Ga zo door met het doorontwikkelen en uitbreiden van het bedrijf. Mijn complimenten.
  • Betrokkenheid

APC is sinds 2014 onze vaste partner in verzekeringen en we zijn zeer te spreken over hun persoonlijke aanpak en producten. De medewerkers zijn altijd goed te bereiken en vakkundig. Voor wat betreft de aangeboden producten en offertesysteem ook niets dan goeds. Keep up the good work!
  • Betrokkenheid

Veel mogelijkheden, scherpe premies, snelle responstijd, opmaak offertes en polissen.
  • Betrokkenheid

Een innovatieve onderneming, die enthousiasme en kennis van zaken combineert met mooie producten en scherpe premies. Leuke club jonge mensen, korte lijnen en hart voor waar ze mee bezig zijn.
  • Betrokkenheid

Dit is nog eens een verzekeraar met mooie producten, goede adviezen en waar maatwerk geleverd kan worden. Daarnaast heeft het gezamelijk klantbelang absoluut prioriteit. En zowel de eindklant als het intermediair zijn geen nummer.
  • Betrokkenheid

Met name het meedenken en oplossingsgericht te werk gaan is prettig. Succes verder!
  • Betrokkenheid

Goede partij met een leuk en goed product wat voor ons een aanvulling is in ons assortiment
  • Betrokkenheid

Geen persoon of organisatie kan perfect zijn, daarom heb ik geen 10 gegeven maar het zit er niet ver vandaan :-)
  • Betrokkenheid

Zeer tevreden. Kleine speler. Zeer flexibel en wendbaar. Kunnen veel verzekeraars een voorbeeld aan nemen. Als ik Nat Ned was kocht ik de boel daar op en maakte er mijn mkb lijn van.
  • Betrokkenheid

Een top assuradeur. Met een prachtig pakket voor de ondernemer en voor eigenaar van onroerend goed. Bereikbaarheid in tegenstelling van andere verzekeraars is top.
  • Betrokkenheid

Prettig bedrijf om mee samen te werken, korte lijnen, deskundig personeel dat mee denk in oplossingen.

Al jaren plezierige samenwerking
  • Advies N.v.t.
  • Betrokkenheid

Mooie club jonge honden waar je uitstekend mee zaken mee kunt doen. Hoop dat snelle groei van het bedrijf de korte lijnen en persoonlijke contacten niet in de weg gaan staan en dat dit onverminderd een van de krachten van het bedrijf blijft...