Deskundig en vlot geholpen

Ook na afloop nog even navragen of alles goed gegaan is en ik mag altijd bellen als er iets niet duidelijk is!

• Geholpen door: Peter Buitendijk

In alle rust samen bouwen aan een degelijke financiering

Peter hebben wij leren kennen als een prettig persoon die zijn vak verstaat. Hij neemt alle tijd voor goede uitleg en denkt gedurende het hele proces mee. Tot slot blijft hij het proces bewaken en geeft hij goed door wanneer informatie/gegevens/resultaten verwacht kunnen worden. Hierdoor waren wij altijd op de hoogte van de actuele status.

vakbekwaam, vertrouwd en klantgericht

Na eerdere ervaringen weer met Zeker!Geregeld in zee gegaan. Onze hypotheek en verzekeringen hebben wij lopen via Zeker!Geregeld. Ze komen hun afspraken na, denken mee en nemen je wensen mee in het advies dat ze uitbrengen. Erg prettig om met deze firma samen te werken. bij een volgende hypotheek en/of verzekering zou ik ze zeker weer benaderen!

• Geholpen door: Peter Buitendijk

Helder, duidelijk, snel en vakkundig

Alles wordt duidelijk, snel en vakkundig gecommuniceerd.

• Geholpen door: Peter Buitendijk

De score zegt het al, meer dan uitstekend!

Fijn en snel contact, goede informatie, meedenkend, etc. Zeer goede ervaring met Zeker!Geregeld. Meer dan uitstekend geholpen door Peter. Ik kan hier een heel verhaal gaan typen, maar ik zeg: laat je gewoon adviseren voor Zeker!Geregeld! Punt :)

Goede begeleiding

Na eigen onderzoek omtrent omzetting hypotheek bij Zeker geregeld terechtgekomen. Zij hebben ons snel en vakkundig bijgestaan in het proces.

Zeer prettige samenwerking.

Alles was duidelijk en goed geregeld. Peter blijft zeer goed communiceren.

• Geholpen door: Peter Buitendijk

Prima samenwerking en uitleg van alles

• Geholpen door: Peter Buitendijk

Staat altijd voor je klaar met duidelijke deskundige adviezen en

Peter is een prettig persoon en weet alles goed uit te leggen.Hij heeft voor ons betreft hypotheek en verzekeringen alles tot in de puntjes verzorgd.Heerlijk zorgeloos!Ook Anne heeft ons prima geholpen,niets is teveel.Alles is Zeker en goed geregeld.

• Geholpen door: Peter Buitendijk

Top adviseur met een grote kennis

Goed geholpen door Peter bij de aanvraag van ons eerste hypotheek. Hoge deskundigheid en hij weet waar hij het over heeft. Klein aandachtspuntje bij het overzetten van de verzekeringen. De auto verzekering was opgezegd per 01.07.2021 maar de verzekeraar had hem beindigd per 03.06.2021 en was niet gecontroleerd wat dus resulteerde in een klein stress momentje. Uiteindlijk is alles goed gekomen en zijn we heel tevreden met de service!

• Geholpen door: Peter Buitendijk

hele prettige samenwerking met goed resultaat

Ik ben goed en prettig geholpen, ik kon steeds met vragen terecht en heb een vertrouwd gevoel bij deze samenwerking, met ook nog een mooi resultaat.

Efficiënt en snel

Zonder poespas heel goed geholpen

• Geholpen door: Peter Buitendijk

Top! Alles vlot en vakkundig geregeld.

Voor de aankoop van onze nieuwe woning waren wij op zoek naar een passende hypotheek. Op aanraden van Zeker!Geregeld hebben we ook aanvullende bouwdepots gekregen, om zo de gewenste verbouwing te regelen zonder dat al ons spaargeld hieraan op ging. Betrokken bij alle stappen in het proces en een passende hypotheek waarmee wij de komende jaren weer goed zitten.

• Geholpen door: Peter Buitendijk

Goed en kundig advies gehad, goed geregeld

Vooraf al een aardig idee wat we wilde en welke kant het op moest gaan. Goed gehandeld en prima additionele advies gegeven waardoor wij nu een mooie oversluiting van onze hypotheek hebben kunnen regelen.

• Geholpen door: Peter Buitendijk

Vriendelijk en alles zeer goed geregeld

Bij de aankoop van onze nieuwbouw woning, heeft Peter ons zeer goed geholpen en geadviseerd. Wij zijn zeer tevreden.

Superfijn geholpen

Hypotheek oversluiten is heel goed bevallen super goede begeleiding en goede bestand van zaken. Zeker een aanrader

100 % tevreden

Peter heeft mij fantastisch geadviseerd. Hij is een prettig persoon die mij heel snel en accuraat geholpen heeft met de opzet van de financiering van mijn nieuw aangekochte appartement, inclusief een overbruggingshypotheek. Hij deed het op een duidelijke manier. Zondermeer een aanrader dit kantoor Zeker!Geregeld ! Riet Hummel-Koning

Altijd bereikbaar en betrokken

Ondanks tegenslagen met de hypotheekverstrekker en stukken van de VVE heeft Peter toch een route gevonden om alles mogelijk te maken. Super.

• Geholpen door: Peter Buitendijk

Zaken prima geregeld, afspraken worden nagekomen, vriendelijk geholpen

Zie boven

• Geholpen door: Peter Buitendijk

Mijn eerste keer een huis kopen best spannend! Ik heb via een vriend te horen gekregen over zeker geregeld. Vanaf het begin tot het eind kon ik Peter bellen of mailen of de meest simple vragen en kreeg er goed antwoord op. Ik voelde me zeer geholpen over het hele process kreeg deskundig antwoord op all mijn vragen. Kreeg begeleiding bij elke stap die er genomen moest worden. Ben heel blij met mijn woning en was allemaal gelukt door Peter Buitendijk en mijn aankoop makelaar.

Top service!

Peter heeft ons ontzettend goed geholpen gedurende het gehele proces. Hij was altijd bereikbaar en dacht goed met ons mee. Kwam uit zichzelf ook met belangrijke punten gedurende het gehele traject. Peter zullen wij absoluut aanraden.

Helemaal prima!

Alles is goed uitgelegd. Voors en tegens goed afgewogen. Deskundig advies. Goed op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen. Betrokken.

Open, Eerlijk & Duidelijk

De 2de keer een hypotheek regelen met Peter. Beide keren enorm goed geholpen. Denk geweldig mee en is een super process. Geen onverwachtse dingen, gewoon duidelijk en goed te begrijpen.

• Geholpen door: Peter Buitendijk

Met de goede adviezen en voortdurende beschikbaarheid voor vragen ben ik volledig ontzorgt!

In 2005 heeft Peter mij geadviseerd en ik heb hem weer 'opgezocht" vanwege de goede ervaring toe. Zo mogelijk is de ervaring nog beter geweest dan toen. Peter kan ingewikkelde zaken goed uitleggen en legt keuzes voor waarbij de voor- en nadelen ook duidelijk worden uitgelegd met een gewogen advies. Ik ben van het begin tot het eind begeleid en daar had ik behoefte aan. Ook Anne heeft mijn verzekeringspakket in het verlengde adequaat, snel en de behoefte invullend geregeld. Dus complimenten voor de dienstverlening!

• Geholpen door: Peter Buitendijk

Super vriendelijk en goed geregeld!

Wij zijn super tevreden met de Hulp van Peter. Peter heeft ons goed geholpen en goed door alle documenten heen geloodst. Wij raden Zeker Geregeld zeker aan !