Altijd snel geholpen bij problemen.

Altijd vriendelijk en even een praatje over jou als persoon. Ik word snel en prima geholpen als er iets is.

• Geholpen door: Hessel Bais

Heel goed ontvangen en geholpen.

• Betrokkenheid
  • Waar heeft u advies over ontvangen? N.v.t.
  • Geholpen door: Hessel Bais

Geweldige service van Hesel Bais !

Hessel is normaliter altijd bereikbaar en indien even niet belt hij meestal dezelfde dag terug. Hij is zeer meelevend, denkt mee met de klant en zoekt samen met hem oplossingen, waarbij hij duidelijke en objectieve informatie verschaft. Hij geeft duidelijke uitleg, maar dringt zich niet op en schuwt niet om zijn toekomstvisie over geldzaken met de klant te delen. Kortom, het is een plezier om met hem zaken te doen.

Prettig persoonlijk contact

Ik heb altijd prettig contact met Hessel Bais. Er wordt niets opgedrongen, maar ik krijg altijd persoonlijk tekst en uitleg bij vragen over de producten van Regiobank. Geen ellenlange keuzemenu's, maar direct contact. Indien niet onmiddellijk contact, dan wordt je dezelfde dag nog teruggebeld. Kortom, een zeer tevreden klant.

Klantvriendelijk

De medewerkers van de Regiobank in den Helder zijn voor klanten altijd bereikbaar. Zeer klantvriendelijk en toegankelijk.

Klantvriendelijk, goede services

Zeer klantvriendelijk en wordt goed geholpen.

• Geholpen door: Hessel Bais

Goed, vakkundig en zeer klantvriendelijk.

vriendelijk

vriendelijk en deskundig geholpen .

• Geholpen door: Hessel Bais

Goed geholpen met het overstappen naar Regiobank.

Zijn vriendelijk en deskundig geholpen met het overstappen naar de Regiobank. Nam rustig de tijd.

geweldig

Er wordt super meegedacht, het overstappen ging heel makkelijk en je wordt er super vriendelijk geholpen

• Geholpen door: Hessel Bais

Hessel had steeds alle tijd voor ons.

het openen van een zakelijke rekening voor onze stichting was lastig. maar uiteindelijk is het toch gelukt. Hessel Bais hield er steeds de goede moed voor ons in.

BETER KAN NIET.

Zelf al een tijd klant bij de regiobank , al mijn zaken heb ik met dhr hessel bais gedaan. Bovendien is het een plezier om met hem zaken te doen ik denk dat hessel het ideaale voorbeeld is hoe je met klanten om moet gaan. Respectvol en behulpzaam vriendelijk en staat altijd voor je klaar en is ook heel betrokken. Ik zou iedereen aanbevelen en zelf in de toekomst altijd blijven vragen naar hessel.

GE-WELDIG

Ik zou iedereen aanbevelen om bij Dhr Hessel zaken te doen, hij neemt de tijd voor je, en kijkt niet regelmatig naar de klok, wat mij dit een fijn en relax gevoel geef, ik zou zeggen….. Dhr Hessel Bais …..CHAPEAU… en ga zo door.

In 1 woord... prima!!

Goede service, alles tot in de puntjes perfect geregeld

Overduidelijk zeer klantvriendelijk.

Buiten de vriendelijke ontvangst is de communicatie zeer duidelijk en rustig in tempo. Geen vraag wordt uit de weg gegaan en er wordt geen druk uitgeoefend, dus alle ruimte om het juiste te doen.

• Geholpen door: Hessel Bais

Snel, correct en heel fijn geholpen!

Thijs heeft ons geadviseerd mbt de hypotheek op onze nieuwe woning. Toen wij deze ook daadwerkelijk konden aanvragen heeft hij alles correct en snel geregeld! Binnen 4 weken was alles rond!

heel prettig

Beste Johan, Ik wil jou via deze weg hartelijk bedanken voor het regelen van de uitkering van mijn lijfrentepolis. Sinds twee maanden wordt het bedrag keurig op mijn rekening gestort. Ook wil ik jou bedanken dat je mij erop attendeerde dat het misschien voor mij interessant zou zijn mijn hypotheek over te sluiten. Dat bleek inderdaad zo te zijn en alles is nu geregeld en de maandlasten voor mijn hypotheek zijn met ruim € 300 gedaald en het staat voor 30 jaar vast. Daar ben ik heel blij mee. Ik vind de manier waarop jij mij geholpen hebt en advies hebt gegeven heel prettig en dat wil ik je toch even laten weten.

• Geholpen door: Johan Dorsman

Goede service, duidelijke uitleg en begeleiding

Na aankoop nieuwe auto werd er door de adviseur, Gé Wijnker, goed gekeken welke verzekeraar de beste is. Na veel vergelijkingen bleek het huidige pakket toch het beste aan te sluiten bij onze wensen. Hier werd tussentijds goed en duidelijk over gecommuniceerd.

• Waar heeft u advies over ontvangen? Verzekeringen
  • Geholpen door: Gé Wijnker

Goede service!

Het voelde vanaf het begin vertrouwd en het contact was super!

Prettige samenwerking

Prima dienstverlening, alle tijd voor mij en direct reagerend op vragen.

Vakkundig advies en ondersteuning

Altijd professioneel met advies en vlug met zorgen dat alles in orde komt. Hypotheek snel geregeld en we zijn goed ondersteund met datgene wat nodig is.

• Geholpen door: Ronald Kramer

Een prettig bedrijf met deskundige werknemers.

De heer Ronald Kramer is een prettig persoon die meedenkt en tot oplossingen komt. Zeer tevreden.

• Geholpen door: Ronald Kramer

Super geadviseerd en geholpen!

Ik ben super geholpen door Thijs en door Monique. Super goed geadviseerd, wat best handig is met de aankoop van je eerste woning. Alle vragen werden snel en duidelijk beantwoord. Er werd goed de tijd genomen om je te helpen, ook toen mijn traject langer bleek te duren dan vooraf gedacht.

Kon niet beter

Tijdens mijn hypotheekaanvraag zaten er nogal wat kuilen in de weg. Dit heeft voornamelijk te maken met de starterslening die ik nodig had voor de financiering. In mijn traject was het potje opeens leeg waardoor er een hoop extra geregel en communicatie nodig was om de hypotheekaanvraag tot een goed einde te brengen. De Jong heeft dit uitermate goed gedaan, ik kan me geen negatief moment bedenken in het gehele traject. Ze zijn altijd goed te bereiken, denken echt me je mee en zijn enorm betrokken en deskundig. Kortom, een aanrader voor iedereen die een hypotheek wilt regelen!

Geweldige service door TOP specialisten

Een goed luisterend oor, dat de juiste adviezen weet te geven en die wij iedereen aan kunnen raden. Thijs en Daniël weten alle in-en outs over hypotheken en dan merk je!!!

Postbus 333 1780 AH Den helder

Over Adviesscore.nl