Duidelijk, meelevend en vriendelijk

Travel Active is een meelevende organisatie. Vanaf het moment van aanmelden tot bij je terugkomst kun je altijd terecht met vragen en/of opmerkingen. Ze reageren snel op mailtjes en ze helpen je vriendelijk. Tijdens en na de reis wordt netjes gevraagd hoe het gaat en hoe je het gehad hebt. Travel Active is een aanrader :)

• Betrokkenheid

Ik ben hartstikke goed geholpen!

Ik ben heel goed geholpen door het traject heen. Ook de meet ups in Austalië zijn erg fijn. Het enige minpunt vind ik dat het heel erg duur is... Voor dat geld snap ik het ook als je kiest om zelf een gezin te zoeken. Ook hoefden de Belgische en Duitse meisjes veel minder te betalen dan de Nederlanders, wat wel een beetje gek is...

• Betrokkenheid

Heb een top ervaring gehad met Travel Active. Voordat ik ging hielpen ze me goed. Ze gaven me goede uitleg over wat ik zou gaan doen, en gaven me ook ongevraagd allemaal persoonlijke tips die van toepassing waren. Ik had een goed gevoel voor ik ging en nu nog steeds over deze organisatie.

• Betrokkenheid

Hele goede en enthousiaste begeleiding!

Ik ben heel blij dat ik heb gekozen om via Travel Active op reis te gaan. Ik ben voor het eerst alleen op reis gegaan en wilde het goed geregeld hebben. Travel Active was van begin af aan altijd heel enthousiast en heel toegankelijk. Ze konden heel veel informatie geven en mij ook adviseren wat betreft mijn plannen. Tijdens mijn reis was alles ook tip top in orde, alles was goed geregeld en Travel Active heeft meerdere keren contact met mij gezocht tijdens mijn reis om te vragen hoe het met me ging. Ook na mijn reis wilden ze alles weten van mijn ervaringen, alle goede en minder goede (al waren die er eigenlijk niet) dingen. Kortom, topervaring met Travel Active!

• Betrokkenheid

Top ervaring gehad en goed erbij begeleid!

Ik heb een zeer positieve ervaring gehad, waarbij al vanaf het begin goed ben begeleid. Wanneer ik een vraag had kon ik altijd mailen en kreeg ik snel een reactie. Ook tijdens mijn verblijf in Spanje heb een paar mailtjes gehad met de vraag hoe ik het had. Kortom, een tijd om nooit meer te vergeten!

• Betrokkenheid

Ik ben vanaf begin af aan al goed begeleid en kon met al mijn vragen bij jullie terecht. Ik wist precies wat er van mij verwacht werd en hoe ik dingen het beste kon aanpakken. Ook was het contact heel persoonlijk en kreeg ik regelmatig e-mailtjes of ik nog hulp nodig had en hoe het met me ging.

Geweldig avontuur

Goede voorbereiding, snel antwoord, goede communicatie!

Sterke en open communicatie

Erg betrokken bij het gehele proces. Erg vriendelijk en altijd meedenkend.

vriendelijk en betrokken

Ik vind het heel fijn hoe ik geholpen ben. Wanneer ik vragen had, werden deze op een begripvolle manier beantwoord. Ook was de voorbereidingsdag erg fijn.

Fijne en ondersteunende organisatie

Ik vond het super fijn om te reizen met Travel active. Goed advies gehad over bestemming. Kon ook altijd bij ze terecht met vragen of als er iets aan de hand was. Hele fijne communicatie. Ook voor tijdens en na mijn reis gevraagd hoe alles ging. Over het algemeen mega tevreden met Travel active en zou zo nog een reis via hun boeken.

Goede begeleiding

Er zijn veel dingen die ik van te voren niet wist die geregeld moesten worden. Daarom is het fijn om terug te kunnen vallen op een Agency! Voor alle vragen hebben ze een antwoord of ze zoeken het voor je uit. Hierdoor is het een hele fijne ervaring.

• Betrokkenheid

Travel Active heeft een prachtig, zeer gevarieerd verblijf in Tanzania voor mij mogelijk gemaakt. Travel Active is als organisatie zeer betrokken bij haar vrijwilligers en gaat daarbij heel persoonlijk te werk. Ik kon altijd bij ze terecht voor vragen! Dit persoonlijke aspect van de organisatie is ook mede waarom ik ervoor gekozen heb om vrijwilligerswerk via Travel Active te doen.
  • Betrokkenheid

10 jaar geleden heb ik mijn tussenjaar naar Australië via Travel Active geregeld. Toen ging ik voor het eerst in mijn eentje op reis gegaan om te backpacken. Dat was zo goed bevallen dat ik nu weer meteen terug ben gegaan naar Travel Active. 😁 Ik heb vanaf januari 2019, twee maanden vrijwilligerswerk gedaan in Nepal en ik ben erna nog een maand gaan reizen. Ook nu was alles weer tot in de puntjes geregeld door Travel Active, zijn alle medewerkers ontzettend vriendelijk en ze staan altijd voor je klaar. Ze denken met je mee en helpen je daar waar ze kunnen. Het contact is fijn en ze reageren snel. Als je van plan bent om voor het eerst in je eentje te gaan reizen en/of vrijwilligerswerk wilt combineren met reizen, dan moet je bij Travel Active zijn! Lieve dames bij Travel Active, bedankt voor alles!! 😘
  • Betrokkenheid

Ik vind het heel erg fijn hoe travel active heel erg betrokken is met je avontuur. Ze vinden het erg belangrijk dat je goed begeleid wordt.
  • Betrokkenheid

Ik heb een hele goede ervaring gehad met travel Active omdat ze er altijd waren voor vragen al vanaf het begin tot het eind. Je kreeg veel informatie en werd zo goed mogelijk voorbereid en dat heeft me echt geholpen. De mensen die er werken zijn ook heel oprecht en betrokken om je zo goed mogelijk te helpen.
  • Betrokkenheid

Travel Active is betrokken van het begin tot het einde van je reis. Hierdoor kan alles snel en goed geregeld worden en kan ik zelfverzekerd aan mijn reis beginnen. Leuk dat Travel Active de mogelijkheid geeft om een blog te beginnen en om te vloggen. Ook zijn er heeeel veel mogelijkheden van reizen die je kunt maken via Travel active. Als ik nog eens een tussenjaar neem zal ik graag weer via Travel Active willen reizen!
  • Betrokkenheid

Goede voorbereiding door hulp van travel active. Leuk en vaak contact via mail en telefoon gehad. Ook de tips en het advies vlak voor vertrek was erg handig.

• Betrokkenheid

Travel Active heeft mij heel goed geholpen bij al mijn vragen.
  • Betrokkenheid

aardige en goede mensen die je helpen als je om hulp vraagt. ze geven advies waar je ook echt iets mee kan doen.

• Advies N.v.t.
  • Betrokkenheid

Goede ervaring! Altijd heel betrokken als er iets is.

Over Adviesscore NL

Over Travel Active