevreden over WRC!

gewoon super

Na 3 jaren sparen en wachten eindelijk onze droomreis door midden Amerika en een week Florida. WRC heeft het top gedaan, ideeën en voorstellen worden goed uitgewerkt. Het mooie/leuke aan WRC dat je je eigen inbreng kunt aangeven en daar waar mogelijk, het onmogelijke wordt waargemaakt. De reizen met WRC zijn nooit saai en zeker niet standaard uit gidsen zoals je bij andere reisorganisatie ziet. Al meer dan 30 jaar een tevreden klant!

Alles prima geregeld door WRC

Een mooie reis. We hadden 4 verschillende delen. Singapore, camperreis van Brisbane naar Cairns, Port Douglas en Sydney. Alles was prima geregeld. Hartelijk bedankt.

Heerlijke rondreis

We hebben een heerlijke rondreis door oost Canada achter de rug. Samen met Maudy van WRC hebben we een standaard reis volledig aangepast aan onze eigen wensen. Diverse keren hebben we dingen veranderd en gewijzigd, niets was teveel. Elke keer reageerde Maudy razend snel op onze verzoeken en aanpassingen. Dank, mede hierdoor hebben we een heerlijke reis gehad.

Geweldige reis naar Canada en Florida

We hebben een geweldige reis van 4 weken in Oost Canada en Florida gemaakt dankzij de zorgvuldige voorbereiding van WRC reizen. Alles was perfect georganiseerd: alle vluchten, de hotels, de camperreis in Canada, de laatste week aan het strand in Florida, de huurauto! Net voor vertrek werd er zelfs nog een noodnummer doorgegeven omdat we in het weekend vertrokken! Groot compliment voor WRC reizen!

• Afspraken nakomen

Mijn inmiddels nu man zijn op huwelijksreis geweest naar Amerika. Wij hadden bij voorbaat onze wensen doorgegeven en alles wat voor ons uitgestippeld en geregeld tot in de puntjes. We hebben echt een fantastische tijd gehad!

Prima voor elkaar!

De reis zoals wij hem wilden heeft WRC heel oven in elkaar gezet. Contact was altijd goed en duidelijk. Uiteindelijk was tijdens de reis alles geregeld en hebben we ons prom vermaakt. .

Goede service, kennis

Mooie reis geboekt, alles was prima geregeld.

• Afspraken nakomen

Onze vakantie was gewoon alles wat we er van verwacht hadden, misschien zelfs meer dan dat!

Vanwege covid hadden we onze reis tot 2 maal toe moeten doorschuiven, uitstellen. Veel gedoe, maar Maudy (WRC) stond altijd weer voor ons klaar om de hobbels te nemen, Uiteindelijk de rondreis Zuid-Afrika, uitrusten Seychellen en als afsluiting paar dagen Dubai gemaakt. Geweldige ervaring, 25 dagen aan één stuk genoten!

Goede begeleiding en adviserend

Mede door de goede communicatie een prima ervaring gehad. Veel was mogelijk. 2 minpunten. Autohuur kon niet geregeld worden daar wij expliciet 1 grote SUV wilden voor 6 personen in L . 6 groet koffers. Deze werd niet verhuurd door de maatschappijen waar jullie mee werken. Als alternatief kwam voorstel om met 2 auto’s te reizen. Dat vond ik een matige reactie daar je je reisgezelschap bij elkaar wil houden. Uiteindelijk zelf geregeld. Andere minpunt was dat we geen hop-on hop-off buskaartjes zouden krijgen hoewel dit wel was omschreven in de reis. Hadden wij direct op Moeten reageren toen de bevestiging binnen kwam. Konden het bijboeken met extra kosten. Vonden wij niet correct en werd uiteindelijk ook door jullie geregeld.

Geweldige rondreis door Canada

Ik wil hiervoor graag verwijzen naar de uitgebreide email die ik gestuurd heb.

Fantastisch mooie reis

We hebben genoten van een prachtige reis door West Canada. Maudy heeft ons voor de reis goed geadviseerd en altijd als ik een vraag had, zocht ze het voor me uit. In Canada zelf hadden we ook nog wat problemen met bagage bij Lufthansa en ook daar heeft ze me zo goed als kan geholpen aan bijv contactgegevens. Voor een volgende keer naar Canada zou ik alleen het aantal nachten verlengen en misschien dan van Vancouver naar Calgary ofzo gaan rijden. Eigenlijk had je maar elke keer 1 dag om de omgeving te bekijken en het was zo prachtig, dat je er eigenlijk niet genoeg aan had.

Fantastische camperreis door West Amerika

We hebben een heerlijke rondreis door west Amerika gemaakt, waarbij alles tot in de puntjes was voorbereid door WRC.

• Afspraken nakomen

Behulpzaam, vriendelijk en met verstand van zaken

Dit is de vierde grote reis met wrc. Ik ben heel tevreden. De suggesties voor de reizen zijn net niet standaard. Aanpassing is altijd mogelijk.

Goed geregeld

Medewerker dacht mee over mogelijkheden en was altijd goed bereikbaar.

Top reis

Was een grandioze ervaring. Prachtig land en super lieve mensen. Super mooie natuur. De Rocky's zo mooi. Helaas wel geconstateerd dat de aarde opwarmt en dat er echt iets moet gebeuren. Maar de routes van plaats naar plaats waren prima en mooi met veel prachtige uitkijkpunten.

• Afspraken nakomen

Ze zijn altijd goed bereikbaar en helpen goed. Alles optijd aangeleverd en uitgelegd.

Alles goed geregeld

Het was super.

• Afspraken nakomen

goed georganiseerd, veel informatie en communicatie

erg prettig in het contact, overleg over reissamenstelling, betrouwbaarheid. Candaian rockies aan een ieder aan te bevelen. krietiekpunt: niet bereibaar in het weekend voor noodgevallen. (op vakantie ziek geworden, de mogelijkheid tot enig overleg zou ik erg op prijs hebben gesteld)

Bisonspoor 3002 B508

3605 LT Maarssen

Over WRC Reizen

Al 40 jaar biedt WRC Reizen een inspirerend, origineel en afwisselend reisaanbod aan, met als doel uw eigen droomreis samen te stellen. Keuze uit tientallen bestemmingen in Noord- en Midden-Amerika, Zuidelijk Afrika, Azië, Australië & Nieuw-Zeeland en Zuid-Europa. Persoonlijk, creatief, flexibel en voor elk budget. Reizen met dat extra beetje meer. Een verrassend element, die onverwachte ervaring, die bijzondere ontmoeting. Een zeer ervaren team van reisspecialisten stelt in samenspraak met u graag uw ideale reis samen. Een totaalpakket van de beste vluchtmogelijkheden, originele combinatie mogelijkheden van vervoer en bestemming, sfeervolle accommodaties en interessante activiteiten.

Over Adviesscore.nl