Ik ben vanaf begin af aan al goed begeleid en kon met al mijn vragen bij jullie terecht. Ik wist precies wat er van mij verwacht werd en hoe ik dingen het beste kon aanpakken. Ook was het contact heel persoonlijk en kreeg ik regelmatig e-mailtjes of ik nog hulp nodig had en hoe het met me ging.

Geweldig avontuur

Goede voorbereiding, snel antwoord, goede communicatie!

Sterke en open communicatie

Erg betrokken bij het gehele proces. Erg vriendelijk en altijd meedenkend.

vriendelijk en betrokken

Ik vind het heel fijn hoe ik geholpen ben. Wanneer ik vragen had, werden deze op een begripvolle manier beantwoord. Ook was de voorbereidingsdag erg fijn.

Fijne en ondersteunende organisatie

Ik vond het super fijn om te reizen met Travel active. Goed advies gehad over bestemming. Kon ook altijd bij ze terecht met vragen of als er iets aan de hand was. Hele fijne communicatie. Ook voor tijdens en na mijn reis gevraagd hoe alles ging. Over het algemeen mega tevreden met Travel active en zou zo nog een reis via hun boeken.

Goede begeleiding

Er zijn veel dingen die ik van te voren niet wist die geregeld moesten worden. Daarom is het fijn om terug te kunnen vallen op een Agency! Voor alle vragen hebben ze een antwoord of ze zoeken het voor je uit. Hierdoor is het een hele fijne ervaring.

• Betrokkenheid

Travel Active heeft een prachtig, zeer gevarieerd verblijf in Tanzania voor mij mogelijk gemaakt. Travel Active is als organisatie zeer betrokken bij haar vrijwilligers en gaat daarbij heel persoonlijk te werk. Ik kon altijd bij ze terecht voor vragen! Dit persoonlijke aspect van de organisatie is ook mede waarom ik ervoor gekozen heb om vrijwilligerswerk via Travel Active te doen.
  • Betrokkenheid

10 jaar geleden heb ik mijn tussenjaar naar Australië via Travel Active geregeld. Toen ging ik voor het eerst in mijn eentje op reis gegaan om te backpacken. Dat was zo goed bevallen dat ik nu weer meteen terug ben gegaan naar Travel Active. 😁 Ik heb vanaf januari 2019, twee maanden vrijwilligerswerk gedaan in Nepal en ik ben erna nog een maand gaan reizen. Ook nu was alles weer tot in de puntjes geregeld door Travel Active, zijn alle medewerkers ontzettend vriendelijk en ze staan altijd voor je klaar. Ze denken met je mee en helpen je daar waar ze kunnen. Het contact is fijn en ze reageren snel. Als je van plan bent om voor het eerst in je eentje te gaan reizen en/of vrijwilligerswerk wilt combineren met reizen, dan moet je bij Travel Active zijn! Lieve dames bij Travel Active, bedankt voor alles!! 😘
  • Betrokkenheid

Ik vind het heel erg fijn hoe travel active heel erg betrokken is met je avontuur. Ze vinden het erg belangrijk dat je goed begeleid wordt.
  • Betrokkenheid

Ik heb een hele goede ervaring gehad met travel Active omdat ze er altijd waren voor vragen al vanaf het begin tot het eind. Je kreeg veel informatie en werd zo goed mogelijk voorbereid en dat heeft me echt geholpen. De mensen die er werken zijn ook heel oprecht en betrokken om je zo goed mogelijk te helpen.
  • Betrokkenheid

Travel Active is betrokken van het begin tot het einde van je reis. Hierdoor kan alles snel en goed geregeld worden en kan ik zelfverzekerd aan mijn reis beginnen. Leuk dat Travel Active de mogelijkheid geeft om een blog te beginnen en om te vloggen. Ook zijn er heeeel veel mogelijkheden van reizen die je kunt maken via Travel active. Als ik nog eens een tussenjaar neem zal ik graag weer via Travel Active willen reizen!
  • Betrokkenheid

Goede voorbereiding door hulp van travel active. Leuk en vaak contact via mail en telefoon gehad. Ook de tips en het advies vlak voor vertrek was erg handig.

• Betrokkenheid

Travel Active heeft mij heel goed geholpen bij al mijn vragen.
  • Betrokkenheid

aardige en goede mensen die je helpen als je om hulp vraagt. ze geven advies waar je ook echt iets mee kan doen.

• Advies N.v.t.
  • Betrokkenheid

Goede ervaring! Altijd heel betrokken als er iets is.
  • Betrokkenheid

Mijn ervaring met Travel Active is heel erg goed.
  • Betrokkenheid

Travel Active is een hele fijne organisatie om mee samen te werken. Je krijgt veel goede begeleiding en regelmatig mailtjes met een update. Soms gaan er een aantal mailtjes overheen om alles duidelijk te krijgen en adviseren ze je om ergens anders navraag te doen (als second opinion). Toch heb ik nooit het idee gehad dat zij dit als vervelend hebben ervaren en ik voelde me er niet ongemakkelijk bij om mijn vragen te stellen.

• Betrokkenheid

Mijn ervaring met Travel Active is ontzettend positief. Het team kent je persoonlijk en helpt je waar ze kunnen; voor, tijdens en na je buitenlandavontuur. Ik raad Travel Active zeker aan!

Over Adviesscore NL

Over Travel Active