Goed, vriendelijk en behulpzaam!

Vriendelijk duidelijke uitleg en vrijblijvend advies ! En ze neemt daar de tijd ook even voor ! Persoonlijk contact is voor mij, goud waard !

kundig en klantgericht

soepel door de boel heen gelopen verzekeringen weer up to date lokale tussenpersoon is wat ik wil en voor blijf gaan

Goed geïnformeerd

Wij zijn goed geïnformeerd en onze contactpersoon Arie wist al onze vragen te beantwoorden.

Vriendelijke en top geholpen

Van mijn kant duurde het even voor ik alles klaar had maar verder super snel geholpen en erg vriendelijk.

• Betrokkenheid

Luisterend oor en vakkundig advies.

Wij zijn zeer professioneel geholpen en hebben een deskundig advies gekregen. Het adviesgesprek vond plaats in een prettige omgeving en plezierige sfeer. Het kantoor heeft een prettige uitstraling en er hangt ook een goede vibe.

• Betrokkenheid

Zeer prettig contact en verhelderende uitleg

We hebben een heel fijn en verhelderend gesprek gehad betreffende een lijfrenteverzekering

• Betrokkenheid

Rustig en luisterend. Terzake kundig advies

Open en inhoudelijk goed gesprek. Terzake kundig advies gekregen op het vlak van lening, schenking en financiering van een woning. Marco heeft heel goed meegedacht en diverse opties met ons gedeeld en toegelicht. In het gesprek werd gaandeweg duidelijk dat hij zeer terzake kundig is. Ik raad hem zeker aan voor het inwinnen van financieel advies.

Duidelijke deskundige uitleg

Goed..

• Betrokkenheid

het onderwerp pensioenvoorzieningen heeft nu definitief de stoffige hoek verlaten

Marco trad op als contactpersoon naar ons als organisatie (onderwijsinstelling) en wist heel goed aan te sluiten bij onze wensen. Hij gaf gevraagd en ongevraagd heel goede en praktische tips zonder ooit uit zijn adviesrol te treden. Naar medewerkers toe in persoonlijke adviesgesprekken wist hij (en zijn collega's) de lastige materie rond pensioenvoorzieningen duidelijk te maken en mensen te activeren om de eigen situatie te (her)beoordelen. Van zijn kennis raakten zelfs goed voorbereide medewerkers onder de indruk. Met zijn aimabele manier van doen oogstte hij uitsluitend positieve reacties.

Netjes te woord gestaan.

O K

super tevreden

Enkele jaren gelden koos ik bewust voor koster ik vind het belangrijk iemand te kunnen opzoeken in gesprek te gaan, betaal perslot van rekening meer dan 1200 euro per jaar voor alles. VMD Koster voorziet in mijn behoefte, ietsjes duurder maar wel meer service, veel via internet en email mogelijk en altijd een bericht terug binnen gestede termijnen.

• Betrokkenheid

Ik had een betalingsherinnering ontvangen en de eerste keer niet meteen gereageerd, sorry!

Goede herinnering, voortaan betaal ik meteen na de eerste herinnering.

• Betrokkenheid

Zeer goede en objectieve begeleiding

Het screenen van mijn huidige verzekeringen verliep op zeer deskundige en vooral objectieve wijze . Daarnaast werd op mijn vragen duidelijk gereageerd en het advies was op een hoog niveau . Kortom deze wijze van aanpak is zeer wenselijk om op een onafhankelijke manier , ,bij verschillende aanbieders , eens te onderzoeken hoe het is gesteld met de prijs/ kwaliteit verhouding. Een aanrader voor het verkrijgen van een objectief en onafhankelijk advies !

Professioneel

Sinds kort klant bij VMD Koster. Zij zijn duidelijk, klantgericht en zeer professioneel.

Goed geholpen, en tevreden

Vlot vriendelijk beleefd leuk contact

Vlot vriendelijk beleefd leuk contact

uitstekende service

ik word altijd goed geholpen

Deskundig en direct geregeld

Deskundig advies gekregen met betrekking tot een autoverzekering. Direct in orde gemaakt zodat ik de volgende dag in mijn nieuwe auto op weg kon.

• Betrokkenheid

Je krijgt wat je wilt, duidelijk en correct.

Prettig en soepel en doelgericht.

Mijn ervaring met VDM Koster was zeer goed

De communicatie was uitstekend, We zijn altijd goed op de hoogte gehouden. Een en ander werd, waar nodig, altijd goed uitgelegd. Er werd rekening mee gehouden dat wij geen professionals zijn aangaande financiële zaken. De betrokken medewerkster, Astird Tacx was zeer deskundig.

• Betrokkenheid

Goede, heldere informatie en communicatie

De pensioenvoorziening en alle communicatie daaromtrent is op een ordentelijke wijze afgewikkeld.

Prima advies en aanbieding

Snelle en duidelijke reactie op mails. Aanbieding is prima.

Betrouwbaar en bereikbaar!

Fijne verzekeraar. Directe lijnen en goed bereikbare (vaste!) contactpersonen. Geen "kastje naar de muur-toestanden dus". Er wordt goed geluisterd naar de klant en echt geholpen met het vinden van de juiste verzekering.

professioneel en ter zake

op tijd, zakelijk en zorgvuldige advisering

• Betrokkenheid

Helder advies op zorgvuldige en geduldige basis

Het contact met Edgar loopt altijd eenvoudig en hij straalt rust en integriteit uit. In zijn informatieverschaffing is Edgar helder en geduldig. Luistert goed en is zeer bereidwillig snel te helpen bij vraagstukken.

Over VMD Koster verzekeringen

VMD Koster brengt (financiële) risico’s voor bedrijven, ondernemers en particulieren helder in beeld. Wij bieden het beste van twee werelden. U krijgt bij ons persoonlijk advies en vaste contactpersonen. En daarbij krijgt u een organisatie van 65 mensen die zich sterk maakt voor u, zodat uw risico’s goed verzekerd zijn en blijven tegen uitstekende voorwaarden.

Over Adviesscore.nl