Duidelijke uitleg, ook voor vragen goed bereikbaar.

Goed geadviseerd

Goed contact en erg betrokken denkt goed mee.

• Geholpen door: Peter Buitendijk

Super geholpen, dank! Dankzij Peter het hele proces met vertrouwen en stress-vrij doorlopen.

Ik ben vanaf het begin tot eind fantastisch begeleid door Peter. Hij heeft de tijd genomen om mogelijkheden en risico’s goed uit te leggen en heeft proactief meegedacht met het vinden van een voor mij passende oplossing. Peter is zeer prettig in de omgang, handelt super snel, de communicatie was top en gaf me alle vertrouwen dat ik in goede handen was. Ik kan hem zeker aanbevelen!

• Geholpen door: Peter Buitendijk

Via vrienden hier gekomen voor hypotheek advies, elke keer vriendelijk geholpen en altijd eerlijk advies gekregen.

TOP

TOP. Regelt onze zaken perfect al jarenlang perfect.

• Geholpen door: Peter Buitendijk

We received great support, good advices and answers to all our questions

Peter clearly explained to me and my wife all the details related to taking a mortgage and life insurance, answered all our questions (some of them - repeatedly); he always reacted fast on my emails; provided us with detailed information regarding different mortgage providers we could choose from, cared about making a deal with mortgage provider. As a result, everything was done fast, without any delays or reminders from our side. Really great service.

Deskundig

Zeer goed geadviseerd over onze mogelijkheden. Zeer klantvriendelijk, goed uitleg, duidelijk.

• Geholpen door: Peter Buitendijk

Professioneel, kundig en gewoon goed geregeld!

Wij hebben onze hypotheek en verzekeringen via Zeker! Geregeld in orde gemaakt. Er wer goed uitleg gegeven en zeer goed meegedacht met onze persoonlijke situatie. Ook de verzekeringen worden nu beheerd wat een zeker gevoel geeft. Vriendelijke adviseurs en personeel. Ik raad Zeker! Geregeld van harte aan!

• Geholpen door: Peter Buitendijk

very satisfied for every step procedure . give me great support and help during my purchase the house as new comer to Netherland. thanks a lot!

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Advice
  • Expertise
  • Involvement
  • N/A

20 jaar wordt ik fijn geholpen

Je wordt al tijd vriendelijk ontvangen op het kantoor en 20 jaar bij jullie groetjes Harry en Ingrid

• Geholpen door: Peter Buitendijk

Heel persoonlijk en op maat financieel advies m.b.t. hypotheek ben verzekeringen

Goed meedenken in persoonlijke financiële situatie die vrij complex is. Daarnaast deadlines scherp in de gaten gehouden door Zeker! Geregeld En persoonlijk contact op de belangrijke momenten waren zeer prettig en waardevol. Daarnaast ook alle vragen uitgebreid beantwoord. Betreft Peter Buitendijk Anne Slot

Zeer goede ervaring met Zeker!Geregeld

Heldere en duidelijke uitleg. Alles werd prima en tot volle tevredenheid geregeld.

• Geholpen door: Peter Buitendijk

Zeker!Geregeld maakt het niet moelijker dan nodig is.

Prima en deskundige aanpak met een vlotte afhandeling.

Zeer klantvriendelijk

Sinds een tijdje klant bij Zeker geregeld Ik vind de persoonlijk benadering zeer prettig. Alles wordt góed gregeld en de communicatie is prima. Zou Zeker Geregeld zeker aan bevelen.

• Geholpen door: Peter Buitendijk

Voor de 2e keer hypotheekadvies gehad en alles is zo duidelijk en helder verlopen dat we nogmaals zeer tevreden zijn.

• Geholpen door: Peter Buitendijk

Zeker!Geregeld is uitermate terzakekundig, direct en vlot

Vanaf het eerste contact had ik de indruk dat de keuze voor Zeker!Geregeld de juiste was. Op vragen werd direct en terzakekundig gereageerd. De gehele afwikkeling en nazorg heb ik als zeer prettig ervaren. Bij een volgend financieel adviesvraagstuk schakel ik hen zeker weer in.

Uitmuntend

Wij zijn vanaf het begin uitstekend geholpen en bijgestaan. De onderlinge contacten verliepen erg goed. Wij zijn hartstikke blij met zeker geregeld.

Vriendelijk, duidelijk , behulpzaam

Mijn ervaringen zekergeregeld is zeer positief. Al mijn vragen werden vriendelijk en duidelijk beantwoord. De beste opties werden voor ons uitgezocht en uitgelegd. Voor ons dus zeker een plek om alles goed geregeld te krijgen.

Prima betrokken dienstverlener

Goede dienstverlening vanuit professionele invalshoek

• Geholpen door: Peter Buitendijk

Zo goed geholpen en alles heel duidelijk uitgelegd.

Duidelijk heldere dienstverlening

Al jaren is zekergeregeld onze tussenpersoon. Altijd een duidelijk en eerlijk antwoord/advies. Bij de aankoop van ons nieuwe huis zijn we wederom zijn we erg goed geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe hypotheek. Kortom wij zijn erg tevreden.

Deskundig en vlot geholpen

Ook na afloop nog even navragen of alles goed gegaan is en ik mag altijd bellen als er iets niet duidelijk is!

• Geholpen door: Peter Buitendijk

In alle rust samen bouwen aan een degelijke financiering

Peter hebben wij leren kennen als een prettig persoon die zijn vak verstaat. Hij neemt alle tijd voor goede uitleg en denkt gedurende het hele proces mee. Tot slot blijft hij het proces bewaken en geeft hij goed door wanneer informatie/gegevens/resultaten verwacht kunnen worden. Hierdoor waren wij altijd op de hoogte van de actuele status.

vakbekwaam, vertrouwd en klantgericht

Na eerdere ervaringen weer met Zeker!Geregeld in zee gegaan. Onze hypotheek en verzekeringen hebben wij lopen via Zeker!Geregeld. Ze komen hun afspraken na, denken mee en nemen je wensen mee in het advies dat ze uitbrengen. Erg prettig om met deze firma samen te werken. bij een volgende hypotheek en/of verzekering zou ik ze zeker weer benaderen!