Betrokken en behulpzaam

Travel Active is vanaf het begin betrokken en behulpzaam geweest. Ze hielpen mij in het omgaan met de matches en bleven ook op de achtergrond als ik daar om vroeg. TA luistert goed.

• Betrokkenheid

Travel Active heeft me geholpen aan een fantastische ervaring!

Via Travel Active heb ik vrijwilligerswerk gedaan in de Filipijnen gedurende een periode van twee maanden. Hierbij heb ik lesgegeven in Engels en Wiskunde aan basisschoolleerlingen. Het vrijwilligerswerk zelf in combinatie met de accommodatie, de coördinatoren en de andere vrijwilligers hebben gezorgd voor een schitterende ervaring die ik nooit zal vergeten. Travel Active heeft dit goed ondersteund, middels duidelijke informatie vooraf en een workshop om je voor te bereiden.

• Betrokkenheid

De organisatie heeft mij erg goed geholpen, vooral met de voorbereiding voor m'n vertrek naar Ierland. Het heeft veel gekost, maar ik kan gelukkig geen 1 minpunt verzinnen. Ik weet ook zeker dat ik ergens op terug kan vallen in het geval er iets misgaat. Ik vond de voorbereidingsworkshop ook heel erg helpend!

• Betrokkenheid

Ik ben goed voorbereid en zeer goed begeleid bij mijn avontuur.

Mijn ervaring met travel active is me zeer goed bevallen! Ze geven je persoonlijke aandacht en weten echt met wie ze telkens in contact zijn en hoe je in het proces staat. Je kunt voor echt al je vragen bij ze terecht! Ik heb ze vaak genoeg over de kleinste dingen gemaild 😅. Daarnaast is de voorbereiding erg goed en geven je tot het laatste moment nog extra tips zodat je je au-pair avontuur goed voorbereid van start kunt gaan! Ik heb het allemaal heel positief ervaren.

• Betrokkenheid

Altijd te bereiken, antwoord op al mijn vragen, vriendelijk

• Betrokkenheid

een onvergetelijke en zeer leerzame ervaring

mijn ervaring was ontzettend leerzaam en ik zal mijn ervaring nooit meer vergeten. als je de kans krijgt zou ik het meteen doen want het is echt bijzonder om mee te maken.

• Betrokkenheid

De beste ervaring die ik ooit heb gehad.

Ik vond het zo leuk om te ervaren hoe het in een andere cultuur gaat, en dan vooral in de Amerikaanse cultuur omdat je daar altijd heel veel van hoort en in films ziet etc. en dat heb ik zeker ervaren! Ik vond het super leuk om op een Amerikaanse high school te zitten en een jaar lang een Amerikaans leven te leiden.

Helemaal top

Mijn jaar in Canada was echt top geregeld. TravelActive begeleidt alles, van het visum tot begeleiding als je terug thuis komt. Ik vind het super fijn dat bij TA je echt contact heb met de mensen die ook dingen voor je kunnen regelen, dat je weet wie deze mensen zijn en dat ze ook weten wie jij bent.

An amazing experience!

Mijn ervaring was erg goed. Ik heb genoten van mijn high school avontuur. Ook met travel active was het goed geregeld. Ik had zeker veel aan de oriëntaties, voordat we weg gingen en tijdens kon ik gewoon met vragen terecht bij iedereen die er was. Via de mail, app en media.

• Betrokkenheid

Voor een groot feel GEWELDIG, maar voor een klein deel niet zo GEWELDIG

Toen ik na mijn bus ongeluk uit huis werd geplaatst tegen mijn wil en zonder toestemming van mijn ouders, was de communicatie niet zo goed en ben ook niet gerust gesteld. Ookal was her voor een groot dee de fout van AYUSA. De vraag hier onder of ik TA zou aanbevelen doe ik nu Nee, dat Komt omdat jullie samen werken Met AYUSA. En ik vind AYUSA VERSCHRIKKELIJK!!!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid

Dank je wel voor je feedback! Uiteraard zijn wij op de hoogte van de problemen die er hebben gespeeld tijdens jouw programma. Het gaat in bijna alle gevallen dat er problemen zijn om interpretatie van verschillende kanten van de zaak en zijn we afhankelijk van informatie die iedereen van de verschillende partijen krijgt. Ook hierin speelt interpretatie een grote rol, maar ook eerlijkheid van de verschillende partijen. Wij proberen hier samen met Ayusa de juiste afwegingen in te maken en dat betekent dat er soms beslissingen worden genomen waar niet iedereen achter kan staan. We zijn blij om te weten dat, tot deze situatie zich aandiende, jij een heel leuk programma hebt gehad en terug kan kijken op een onvergetelijk jaar!

klantvriendelijk, zorgzaam

Toen ik in een lastige situatie terecht kwam in het buitenland, stond TA goed voor mij klaar om mij overal mee te helpen

• Betrokkenheid

Een ervaring die ik nooit meer zal vergeten

Ik ben in het schooljaar 2018-2019 naar Amerika gegaan om daar een jaar High School te doen. Mede dankzij Travel Active heb ik de beste ervaring van mijn leven gehad, één die ik nooit meer zal vergeten.

• Betrokkenheid

Ontzettend fijne organisatie om mee samen te werken

Dankzij Travel Active heb ik een ongelooflijk gave en leerzame tijd gehad in Amerika. De organisatie is regelmatig met je in contact en je kunt ook altijd bij hen terecht. Je bent geen nummer, maar ze kennen je persoonlijk en weten alles over de situatie waar je in zit, daarom voelt communiceren met hen ook zo vertrouwd. Alle informatie wordt duidelijk van te voren verteld en kun je ook echt met een gerust hart je avontuur beginnen.

• Betrokkenheid

Persoonlijke hulp en goede informatie.

Een fantastische ervaring die ik nooit ga vergeten en die nooit iemand van me afpakt!

• Betrokkenheid

Ik heb een super tijd gehad met mijn vrienden en veel over mezelf geleerd bij mijn gastgezinnen.

Ik heb tijdens mijn high school jaar in Canada heel veel leuke vrienden gemaakt waar ik heel blij mee ben en ik ook nog dagelijks contact mee heb. Ik heb heel veel over mezelf geleerd en mezelf ook ontplooid. Helaas heb ik wat moeite met mijn gastgezin gehad en heb ik samen met mijn gastgezin besloten te verhuizen naar een ander gezin maar hier heb ik ook veel van geleerd. Ondanks dit heb ik een geweldig jaar gehad en ik zou het zo nog een keer doen!

• Betrokkenheid

Een geweldige ervaring die mij zoveel geleerd heeft!

Ik heb echt een toptijd in Amerika gehad. Het wisselen van gastgezin kostte wel enige moeite maar was uiteindelijk goed gegaan! Mijn school was precies zoals ik het verwacht had en kon niet beter! Kortom heb ik een geweldige tijd gehad en heb mijn droom waar gemaakt! Super veel dingen geleerd en veel zelfverzekerder geworden. Ik zou het zo nog een keer over doen!

geweldige ervaring zonder klachten

Vanaf het begin was travel active fijn om mee te werken. Ze stonden klaar als je ze nodig had. Ook toen ik problemen had terwijl ik weg was hielpen ze uitstekend!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid

Het was een onvergetelijke ervaring

Mijn ervaring met Travelactive was zeer goed, ze zorgen ervoor dat je goed voorbereid op weg gaat. Mijn jaar in het buitenland was een heel leerzaam jaar. Ik heb ook veel nieuwe mensen leren kennen. Ik zou daarom Travelactive zeker aanraden.

Leerzaam, Maar het zeker waard

Het was heel anders dan ik gewend was in Nederland. En de mensen en hun manier van praten en doen verschilt ook een hoop van ons. Ik heb te maken gehad met wat minder gezellige mensen, maar daar leer je natuurlijk weer van. Nadat ik verplaatst ben van gezin was iedere dag een feestje, en voelde ik me ook super thuis en veilig. Het was een geweldige tijd, en ik kan niet wachten totdat ik weer terug kan.

Geweldig!!!!!!

Ik heb een high school jaar in Amerika met Travel Active gedaan. Ik ben erg blij dat ik voor deze organisatie heb gekozen. Het is een kleinschalige organisatie waardoor iedereen elkaar kent en in mijn ogen vond ik dat erg fijn. In Amerika was de communicatie met Travel Active ook goed ondanks de tijdsverschillen. Bij mijn gastgezin en op de school heb Ik de tijd van mijn leven gehad en veel vrienden gemaakt. Ik raad mensen echt aan om dit programma te volgen bij Travel Active.

Ongelofelijk geweldig!

Ik heb zo'n ontzettend leuk jaar gehad, alleen maar plezier, een super leuk gast gezin! Travel Active heeft mij erg goed begeleid. Ik vond het erg leuk om af en toe een mailtje te krijgen met de vraag hoe het ging en of ik het nog steeds leuk had! Oo stonden ze altijd klaar als ik iets te vragen had of als ik ergens mee zat! Het enige wat ik zou zeggen dat ik het erg leuk had gevonden om ook een paar oriëntatie dagen te hebben in bijvoorbeeld Toronto om even te wennen voordat je naar het gast gezin ging.

• Betrokkenheid

Elke ervaring met travel active was goed en leuk bijvoorbeeld de New York trip en de infodagen.

Mijn slechte ervaringen liggen bij ayusa de partner organisatie in de VerenigdeStaten . Ik werd eerst geplaatst in een slecht gast gezin voor verschillende reden. Mijn contactpersoon is 4 keer veranderd vooral omdat deze contactpersonen het te ver rijden vonden. Mijn vierde contactpersoon was wel heel aardig en behulpzaam zij heeft mij geholpen aan een nieuw gast gezin. Ze heeft later ook nog leuke dingen georganiseerd samen met mij en andere uitwisselingsstudenten. Als het niet goed gaat in je gast gezin en je zecht er iets van dan kunnen ze zich beschuldigd voelen en kan het erger worden. Dit is het zelfde met de contactpersoon als de contactpersoon niet helpt of jou klachten door speelt naar het gast gezin zonder jou toestemming kan de situatie erger worden. Als uitwisselingsstudent ben je super afhankelijk van je gast gezin. Voor mij was en is nog steeds niet duidelijk wat jullie precies zouden kunnen doen als je een contact persoon hebt waar je niet terecht kunt terwijl er problemen zijn in bijvoorbeeld een gast gezin. Het kan best even duren voordat er een nieuw gast gezin gevonden wordt en als je niet terecht kunt bij je gast gezin en bij je contactpersoon wat kunnen jullie dan doen om de student te helpen? Omdat jullie ook in veel dingen afhankelijk zijn van de partner organisatie. Ik vind het moeilijk om dit probleem goed uit te leggen maar ik hoop dat jullie er toch wat mee kunnen. Wat kunnen jullie doen als een student niet goed geholpen wordt door de partner organisatie.

• Betrokkenheid

Bedankt voor je feedback! Uiteraard zijn wij op de hoogte van de problemen die er hebben gespeeld tijdens jouw programma. We weten dat ook het oplossen van de problemen niet altijd vlekkeloos is verlopen voor jou. Je hebt gelijk dat wij ook afhankelijk zijn van de beslissingen en manier van werken van onze partnerorganisatie. Wij werken al vele jaren samen met Ayusa en over het algemeen gaat dat altijd heel goed. Omdat ook zij in heel Amerika werken met allerlei verschillende mensen, is het soms moeilijk om dit helemaal te perfectioneren. Studenten die problemen hebben kunnen uiteraard ook altijd contact opnemen met Travel Active en wij zullen altijd ons best doen om die problemen samen op te lossen. Uiteraard zijn we heel blij dat je uiteindelijk in een heel fijn gastgezin terecht bent gekomen en je terug kunt kijken op een hele mooie ervaring!

Ze staan alrijd voor je klaar

Super duidelijke informatie vooral over dingen waar je eerst niet bij stil zou staan. Ze zijn er altijd voor je, als je ergens vast loop of als je vragen heb. Het zijn mensen met ervaring en weten dus precies hoe of wat van letterlijk alles. Beste keus die ik gemaakt heb is voor deze organisatie te kiezen

• Betrokkenheid

Ik heb het jaar als zeer goed ervaren

Tijdens het high school jaar vond ik dat de communicatie met Travel Active erg goed ging. Ook vond ik het fijn dat Travel Active wist wie ik was en dat ik de begeleiders ook ken. Doormiddel van een persoonlijk gesprek vond ik dat erg goed. De e-mails en brieven die we kregen waren ook altijd duidelijk en als ik het niet begreep kon ik altijd bellen. Ook vond ik het leuk dat Travel Active een paar weken na terugkomst belde voor een nagesprek.

Heel erg leuk!

Mijn ervaring met travel active verliep erg soepel! ik was aan het begin van mijn jaar goed voorbereid door alle oriëntaties en activiteiten die mij een beeld hebben gegeven van hoe het jaar eruit zou gaan zien. Dut heeft er zeker voor gezorgd dat ik zelfverzekerd de stap maakte en een onvergetelijk jaar tegemoet ging