Amazing

Iets wat ik nooit zal vergeten en een ervaring die niemand van mij af kan pakken. Zo veel geleerd en zo veel mooie momenten meegemaakt!!!

• Betrokkenheid

Beste jaar van mijn leven!!

Ik ben met Travel Active naar Amerika geweest voor een high school jaar. Travel active is een kleine organisatie, wat het heel persoonlijk maakt. Ze kennen je echt. Ook tijdens mijn jaar in Amerika kon ik ze altijd bereiken met vragen / problemen en reageerden ze snel. Overal heb ik een top jaar gehad met een goede organisatie!!

• Betrokkenheid

Het beste jaar van mijn leven

Travel active heeft er voor gezorgd dat ik het mooiste jaar in mijn leven heb gehad. Ze hebben me van begin tot einde goed begeleid. Verder kon ik altijd bij ze terecht voor vragen of advies of als ik ergens mee zat. Kortom, het is echt een top organisatie!

Enorme mooie ervaring

De tijd dat ik in de VS zit is iets wat ik nooit zal vergeten, ik heb veel geleerd over mezelf, de cultuur, de taal en anderen. Ik heb hoogte punten en diepte punten beleeft, maar over het algemeen was het een erg mooie ervaring.

• Betrokkenheid

Een top jaar in de verenigde staten!

Ik heb echt een top tijd gehad en gord begeleid in een lang process naar een leuke ervaring.

Fijne, betrokken organisatie

Travel active is een organisatie die erg betrokken is en veel hulp bied. Je kan zelf contact met ze opnemen, maar ze nemen ook vaak contact met jou op wat veel zegt over hun betrokkenheid

• Betrokkenheid

Een hele fijne, geruststellende en betrokken start voor mijn avondtuur!

Mijn ervaring met Travel active is heel erg fijn. Zij hebben mij geholpen waar nodig en ondersteund waar nodig. Ik kon mijn vragen bij hun kwijt en hielpen mij zo veel ze konden. Ze gaven heel veel informatie, maar het kwam gelukkig in delen en erg duidelijk verwoord. Verder waren ze altijd betrokken bij mijn situatie en waar ik op dit moment mee bezig was in mijn proces of gewoon om te horen hoe het gaat, een kleine update. Even een belletje voor vertek of ik er echt klaar voor ben. Het was heel erg fijn om die betrokkenheid te hebben, vooral omdat zij precies weten waar het over gaat. Je hoeft het niet uit te leggen, (wat je vaak wel bij je ouders moet doen als het over je proces ging) dat stelde mij erg gerust. Als laatste vond ik de bijeenkomstdag in Venray echt heel erg goed. Ik zal eerlijk met jullie zijn, ik woon in de kop van Noord-Holland en ik moest bijna 5 uur reizen om in Venray te komen. Van te voren zag ik er heel erg tegen op, omdat ik dacht dat het niet zo veel zou toevoegen voor mij. Maar alles behalve dat! Ik heb echt een hele leuke dag gehad en veel geleerd. Maar het leukste vond ik nog om nieuwe mensen te leren kennen, die precies het zelfde meemaken of meegemaakt hebben. Zij weten ook hoe het is om met wild vreemde te skypen en om vervolgens weer door die zelfde wild vreemde te worden afgewezen. En het is heel fijn om die ervaring en gevoelens even te delen. Ook om alvast vrienden te maken voor in het land waar je naar toe gaat en contact te houden is heel erg leuk! Kortom ik ben heel erg bij dat ik voor Travel active heb gekozen!

• Betrokkenheid

Travel Active is een zeer betrokken organisatie.

Ik had heel veel vragen en Travel Active heeft deze altijd met veel plezier en zeer snel beantwoordt. Door alle uitleg die zij mij hebben gegeven voelde ik me veilig om te vertrekken. Het is altijd fijn om op hen terug te kunnen vallen! Ze stuurde ook emails om te vragen hoe alles ging en of ik goed was aangekomen. Dit is heel fijn!

• Betrokkenheid

Super fijn en snel contact

Lieve mensen die je graag helpen en je niet weken laten wachten. Heel fijn dat alles zo goed geregeld is.

• Betrokkenheid

Travel active is een fijne hulp bij het regelen van een au pair avontuur.

De medewerkers van travel active zijn erg vriendelijk en geven goed advies. Ze geven snelle reacties en nemen ook contact met jou op om te checken of alles lukt. De enige nadelen zijn de locatie en het hulpformulier bij de WLZ-aanvraag is verouderd.

• Betrokkenheid

Fijne organisatie en geweldige tijd hier in de USA tot nu toe!

Ik vind TA een fijne organisatie! Ze zijn altijd bereid om je te helpen en je kunt altijd bellen, of mailen als er iets is! Wel heb je eigenlijk niet veel meer met deze organisatie te maken als je in mijn geval in het land van bestemming bent. Dan neemt de organisatie in dat land het van je over en daar kun je dan op terugvallen als er iets is. Wel kun je TA natuurlijk altijd om hulp vragen, maar in principe zijn het 2 verschillende organisaties!

• Betrokkenheid

Een tijd om nooit te vergeten

Een leuke tijd waarin ik veel interessante mensen heb ontmoet. Ik heb vrienden voor het leven gemaakt. Ik zal het leuke werk met de wilde dieren nooit vergeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Fijne en betrokken begeleiding

Ik ben goed voorbereid op de reis die ik heb gemaakt. Ik vond dat de organisatie erg betrokken was en ook goed contact met ons hield tijdens en na de reis. Het was fijn om nog een evaluatie te houden en hier namen zij ook zeker de tijd voor. Ik zou het daarom zeker aanraden om te reizen met Travelactive.

• Betrokkenheid

Betrokken van begin tot eind

De mensen van Travel Active begeleiden je in het hele proces van je buitenlandse avontuur, beginnend bij een informatie afspraak, tot een voorbereidingsworkshop, totaan wanneer je aangekomen bent in het buitenland. Ze staan altijd voor je klaar met advies en antwoorden op je hulpvragen.

• Betrokkenheid

Ik heb een top ervaring gehad, waarbij Travel Active natuurlijk heeft bijgedragen. De hulp bij keuze, voorbereiding, en de interesse ook tijdens het project vond ik super fijn. Een zekere aanrader voor wanneer je eraan denkt vrijwilligerswerk te doen!

• Betrokkenheid

In juli en augustus van 2019 ben ik vier weken naar Kaapstad vertrokken onder begeleiding van deze organisatie. Van tevoren heb ik via de mail informatie gekregen over het land en het project en is er een informatiemiddag gehouden waar je informatie krijgt over het zijn van een vrijwilliger en specifieke informatie over het land en project waar je naartoe gaat. In Zuid-Afrika zelf kwam ik in een mooi en gezellig hostel terecht, waarin vrijwilligers van over de hele wereld verbleven. Binnen de kortste keren ben je hechte vrienden met iedereen en onderneem je leuke activiteiten, zoals een safari of een dagtrip naar sea point en kaap de goede hoop. Het project zelf, child care, was ook erg leuk en interresant: ik heb de lokale docent geholpen met het leren lezen en schrijven aan 5 en 6-jarigen, toezicht gehouden (en meegedaan) toen de kinderen buiten speelden en samen muziek gemaakt. Kortom: het was een geweldige ervaring die ik absoluut niet had willen missen!

Goede hulp!

Ik heb een geweldige tijd gehad in Cambodja waar ik vrijwilligerswerk heb gedaan. Voordat ik ging kon ik altijd bellen naar travel active voor al mijn vragen en kreeg ik goed antwoord, zodat ik goed voorbereid op reis kon gaan.

Duidelijk, meelevend en vriendelijk

Travel Active is een meelevende organisatie. Vanaf het moment van aanmelden tot bij je terugkomst kun je altijd terecht met vragen en/of opmerkingen. Ze reageren snel op mailtjes en ze helpen je vriendelijk. Tijdens en na de reis wordt netjes gevraagd hoe het gaat en hoe je het gehad hebt. Travel Active is een aanrader :)

• Betrokkenheid

Ik ben hartstikke goed geholpen!

Ik ben heel goed geholpen door het traject heen. Ook de meet ups in Austalië zijn erg fijn. Het enige minpunt vind ik dat het heel erg duur is... Voor dat geld snap ik het ook als je kiest om zelf een gezin te zoeken. Ook hoefden de Belgische en Duitse meisjes veel minder te betalen dan de Nederlanders, wat wel een beetje gek is...

• Betrokkenheid

Heb een top ervaring gehad met Travel Active. Voordat ik ging hielpen ze me goed. Ze gaven me goede uitleg over wat ik zou gaan doen, en gaven me ook ongevraagd allemaal persoonlijke tips die van toepassing waren. Ik had een goed gevoel voor ik ging en nu nog steeds over deze organisatie.

• Betrokkenheid

Hele goede en enthousiaste begeleiding!

Ik ben heel blij dat ik heb gekozen om via Travel Active op reis te gaan. Ik ben voor het eerst alleen op reis gegaan en wilde het goed geregeld hebben. Travel Active was van begin af aan altijd heel enthousiast en heel toegankelijk. Ze konden heel veel informatie geven en mij ook adviseren wat betreft mijn plannen. Tijdens mijn reis was alles ook tip top in orde, alles was goed geregeld en Travel Active heeft meerdere keren contact met mij gezocht tijdens mijn reis om te vragen hoe het met me ging. Ook na mijn reis wilden ze alles weten van mijn ervaringen, alle goede en minder goede (al waren die er eigenlijk niet) dingen. Kortom, topervaring met Travel Active!

• Betrokkenheid

Top ervaring gehad en goed erbij begeleid!

Ik heb een zeer positieve ervaring gehad, waarbij al vanaf het begin goed ben begeleid. Wanneer ik een vraag had kon ik altijd mailen en kreeg ik snel een reactie. Ook tijdens mijn verblijf in Spanje heb een paar mailtjes gehad met de vraag hoe ik het had. Kortom, een tijd om nooit meer te vergeten!

• Betrokkenheid

Ik ben vanaf begin af aan al goed begeleid en kon met al mijn vragen bij jullie terecht. Ik wist precies wat er van mij verwacht werd en hoe ik dingen het beste kon aanpakken. Ook was het contact heel persoonlijk en kreeg ik regelmatig e-mailtjes of ik nog hulp nodig had en hoe het met me ging.

Geweldig avontuur

Goede voorbereiding, snel antwoord, goede communicatie!

Sterke en open communicatie

Erg betrokken bij het gehele proces. Erg vriendelijk en altijd meedenkend.