Professionele begeleiding bij het afsluiten van je hypotheek

Nemassdeboer heeft ons begeleid bij het afsluiten van onze 1e hypothecaire lening. Dit hebben zij op een vriendelijke en vakkundige manier gedaan. Zij wisten alle onduidelijkheden voor ons op te helderen en ons te adviseren naar de beste optie voor ons.

• Geholpen door: Jan Tol

Klantvriendelijk en zeer deskundig geholpen.

Klantvriendelijk en zeer deskundig geholpen zowel telefonisch als persoonlijk in een gesprek. Er wordt ook meegedacht in de klant zijn wensen.

Zeer deskundig advies .

Buiten gewoon vriendelijk bekwaam en doorzettingsvermogen om voor elkaar te krijgen wat ik wil. En dat gaat binnenkort eindelijk zijn vruchten afwerpen. Ben super blij en gelukkig !!!

Deskundig, exact & realistisch

Het hele traject ervaarde ik als een samenwerking tussen adviseur en klant. Gedurende het hele proces werd ik goed op de hoogte gehouden van de te nemen stappen en de daarvoor aan te leveren documentatie. Ik ontving realistische en uitgebreide adviezen van Jack. Al met al een positieve ervaring.

• Geholpen door: Jack Tol

Advies gesprek met Jan was voor ons goed en duidelijk.

We zijn over het algemeen tevreden over het verloop van het proces. De communicatie en uitleg inzake hypotheek van Jan was voor ons duidelijk. Toch hebben wij een punt van aandacht. Wij keken iedere dag in onze mail of er al een bericht was van de bank/Nemassdeboer. Als het volgens ons wat lang duurde dan stuurden we zelf maar een mailtje om te vragen hoe het met de voorgang ging. Vaak hoorden we dan dat er nog wat vragen waren die we dan ook per omgaande hebben beantwoord. Graag hadden we gezien dat er regelmatiger een update zou zijn vanuit Nemassdeboer. Wij zaten namelijk alle dagen in spanning af te wachten of wij onze droom woning konden gaan bouwen.

Correct

Zeer goed en duidelijk geholpen ,prima uitleg

Geweldige service

Goede service en contact. Wordt altijd vriendelijk geholpen.

• Geholpen door: Mathilde Kwakman

Ik kreeg goede en deskundige adviezen bij het afsluiten van mijn hypotheek.

Er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Vervolgens werd alles in het werk gesteld om een hypotheek uit te zoeken die daar geheel op aansloot en dit werd ook helder en duidelijk uitgelegd. Een prima service door een vriendelijke en professionele adviseur.

• Geholpen door: Jan Tol

Zeer tevreden over de snelle afhandeling

De laagdrempelige communicatie en de heldere uitleg zorgde ervoor dat ik rustig kon beslissen. En daarna was binnen enkele dagen alles geregeld. Mijn dank daarvoor.

• Geholpen door: Jan Tol

Deskundig advies met een persoonlijke benadering.

Wij zijn tijdens onze zoektocht naar een woning en tijdens het aanvragen van de hypotheek uitstekend bijgestaan door de adviseurs van Nemass de Boer.

• Geholpen door: Jan Tol

Zowel mijn verzekeringen als mijn hypotheek over laten sluiten. Alles super geregeld. Duidelijk, vriendelijk en snel met communiceren.

• Geholpen door: N.v.t.

Deskundig en naar tevredenheid afgehandeld

Deskundig hypotheekadvies en vlotte afhandeling. Alle vragen die wij hadden zijn ook direct en duidelijk beantwoord.

Deskundig en vriendelijk geholpen door Debby Veerman

Begrijpelijk advies!!

• Geholpen door: N.v.t.

Deskundig advies en fijne samenwerking

Wij hebben al onze verzekeringen bij Nemass de Boer lopen en hier nu ook onze hypotheek afgesloten. Wij zijn erg tevreden over de deskundigheid van Jack Tol en de medewerkers van het hypotheek team. Duidelijk advies en een prettig contact!

Vakkundig vriendelijke begeleiding.

Na een aantal jaren geleden al goed geholpen te zijn ging ik ook deze keer vol vertrouwen op goede hulp weer naar Nemassdeboer. Vakkundig, vooral duidelijk voor een financiële leek als ik ben, geduldig, en vriendelijk werd ik begeleid bij het oversluiten van mijn hypotheek. En ze schenken ook een heerlijke kop koffie.

goed en duidelijk

Onze ervaring met Nemass is tot nu toe altijd heel goed , of het nou een schade of een probleem met reizen is , altijd alles snel en goed geregeld. Ook het helpen met het oversluiten van onze hypotheek is heel goed gegaan en we zijn daar heel duidelijk en goed bij geholpen.

Heel duidelijk

Goed.

• Geholpen door: Sandra Plat

Zeer releax

Deskundigheid heel hoog. Uitleg heel duidelijk en vol begrip, wat wij als zeer prettig hebben ervaren. Kort samengevat echt een Top team wat ook naast Jan werkzaam is.

Goede service!

Wij zijn heel goed geholpen bij het afsluiten van onze hypotheek. Alles werd rustig en duidelijk uitgelegd en geen vraag is te veel. Wij zijn heel tevreden met onze keuze om ons te laten adviseren bij nemassdeboer.

• Geholpen door: Jack Tol

Goed advies alles prima gregeld

Prima advies, afhandeling van alles verliep heel soepel. Alle mail en telefoon is goed afgehandeld. Wij zijn erg tevreden.

• Geholpen door: Jack Tol

Zeer deskundig, professioneel en leuk team.

Ik heb altijd al goeie ervaringen gehad bij Nemass de Boer met zowel mijn verzekeringen als hypotheek. Dit keer hebben ze zich weer overtroffen met het oversluiten van mijn hypotheek. Snelle afhandelingen en duidelijke communicatie zowel persoonlijk als digitaal. Ik kan weer jaren vooruit!

Super goed geholpen

Jan tol en zijn collega's hebben os heel goed geholpen met alles Ze verdienen een 10

• Geholpen door: Jan Tol

Gedegen advies bij aankoop nieuw huis.

Cordaat en passend advies gekregen naar aanleiding van de door ons gevoerde gesprekken met Nemass De Boer

Wij zijn zeer tevreden

We zijn heel professioneel geholpen. De betrokkenheid, oprechte interesse en heldere uitleg gaven ons veel vertrouwen. We zijn dan ook meer dan tevreden.

Ongekend goede service

Bij het binnenstappen van Nemassdeboer gelijk een warm gevoel. De receptionistes zijn zeer vriendelijk. Mijn hypotheekadviseur werd Jan Tol. Vakbekwaam, gemotiveerd en altijd stipt. Kortom, een vakman. Alles binnen een korte periode geregeld. Ik zou het bedrijf daarom ook iedereen aanraden.

Over Adviesscore.nl