Goed ontvangen en geholpen

Wij zijn al jaren lid van De Jong Assurantién en weten dus wat wij eraan hebben om belangrijke zaken beantwoordt te krijgen en geholpen. Fantastisch in één woordt.

• Waar heeft u advies over ontvangen? Financiële planning

Heel goed bevallen

Het is allemaal goed en snel verlopen

• Geholpen door: Ronald Kramer

Vriendelijk en goed geholpen.

We worden altijd goed ter woord gestaan , goede uitleg en altijd vriendelijk.

• Geholpen door: Ronald Kramer

Zeer prettig en deskundig te woord gestaan

op een prettige wijze de gehele verzekeringsportefeuille doorgenomen en de wijzigingen besproken. Het was een zeer relaxed gesprek. En we werden deskundig van advies gediend.

Uitstekende ervaring met De Jong

Bij het kopen van mijn eerste woning ben ik uitstekend geholpen door De Jong. Hun advies, communicatie, deskundigheid, betrokkenheid & uitleg zijn erg duidelijk en nemen alles rustig met je door. Ik zou het de volgende keer zo weer bij De Jong laten doen. Het valt erg aan te bevelen.

• Geholpen door: Ronald Kramer

Een hele prettige en vertrouwde ervaring

Wij hebben een heel duidelijk en eerlijk advies gekregen. Daarnaast vonden wij het contact erg prettig.

• Geholpen door: Ronald Kramer

Goede service en vriendelijk personeel

Als jaren vaste klant bij de Jong en nog altijd naar tevredenheid. Bij probleem of vragen een belletje en het wordt voor je geregeld. Beste mensen van de Jong, bedankt voor de goede service en hopelijk kunnen wij nog lang blijven genieten van jullie expertise en diensten.

• Geholpen door: Thijs van Ham

Ik vond de hulp van jullie super elke vraag die ik had werd meteen geregeld plus onze hypotheek was ook zo gedaan helemaal plus de adviezen die je krijgt worden ook goed uitgelegd de mensen hier weten waar ze over praten dus super...plus telefonisch contact ook top je werd meteen geholpen en alles word meteen gereles

Vlot en probleemloos geholpen

Onze hypotheken overgezet naar een nieuwe hypotheek met extra krediet voor een verbouwing. Zonder problemen en zeer snel een nieuwe hypotheek met een mooie rente. Wij behoeven ons voorlopig niet druk te maken over onze woonkosten.

Persoonlijk

Goed geadviseerd, betrouwbaar, persoonlijk en met aandacht!

• Geholpen door: Ronald Kramer

Wij zijn goed geadviseerd en met voldoende gelegenheid om vragen te stellen.

Zie hier boven Via de telefoon contact met de verzekeringsadviseur blijft anders dan face to face. Beeldbellen zou voor mij een optie zijn.

• Geholpen door: Gé Wijnker

Super goed geholpen met zeer duidelijke uitleg

Snel en goed geholpen. Uitleg was zeer duidelijk en ik kreeg het gevoel alsof er alle tijd voor ons genomen werd. Altijd bereikbaar en heel vriendelijk personeel!

• Geholpen door: Marcel Guijken

Fijne service

Goed.

• Geholpen door: Aline Wognum

Puike Prestatie !!

Traject ingegaan om beduidend voordeliger hypotheek te kunnen afsluiten. Na allereerst zeer diepgaand de verschillende aanbieders te hebben vergeleken a.h.v. onze specifieke situatie uiteindelijk tot een super bevredigend resultaat gekomen, o.a. in overweging nemende dat wij beiden de AOW leeftijd zijn gepasseerd en 5 verschillende pensioenuitkeringen hebben waarin onderling weer differentiatie was aangebracht alles toegesneden op onze specifieke wensen en toekomst vooruitzichten. Door ons continue op de hoogte te houden van de ontwikkelingen, inclusief een uitgebreide toelichting waar elke keer weer voor onze situatie aanpassingen en nadere vragen waren verbonden, toch tot het eindresultaat uitgekomen waarin wij ook nog uitgebreide mogelijkheden hebben om ons huis te verduurzamen en aldus toch ook weer milieutechnisch aan onze kinderen een ook op die manier verantwoorde duurzame erfenis, over naar wij hopen nog zeer vele jaren, achter te laten. Nogmaals een zeer groot compliment aan het team van De Jong wat voor ons zeer zeker hun vakkennis en ook hoge kwalitatieve standaard (wederom) hebben bewezen waarvoor wij onze zeer grote dank op deze manier willen uitspreken.

• Geholpen door: Daniel Braber

Ronald kramer heeft ons ontzettend goed geholpen !

Behulpzaam en deskundig

Op een prettige en behulpzame manier ons verzekeringspakket doorlopen en op zijn advies de nodige aanpassingen gedaan. Ook met het verzorgen van de omzetting lijfrente naar uitkering uitstekend geholpen.

duidelijk en overzichtelijk

Gé neemt de tijd en heeft alles duidelijk uitgelegd.

Prima en eerlijk advies.

Waarom is dit veld verplicht????

• Geholpen door: Daniel Braber

Prettig gesprek en nette terugkoppeling

Jaren niets vernomen van jullie kant, dus wij waren echt blij met uitnodiging van Ge Wijnker. Het was een fijn gesprek en zal waarschijnlijk een vervolg krijgen.

Super geholpen

De Jong Assurantien is een heel fijn bedrijf met geweldige medewerkers! Luisteren echt en zijn begaan met hun klanten. Staan altijd klaar en denken mee. Bij dit bedrijf heb ik ervaring met verzekeringen, polissen bij een hypotheek en nu de regiobank. Over dit alles ben ik meer dan tevreden! Hier de klant koning!

• Waar heeft u advies over ontvangen? RegioBank
  • Geholpen door: Hessel Bais

Goede samenwerken door gedegen advies

Johan heeft mij bij het opstarten van mijn bedrijf 5 jaar geleden goed geholpen met de af te sluiten van de bedrijfsverzekeringen. Daarnaast adviseert Johan ons in onze verzekeringen aan de particuliere kant. Bij vragen vanuit onze kant reageert Johan snel. In overleg ligt er in dat geval vaak binnen 5 werkdagen een passende oplossing. De communicatie verloopt daarbij prettig. In de gesprekken toont Johan vanuit zijn professie naar ons toe betrokkenheid in het zakelijke en privé.

• Waar heeft u advies over ontvangen? Bedrijfsverzekeringen
  • Geholpen door: Johan Dorsman

Vriendelijk en goed geholpen

Vertrouwd en vriendelijke en naar wensen geholpen

• Waar heeft u advies over ontvangen? Financiële planning

prima verlopen

• Geholpen door: Aline Wognum

Goed en duidelijk gesprek

De Heer Wijnker heeft ons op een duidelijke manier geholpen bij het doorlopen van onze Polismap. Ook zijn er diverse voorstellen gedaan om over te gaan op pakketverzekering. Wij zijn zeer content met deze manier van werken.

hulpvaardig en betrokken

deskundig en hulpvaardig

• Betrokkenheid
  • Waar heeft u advies over ontvangen? N.v.t.
  • Geholpen door: Shanna Vleugel

Postbus 333