Positief

Mijn ervaring is heel positief. Travel active heeft me goed geholpen en stuurde vaak mailtjes om te kijken hoe het ermee ging. Ik ben erg positief.

• Betrokkenheid

Een ervaring die me mijn leven bij blijft!

Ik heb veel geleerd van hoe ik met kinderen moet omgaan, want ze vochten redelijk veel. Ik heb heel veel nieuwe mensen leren kennen dmv het gezin, en andere au pairs. Ook heb ik Spaanse woorden en cultuur geleerd en de stad Valencia verkend!

• Betrokkenheid

Het was een fantastische tijd met goede begeleiding.

Mijn au pair tijd in Spanje was fantastisch. Via travel active kwam ik bij een heel erg leuk gezin terecht. Af en toe had ik wat problemen en vond ik het lastig, dan stond het Au pair team altijd voor mij klaar. Het enige wat voor mij beter kan is dat er vanuit travelactive meer informatie komt over de documenten die je nodig hebt (ik werd meerdere keren per week gevraagd naar een Spaans registratienummer, een DNI, mijn burgerservicenummer volstond niet).

• Betrokkenheid

Fijne support en makkelijk contact

Het was fijn om au pair te worden via deze organisatie, omdat het meer zekerheid geeft voor als de situatie niet zo goed zou uitpakken. In mijn geval heb ik gelukkig een fijn gezin gevonden. Ik geloof wel dat TravelActive klaar staat voor wanneer dat niet het geval is! Persoonlijk had ik het nog fijner gevonden als er meerdere gezinnen tegelijkertijd werden voorgesteld om deze met elkaar te kunnen vergelijken. Met name omdat ik er later achter ben gekomen dat er erg veel families met au pairs zijn in de regio waar ik ben geweest. Meer informatie/openheid daarover zou dus ook kunnen. In het algemeen ben ik hartstikke tevreden met het verloop :)

Heel goed

Als ik vragen had beantwoorde ze dag altijd heel goed en ze kennen je heel persoonlijk wat heel fijn is!

• Betrokkenheid

Goed contact en er werd goed advies gegeven

De medewerkers van Travel Active zijn ervaren. Hierdoor geven zij goed advies. Ook hebben ze mij prima begeleid vanaf de start tot zelfs na dat ik ben geplaatst en overgedragen naar een partner organisatie in Engeland. Als ik een vraag heb dan mag ik die stellen en ze geven snel antwoord.

• Betrokkenheid

Regelmatig contact en erg betrokken.

Regelmatig werd ik gebeld om te checken hoe alles gaat en hoe ver ik ben in het proces, heel erg fijn!

Betrokken en behulpzaam

Travel Active is vanaf het begin betrokken en behulpzaam geweest. Ze hielpen mij in het omgaan met de matches en bleven ook op de achtergrond als ik daar om vroeg. TA luistert goed.

• Betrokkenheid

Travel Active heeft me geholpen aan een fantastische ervaring!

Via Travel Active heb ik vrijwilligerswerk gedaan in de Filipijnen gedurende een periode van twee maanden. Hierbij heb ik lesgegeven in Engels en Wiskunde aan basisschoolleerlingen. Het vrijwilligerswerk zelf in combinatie met de accommodatie, de coördinatoren en de andere vrijwilligers hebben gezorgd voor een schitterende ervaring die ik nooit zal vergeten. Travel Active heeft dit goed ondersteund, middels duidelijke informatie vooraf en een workshop om je voor te bereiden.

• Betrokkenheid

De organisatie heeft mij erg goed geholpen, vooral met de voorbereiding voor m'n vertrek naar Ierland. Het heeft veel gekost, maar ik kan gelukkig geen 1 minpunt verzinnen. Ik weet ook zeker dat ik ergens op terug kan vallen in het geval er iets misgaat. Ik vond de voorbereidingsworkshop ook heel erg helpend!

• Betrokkenheid

Ik ben goed voorbereid en zeer goed begeleid bij mijn avontuur.

Mijn ervaring met travel active is me zeer goed bevallen! Ze geven je persoonlijke aandacht en weten echt met wie ze telkens in contact zijn en hoe je in het proces staat. Je kunt voor echt al je vragen bij ze terecht! Ik heb ze vaak genoeg over de kleinste dingen gemaild 😅. Daarnaast is de voorbereiding erg goed en geven je tot het laatste moment nog extra tips zodat je je au-pair avontuur goed voorbereid van start kunt gaan! Ik heb het allemaal heel positief ervaren.

• Betrokkenheid

Altijd te bereiken, antwoord op al mijn vragen, vriendelijk

• Betrokkenheid

een onvergetelijke en zeer leerzame ervaring

mijn ervaring was ontzettend leerzaam en ik zal mijn ervaring nooit meer vergeten. als je de kans krijgt zou ik het meteen doen want het is echt bijzonder om mee te maken.

• Betrokkenheid

De beste ervaring die ik ooit heb gehad.

Ik vond het zo leuk om te ervaren hoe het in een andere cultuur gaat, en dan vooral in de Amerikaanse cultuur omdat je daar altijd heel veel van hoort en in films ziet etc. en dat heb ik zeker ervaren! Ik vond het super leuk om op een Amerikaanse high school te zitten en een jaar lang een Amerikaans leven te leiden.

Helemaal top

Mijn jaar in Canada was echt top geregeld. TravelActive begeleidt alles, van het visum tot begeleiding als je terug thuis komt. Ik vind het super fijn dat bij TA je echt contact heb met de mensen die ook dingen voor je kunnen regelen, dat je weet wie deze mensen zijn en dat ze ook weten wie jij bent.

An amazing experience!

Mijn ervaring was erg goed. Ik heb genoten van mijn high school avontuur. Ook met travel active was het goed geregeld. Ik had zeker veel aan de oriëntaties, voordat we weg gingen en tijdens kon ik gewoon met vragen terecht bij iedereen die er was. Via de mail, app en media.

• Betrokkenheid

Voor een groot feel GEWELDIG, maar voor een klein deel niet zo GEWELDIG

Toen ik na mijn bus ongeluk uit huis werd geplaatst tegen mijn wil en zonder toestemming van mijn ouders, was de communicatie niet zo goed en ben ook niet gerust gesteld. Ookal was her voor een groot dee de fout van AYUSA. De vraag hier onder of ik TA zou aanbevelen doe ik nu Nee, dat Komt omdat jullie samen werken Met AYUSA. En ik vind AYUSA VERSCHRIKKELIJK!!!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid

Dank je wel voor je feedback! Uiteraard zijn wij op de hoogte van de problemen die er hebben gespeeld tijdens jouw programma. Het gaat in bijna alle gevallen dat er problemen zijn om interpretatie van verschillende kanten van de zaak en zijn we afhankelijk van informatie die iedereen van de verschillende partijen krijgt. Ook hierin speelt interpretatie een grote rol, maar ook eerlijkheid van de verschillende partijen. Wij proberen hier samen met Ayusa de juiste afwegingen in te maken en dat betekent dat er soms beslissingen worden genomen waar niet iedereen achter kan staan. We zijn blij om te weten dat, tot deze situatie zich aandiende, jij een heel leuk programma hebt gehad en terug kan kijken op een onvergetelijk jaar!

klantvriendelijk, zorgzaam

Toen ik in een lastige situatie terecht kwam in het buitenland, stond TA goed voor mij klaar om mij overal mee te helpen

• Betrokkenheid

Een ervaring die ik nooit meer zal vergeten

Ik ben in het schooljaar 2018-2019 naar Amerika gegaan om daar een jaar High School te doen. Mede dankzij Travel Active heb ik de beste ervaring van mijn leven gehad, één die ik nooit meer zal vergeten.

• Betrokkenheid

Ontzettend fijne organisatie om mee samen te werken

Dankzij Travel Active heb ik een ongelooflijk gave en leerzame tijd gehad in Amerika. De organisatie is regelmatig met je in contact en je kunt ook altijd bij hen terecht. Je bent geen nummer, maar ze kennen je persoonlijk en weten alles over de situatie waar je in zit, daarom voelt communiceren met hen ook zo vertrouwd. Alle informatie wordt duidelijk van te voren verteld en kun je ook echt met een gerust hart je avontuur beginnen.

• Betrokkenheid

Persoonlijke hulp en goede informatie.

Een fantastische ervaring die ik nooit ga vergeten en die nooit iemand van me afpakt!

• Betrokkenheid

Ik heb een super tijd gehad met mijn vrienden en veel over mezelf geleerd bij mijn gastgezinnen.

Ik heb tijdens mijn high school jaar in Canada heel veel leuke vrienden gemaakt waar ik heel blij mee ben en ik ook nog dagelijks contact mee heb. Ik heb heel veel over mezelf geleerd en mezelf ook ontplooid. Helaas heb ik wat moeite met mijn gastgezin gehad en heb ik samen met mijn gastgezin besloten te verhuizen naar een ander gezin maar hier heb ik ook veel van geleerd. Ondanks dit heb ik een geweldig jaar gehad en ik zou het zo nog een keer doen!

• Betrokkenheid

Een geweldige ervaring die mij zoveel geleerd heeft!

Ik heb echt een toptijd in Amerika gehad. Het wisselen van gastgezin kostte wel enige moeite maar was uiteindelijk goed gegaan! Mijn school was precies zoals ik het verwacht had en kon niet beter! Kortom heb ik een geweldige tijd gehad en heb mijn droom waar gemaakt! Super veel dingen geleerd en veel zelfverzekerder geworden. Ik zou het zo nog een keer over doen!

geweldige ervaring zonder klachten

Vanaf het begin was travel active fijn om mee te werken. Ze stonden klaar als je ze nodig had. Ook toen ik problemen had terwijl ik weg was hielpen ze uitstekend!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid

Het was een onvergetelijke ervaring

Mijn ervaring met Travelactive was zeer goed, ze zorgen ervoor dat je goed voorbereid op weg gaat. Mijn jaar in het buitenland was een heel leerzaam jaar. Ik heb ook veel nieuwe mensen leren kennen. Ik zou daarom Travelactive zeker aanraden.