Uitgebreid en persoonlijk

In een aantal gesprekken met Arno Jas is mijn pensioen precies geworden zoals ik het wilde. Vriendelijk, persoonlijk en plezierig geregeld, met goede uitleg bij, en verklaring van, iedere stap.

Gedegen en afgewogen advies

Duidelijk voor en nadelen benoemd

Heel tevreden!

Wij waren heel blij met de advisering van Rick en zijn collega Monique. We kregen altijd direct antwoord op onze vragen en Rick was altijd heel snel in handelen als het nodig was. Een complexe hypotheek aanvraag van 2 zzp-ers hebben ze snel en met goede afloop weten te realiseren! We zagen er best tegen al het papierwerk op, maar de snelheid van Monique en Rick was verfrissend en geruststellend!! Heel veel dank!

• Waar heeft u advies over ontvangen? Hypotheek
  • Geholpen door: Rick Beerepoot

Deskundig en behulpzaam

Nathalie is erg duidelijk, behulpzaam en vertrouwd. Mijn ouders hadden het altijd over haar, dat ze altijd voor ze klaar stond. Na het overlijden van mijn ouders heeft ze mij ook geholpen om de Bankzaken goed af te sluiten. Mijn oprechte dank. Vr.gr Grietje Smilde

• Waar heeft u advies over ontvangen? RegioBank
  • Geholpen door: Natalie Spruit

Vriendelijk en deskundig

Snel geholpen, deskundig, behulpzaam.

Alles heel netjes geregeld

Ik werd heel netjes geholpen. En er werd fijn met mij meegedacht!

• Geholpen door: Bibian van Eijk

Een plezierige, terzakekundige en duidelijke voorlichting over de voor ons gewenste verzekeringen.

Linda heeft ons op een bijzonder plezierige en persoonlijke wijze advies gegeven, waarbij ze duidelijk ons belang voorop had staan. We hebben nooit het gevoel gehad dat ze ons iets wilde "aansmeren". Na ruim 53 jaar bij dit kantoor en hoor voorgangers klant te zijn, kunnen we niets anders zeggen dan dat de belangen van de klant nog steeds voorrang hebben. Linda heeft dat wederom aangetoond. Onze dank daarvoor.

• Geholpen door: Linda Tan

Goed gesprek

Duidelijk , meedenkend.

Prima en duidelijk gesprek

Prima en duidelijk gesprek

• Geholpen door: N.v.t.

Eerlijk advies door een sympathieke adviseur

De adviseur is ter zake kundig, luistert goed en staat ook zelf open voor nieuwe informatie. Hij neemt de tijd voor je.

ZEER DUIDELIJK EN OOK ZEER VRIENDELIJK

Het gesprek met BIBIAN, was zeer prettig en alles is zeer goed en vriendelijk uitgelegd. Wij, mijn vrouw Lia en ik zijn zeer tevreden, over deze medewerkster. Zij verdient een DIKKE 10. Met vriendelijke groeten, Martin & Lia. De offerte, is inmiddels verstuurd.

fijn gesprek

...

• Geholpen door: Thyra van de Weerdt

Alle wijzigingen zijn duidelijk en op een prettige wijze doorgenomen.

Het gesprek op uw kantoor met Cosja is op een prettige manier verlopen en de wijzigingen en haar adviezen waren duidelijk.

• Geholpen door: Cosja Zoon

Snel en vakkundig

• Waar heeft u advies over ontvangen? Hypotheek
  • Geholpen door: Rick Beerepoot

Een heel fijn en goed gesprek gehad

Ik heb een heel goed gesprek gehad. Goed geïnformeerd over de huidige staat van onze verzekeringen en een goed advies om onze verzekeringen aan te passen.

• Geholpen door: Suzanne Donker

prima geholpen om verzekeringspakket up to date te maken

Raar dat er blijkbaar jarenlang verzekeringspakket van mijn twee zoons door zijn blijven lopen, terwijl ik in de overtuiging leefde dat ze waren afgesloten. Fijn dat het nu uiteindelijk is gebeurd. Het onderstreept het belang om bijv 1x per jaar het pakket samen (De Jong met klant) door te lopen

Prettige ervaring

Normaliter niet zo'n voorstander van het geven van reviews. Ik vind het ook lastig om 5 sterren te geven. Temeer omdat dit het eerste fysieke contact was met De Jong. De jaren hiervoor was ons verzekeringspakket ondergebracht bij Noordstad verzekeringen. Mijn echtgenote en ik hebben overigens het gesprek als prettig en nuttig ervaren.

Vriendelijk en duidelijk

Ik kan altijd bellen met vragen wordt altijd netjes en vriendelijk te woord gestaan en als ik iemand wil spreken kan dat. Ik heb vandaag goed advies gekregen zoals altijd

• Geholpen door: Marcel Guijken

Goed en duidelijk

Ik ben niet zo'n voorstander van dit soort enquête.

• Geholpen door: Marcel Guijken

Een gesprek waarin goed geluisterd en geïnformeerd werd.

Ik kwam in contact i.v.m. het in orde maken van mijn autoverzekering. Hier werd ik uitgebreid in meegenomen en vooraf geïnformeerd dat het soms wat lang kon duren doordat het systeem wat traag was. Hier heb ik echter geen last van ondervonden omdat de tijd ingevuld werd met vragen/toelichtingen vanuit de medewerker. Heel fijn! Er werd mij geadviseerd te kijken naar een mogelijk pakketvoordeel nu ik meerdere verzekeringen via De Jong heb lopen. Hier werd vooraf gevraagd of ik daar tijd voor had. Dit vond ik een goede toevoeging omdat het anders zomaar had kunnen zijn dat ik midden in het gesprek een andere verplichting had. Over het algemeen heel goed geholpen en een fijne ervaring met de klantenservice gehad!

Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop Arno Jas

Het totale traject van het omzetten van mijn Knab/Aegon Lijfrekening naar de pensioenrekening is met vele hobbels verlopen, welke ongeveer 3 maanden heeft geduurd. De meeste hobbels werden veroorzaakt door met name de communicatie met en onzorgvuldigheden bij Knab. Door tussenkomst van Arno Jas is het, al is het vertraagd, uiteindelijk tot een goed einde gekomen. Nogmaals dank hiervoor!

Goed gesprek

Prettig gesprek en netjes geholpen goede uitleg door Cosja.

Fijn en meedenken

Een prettige vibe waar er ruimte is voor vragen. Er is volop meegedacht wat fijn is en geld bespaart.

Perfect geregeld

Zeer prettig contact met ruim voldoende informatie. Alles ook snel geregeld zelfs toen een centrale afdeling iets vergeten was.

• Waar heeft u advies over ontvangen? RegioBank
  • Geholpen door: Natalie Spruit

Alles zeer goed verlopen.

Mevr. Linda Tan zeer klantvriendelijk en duidelijke uitleg.

• Geholpen door: Linda Helder

Over Adviesscore.nl