Onder de indruk van kennis en service

Door aankoop van woning in Edam via Nemassdeboer besloten ook het hypotheekadvies door hen laten verzorgen. Met Jan Tol als contactpersoon voelde dat vanaf het allereerste moment vertrouwd. Er is uitstekend naar onze wensen geluisterd en het uiteindelijke hypotheekadvies is echt op maat gemaakt. Dank hiervoor!

• Geholpen door: Jan Tol

Duidelijke communicatie en passend advies

Je wordt altijd vriendelijk geholpen door iedereen!

• Geholpen door: Jan Tol

Top bedrijf, raad het iedereen aan!

Alles werd duidelijk uitgelegd en eventuele vragen goed beantwoord.

• Geholpen door: Jan Tol

van begin tot het eind duidelijkheid,

• Geholpen door: Anja Voordewind

Bijzonder tevreden.

Betrokken en professioneel.

zeer professioneel

Anja komt zeer correct over en gaf ons het gevoel dat we bij Nemassdeboer goed zitten.

• Geholpen door: Anja Voordewind

Prettig

Je weet meteen dat het iemand is met verstand van zaken.

• Geholpen door: Sandra Plat

Uitermate goed geholpen en deskundig en helder advies

Wij zijn goed geholpen bij het aanschaffen van ons eerste huis. Het advies was duidelijk en op vragen altijd snel antwoord.

• Geholpen door: Jan Tol

Heel goed geholpen met een hypotheek in deze rare corona tijd.

Wij kwamen het huis tegen dat we graag wilden kopen en schakelden hiervoor Nemass de boer in. Onze hypotheekadviseur werd Jan tol en die werd gelijk voor een uitdaging gesteld want beiden hadden of kregen we tijdens dit proces last van de corona crisis. Dit was van invloed op de hele situatie rondom de hypotheek. Gelukkig is Jan rustig gebleven en heeft het uiteindelijk allemaal tot een goed eind weten te sturen. Uiteindelijk na wat hobbels op de weg is het helemaal goed gekomen en zijn we trotse eigenaren van ons huis geworden.

• Geholpen door: Jan Tol

Zeer goede begeleiding i.r.t. oversluiten hypotheek

De begeleiding welke bestond uit het adviseren rondom hypothecaire zaken en het regelen van een passend nieuw hypothecair product was vanuit Nemassdeboer uitstekend. De zaken werden adequaat opgepakt en vragen direct beantwoord. Al met al kunnen wij niets anders zeggen dan dat wij zeer tevreden zijn en een ieder Nemasdeboer kunnen aanbevelen. Fam D. Kroon

zeer positief

ben zeer positief over dit adviesbureau. begeleiding van A tot Z.zeer vakkundig.zou dit adviesbureau zeker aanbevelen

• Geholpen door: Jan Tol

Deskundig advies en goede service, wat wil je nog meer?

Hypotheek overgesloten en alles liep van begin tot eind naar volle tevredenheid.

Toppers allemaal

top service ben dik tevreden Bedankt

Snel, deskundig en duidelijk

Al eerder positieve ervaring met vorige adviseur. Nu in 8 dagen alles geregeld. Pluim voor het doortastend optreden en deskundig advies

Fantastisch geholpen

Goede persoonlijke hulp en duidelijke uitleg

• Geholpen door: Jack Tol

Ik ben goed geholpen en goed advies

Geen.

TOP

Superservice

• Geholpen door: Jack Tol

Veel kennis en uitstekende service

Ik ben super snel en goed geholpen bij het advies voor mijn hypotheek. Door werkzaamheden in het buitenland was er niet veel tijd, maar dit was totaal geen probleem. Jan heeft met veel geduld alles erg duidelijk uitgelegd en denkt ook met je mee. Top team!!

• Geholpen door: Jan Tol

Goed en persoonlijk geholpen!

Goede en persoonlijke service bij het regelen van de woonverzekeringen!

• Geholpen door: Mathilde Kwakman

fantastisch geholpen door een zeer deskundig mens

Deze man heeft plezier in zijn werk waardoor hij het onderste uit de kan haalt voor de klant en ook voor zijn bedrijf. Ik zal zeker anderen hiervan op de hoogte brengen. ( heb dat inmiddels al gedaan)

• Geholpen door: Jan Tol

Helder, eerlijk en to the point

Voor onze nieuwbouwwoning dienden de verzekeringen te worden afgesloten. Hiertoe een gesprek gehad met Mathilde. Een helder en eerlijk advies ontvangen, zodat wij alles conform onze wensen hebben kunnen afsluiten.

Goed duidelijk geholpen

Alles goed doorgekomen en duidelijkheid gegeven

• Geholpen door: Mathilde Kwakman

Wat Jan allemaal voor je uitzoekt wil je echt niet zelf hoeven doen!

Als je voor het eerst een hypotheek gaat afsluiten, komen er allemaal zaken bij kijken waar je niet over wil (maar wel moet) nadenken: risico bij overlijden, arbeidsongeschiktheid, werkloosheid... Jan heeft me goed voorgelicht over deze risico's en stelde de goede vragen om mij zelf bewust aan het denken te zetten en zo tot goed doordachte beslissingen te komen. Terwijl je over deze zaken zelf heel bewust moet nadenken, vraagt Jan je om hem volledig te vertrouwen wanneer het aankomt op het kiezen van de beste hypotheek voor jou: op basis van de gesprekken die je met hem voert en een klantprofiel dat je invult, doet Jan zijn best voor je om de scherpste rente te combineren met de voorwaarden die voor jou het gunstigst zijn. Aanvankelijk was dat best spannend, maar naderhand legt hij je ook duidelijk ook waarom hij tot een bepaald advies is gekomen. Hierdoor heb je echt het gevoel dat het advies dat Jan je geeft, het beste advies voor jouw situatie is. Wat Jan allemaal voor je uitzoekt wil je echt niet zelf hoeven doen! Wanneer er ontwikkelingen zijn, neemt Jan (telefonisch) contact met je op. Er komt alleen zoveel op je af dat ik wat meer schriftelijke terugkoppeling misschien wel prettig had gevonden. Al met al is alles zoveel sneller geregeld dan ik had verwacht, maar wel zoals Jan had beloofd. Daardoor heb ik uiteindelijk een heel goed gevoel bij de dienstverlening die NemassDeBoer biedt!

• Geholpen door: Jan Tol

Alles word uitstekend voor je geregeld!

We zijn heel goed geholpen en geadviseerd door Jan Tol & zijn team met het bemiddelen van onze hypotheekrente.

Julianaweg 208 1131DL Volendam

0299-200999