Erg goede ervaring en concrete informatie

Op basis van onze vragen hebben we snel en overzichtelijk informatie gekregen die ons in staat heeft gesteld keuzes te maken. In een veelheid van gegevens is logica aangebracht, iets wat we zelf niet voor elkaar hadden kunnen krijgen. Bovendien was er sprake van een open en prettig gesprek, zeker ook belangrijk.

• Betrokkenheid

Klantgericht en persoonlijk wat geleid heeft tot een helder advies.

We hebben DURF benaderd ivm vragen over onze financiële situatie in de toekomst. Meerdere zeer plezierige gesprekken, waarbij niet alleen wordt gekeken naar de huidige situatie, maar ook naar je wensen voor de toekomt, hebben geleid tot een duidelijk en helder advies. Daarbij is ook rekening gehouden met wat passend is bij de manier waarop we zelf met financiën omgaan en het risico dat we wel/niet willen lopen. Samengevat: niet twijfelen om contact op te nemen als je goed advies over je huidige financiële situatie en waardevolle adviezen voor de toekomst wilt krijgen!

• Betrokkenheid

Helder en duidelijk advies over te nemen stappen voor de toekomst!

Onze situatie is grondig geanalyseerd en daar is een advies uit gekomen om onze wensen voor de toekomst haalbaar te maken. Het geeft ons rust dat dit nu helder is. Nu kunnen we stappen gaan zetten.

• Betrokkenheid

Werkelijk een advies op maat

De adviseur van DURF heeft echt goed naar ons geluisterd, naar onze behoeften en wensen, en vervolgens goede uitleg gegeven bij zijn advies. We kunnen verder met een totaal-advies op maat! We komen graag terug voor een regelmatige check. Het waren bijzonder prettige gesprekken.

Fijne ervaring .

deskundig en goed gesprek.

Uitermate verhelderend

Het was best wel even spannend om mijn financiën, met voor mij zo maar een vreemde te bespreken. Maar vrijwel direct na de eerste kennismaking voelde ik mij echt op mijn gemak, en na mijn verhaal wat ik graag zou willen en wat mij het beste leek heeft de coach dit zeer duidelijk ter plaatse uitgewerkt en dit samen met mij stap voor stap doorgenomen. Hierna heeft zij dit met mij vergeleken met nog meer opties die mogelijk waren. De uiteindelijke keuze die ik zelf graag wou heeft ze keurig uitgewerkt en ook toegestuurd, en als ik nog vragen heb mag en kan ik ze alsnog stellen. Conclusie waar ik graag duidelijk over wou was binnen 60 min geregeld hiervoor nogmaals hartelijk bedankt

• Betrokkenheid

Andrea heeft mij heel goed geholpen en inzicht gegeven

Andrea heeft mij heel goed geholpen en inzicht gegeven In mijn financiele situatie.

Heel prettig.

Ik vond het een ontspannen samenzijn. Hoewel ik er zelf niet veel van snap, en moeite heb om mijn wachtwoorden boven tafel te krijgen, waren deze mensen zeer geduldig. Ze hebben mij het proberen te laten snappen, en dat is ook nog gelukt. dank jullie wel.

• Betrokkenheid

Laurens brengt vertrouwen met deskundig advies.

We zagen na de verkoop van onze woning en verhuizen naar het buitenland op tegen de ingewikkelde belastingaangifte, en konden wel wat advies gebruiken. Contact opnemen met Laurens was het beste wat we konden doen. Hij brengt niet alleen zijn grote deskundigheid mee, maar is ook een ontzettend prettige gesprekspartner die we warm aanbevelen!

• Betrokkenheid

Duidelijk, grondig en vanuit de rust onze financiële toekomst in dankzij DURF!

Vanaf het eerste contact was het prettig samenwerken met Andrea en Laurens van DURF Financieel Planners. Prettig kennismaken aan de keukentafel thuis, een snelle terugkoppeling die perfect verwoordt hoe onze situatie eruit ziet en wat we daarin zoeken/vragen en daarna grondig en volledig een advies op maat met een duidelijke uitwerking en adviezen, inclusief een afrondend gesprek. Precies wat we zochten en met nog meer dan we dachten kunnen we vanuit de rust onze financiële toekomst in. Zeer goed en zeker aan te bevelen. Andrea en Laurens, bedankt en tot ziens!

• Betrokkenheid

Heldere en begrijpelijke uitleg van mogelijke toekomstige financiele keuzes

Bianca heeft ons op een begrijpelijke en fijne wijze diverse scenario's laten zien. Zij heeft ruim de tijd genomen om onze wensen op een rijtje te zetten.

• Betrokkenheid

Concreet, helder en eerlijk.

Zeer professioneel en plezierig. In een comfortabele en open setting hebben wij ons verhaal kunnen doen waar heel goed naar geluisterd is. Wij zijn blij met de verschafte helderheid en het gegeven advies.

• Betrokkenheid

Zeer gedegen kennis van zaken. Duidelijke uitleg.

Zeer prettig gesprek.

Duidelijk en nuttig gesprek

Bianca had zich goed voorbereid op het pensioengesprek en nam ook ruim de tijd om alles uit te leggen. Ook was er meer dan voldoende tijd om onze vragen te beantwoorden. We hebben achteraf een uitgebreid verslag ontvangen, waarin de verschillen tussen de mogelijke opties duidelijk zijn weergegeven. Al met al een positieve ervaring. En we hebben nu eindelijk duidelijk hoe ons financiele plaatje er in de komende jaren uit gaat zien.

• Advies N.v.t.
  • Betrokkenheid

Duidelijk en helder gesprek.

Bianca heeft me op een fijne professionele manier meegenomen in het gesprek over mijn persoonlijke pensioenplanning. De daaruit voorvloeiende notitie en advies geeft een duidelijk beeld van hetgeen ik kan verwachten.

Prettige en heldere uitleg

Bianca heeft duidelijk en begrijpelijk de verschillende financiële mogelijkheden aan ons voorgelegd die onstaan bij vervroegd met pensioen gaan.

• Betrokkenheid

Een helder en duidelijk, begrijpelijk pensioenadvies gekregen.

Wij zijn vriendelijk en deskundig geholpen en hebben goed inzicht gekregen om eventueel eerder met pensioen te kunnen. In 1 woord: TOP!

• Betrokkenheid

een prettig gesprek, snel een duidelijk overzicht

Tijdens dit gesprek hebben we een duidelijk overzicht gekregen van de financiele gevolgen van mijn keuze om minder te gaan werken en eerder geheel te stoppen. Ik moet nog wel zelf aan de slag om te kijken in hoeverre in mijn pensioen nog eerdr naar voren kan halen. Maar dat was niet de strekking van dit gesprek, dus niet te verwijten. Al met al een zeer prettig en persoonlijk gesprek.

• Betrokkenheid

Vriendelijk en deskundig geholpen.

Vondt dat ik deskundig en vriendelijk geholpen ben. Pensioen vooruitzicht werd voor mij duidelijk. Weet nu wat de toekomst mij biedt.

• Betrokkenheid

Vragen goed wat wij verwachten van het gesprek. Prettig gesprek. Goede tips.

• Betrokkenheid

Prettig en goed uitgelegd gesprek

Ging neutraal naar het gesprek. Uitleg en berekeningen waren duidelijk. Heb nu stof om verder over na te denken wat de volgende stappen zijn.

• Betrokkenheid

Vanaf het eerste moment voelde het goed.

Via een aantal gesprekken heeft Andrea ons inzicht gegeven en ons geholpen met ons vraagstuk. Helder, inlevend, met verstand van zaken en gericht op onze situatie. Het gevoel wat in het allereerste oriënterende telefoongesprek is ontstaan heeft ze meer dan waargemaakt.

Prima geholpen

In april 2022 een orienterend gesprek gehad met Bianca Wateler over de mogelijkheden om met 62 jr te stoppen. Op basis van de gegevens die ik vooraf had aangeleverd is m.i. snel en vakkundig een 'praatplaatje' in de vorm van een keurig overzicht gepresenteerd. Het resultaat is gunstig en ik ben onder de indruk van de duidelijkheid van het overzicht zeker omdat het een moeilijke materie betreft. Dank aan Bianca voor de snelle en professionele hulp. Er is gewoon niks op aan te merken.

• Betrokkenheid

Goede interactie, duidelijk en prettig.

De planner geeft duidelijk aan wat ze nodig heeft voor haar onderzoek. Prettig zoals ze interactie heeft met onze vragen en dromen. Fijn om in duidelijke grafieken te zien hoe de financiën er in de toekomst uit zien. Duidelijk rapport, adviezen en tips.

• Betrokkenheid

Een duidelijke uiteenzetting van de mogelijkheden.

Prettig contact.

• Advies N.v.t.

Regentesselaan 2 3818 HJ Amersfoort

033-2003066

Over DURF financieel planners

DURF geeft vertrouwen Financiële planning draagt bij aan het welbevinden van mensen. Wij helpen je daarbij. Plan well to live well is ons motto. Als je snapt wat je doet, durf je meer. Daarom geven wij mensen het vertrouwen om zelf keuzes te maken die financiële gevolgen hebben.

Over Adviesscore.nl