Zelfs op het kaatste moment nog een groene kaart geregeld voor mijn vakantie

Zeer goed , Wij bevelen U bedr dan ook aan

Keurig. Goede voorlichting

Keurig. Goede voorlichting

Prima service van Annette

Al jaren af en toe contact met Annette en elke keer word ik weer prima geholpen.

• Betrokkenheid

Snel, goed advies en een redelijke prijs.

Zie boven.

Vriendelijk, adequaat, meedenkend

Marco heeft ruim de tijd voor ons genomen om eea door te spreken. Heel prettig.

Prima,betrokken en hulpvaardig.

Uitstekend!

• Betrokkenheid

Zeer goed personeel en zeer goede en vriendelijke benadering.

Er wordt zeer goed advies gegeven. Alles is goed gecontroleerd. Alle verzekeringen en adviezen werden goed uitgelegd. Ook werd er duidelijk uitleg gegeven als er beter aan een wat duurdere oplossing kon worden gedacht.

Probleem opgelost

Declaratie op reisverzekering, ingewikkeld met uploaden enz nalv tel gesprek met iemand van VM tot tevredenheid opgelost. Met enige toelichting van mijn zijde is het schadebedrag nu onderweg!

Prettig en vakkundig

Annette ernaar ik als prettig persoon, betrokken en ter zake kundig. Ook betrouwbaar met afspraken maken. Helaas met anderen niet zelfde ervaring maar zolang Anette er is komt het goed.

Snel en efficiënt

Fijn kleinschalig bedrijf wat eigenlijk altijd bereikbaar is. Snelle reactie op e-mails en er wordt echt met je meegedacht.

• Betrokkenheid

waarom verplicht zinnen te schrijven????????

waarom verplicht zinnen te schrijven????????

goede service

ben zeer tevreden, kwa prijs is het super en voor de rest geen problemen of iets gehad, zo dus ik kan nog niet veel oordelen, snap zelf niet veel hoe en wat met verzekeringen dus ik vind het prima !

• Betrokkenheid

Goede service en aardig personeel, maar ja er is meer nodig...

Opeens worden er eenzijdig verzekeringsregels veranderd welke ik als erg onplezierig heb ervaren. Ik kreeg te maken met de wisseling van CombiNed naar de voor mij totaal onbekende Koster verzekeringen. De soepele omgang met CombiNed, waaronder het opschorten van mijn campeerautoverzekering die daarna eenvoudig weer kon worden voorgezet, bleek plotseling voor veel vertragende en burocratische narigheid te zorgen. Ik heb mijn verzekering moeten opzeggen ( ivm met de 1/2 jaarlijkse winterstalling) daarna stuitte ik op uw uitgebreide toelatings procedure. Dat was voorheen heel eenvoudig. Met slechts 1 telefoontje was ik als bekende verzekerde per direct verzekerd vanaf de opgegeven datum. Al met al ervaar ik e.e.a. als buitengewoon vervelend. Een aanbeveling zoals onderstaand gevraagd wordt met ja of nee zal ik onbeantwoord laten. Ik vind zowel ja als nee te weinig genuanceerd.

• Betrokkenheid

Geachte heer Werner, Bedankt voor uw reactie. Wij geven u graag een toelichting. De verzekeringen voor Dubbellucht waren tot en met 2018 ondergebracht bij verzekeraar De Europeesche (onderdeel van ASR). Dit label is komen te vervallen, waardoor nu ASR de verzekeraar is. Bij deze verzekeraar is opschorten niet meer mogelijk. Hierdoor is het niet meer mogelijk om uw kampeerwagenverzekering te schorsen. Bij een schorsingsverzoek wordt de polis beëindigd. Wel blijven de opgebouwde schadevrije jaren nog tot drie jaar bewaard. Met betrekking tot het opschorten van kentekens kunnen wij helaas dus niets veranderen. Wij gaan wel bekijken hoe wij het (opnieuw) aanvragen van de verzekering makkelijker kunnen maken. Wij hopen u in de toekomst weer naar tevredenheid te kunnen adviseren. Met vriendelijke groet, VMD Koster verzekeringen

• Betrokkenheid N.v.t.

Ook dit jaar weer fantastisch geholpen bij het afsluiten van een goede verzekering voor het Alphens Bevrijdingsfestival. Snel en accuraat! Top

• Betrokkenheid

Super geholpen en verrast met een mooie bos bloemen na onze verhuizing.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Betrokkenheid

Ik ben heel tevreden over de dienstverlening van Petra. Een paar keer na elkaar had ik een specifieke vraag of verzoek, en zij heeft mij iedere keer snel, volledig en accuraat geholpen. Over VMD Koster ben ik al jaren zeer tevreden.

• Betrokkenheid

Wij worden op een zeer kundige en prettige wijze geadviseerd door VMD Koster. Een aanrader!

Gewoon prettig en deskundig

Ontzettend vriendelijk en snel

Over VMD Koster verzekeringen

VMD Koster brengt (financiële) risico’s voor bedrijven, ondernemers en particulieren helder in beeld. Wij bieden het beste van twee werelden. U krijgt bij ons persoonlijk advies en vaste contactpersonen. En daarbij krijgt u een organisatie van 65 mensen die zich sterk maakt voor u, zodat uw risico’s goed verzekerd zijn en blijven tegen uitstekende voorwaarden.

Over Adviesscore.nl