Goede begeleiding en ontzorging

Het hele team is erg betrokken en ontzorgen waar mogelijk!

• Betrokkenheid

Snel en efficiënt hebben ze onze hypotheek geregeld.

Het contact was prettig en we werden precies op de hoogte gehouden van elke handeling die werd gedaan om de hypotheek rond te krijgen.

• Betrokkenheid

Prima en deskundig geholpen!

We hebben opnieuw voor De verzekershop gekozen voor het bemiddelen in onze hypotheek. Zoals steeds zijn we deskundig en prettig geholpen!

• Betrokkenheid

Meedenkend, welwillend en klantgericht!

Wederom een heel prettige ervaring opgedaan bij dit professionele en vriendelijke team. De heren zijn vlot met reageren en heel duidelijk en begrijpelijk in de uitleg. Vooraf een stappenplan gemaakt zodat je op een overzichtelijke manier naar het einddoel wandelt. Tussentijdse vragen worden snel en accuraat opgepakt en beantwoord. Gewoon duidelijke taal. Eerlijk, recht door zee en vaak met een lach. Wij hebben aan zowel de eerste als aan de tweede opdracht een heel goed gevoel overgehouden. Bedankt!

• Betrokkenheid

Zeer kundige en vriendelijke mensen!

Gewoon goed en vlug geregeld! Tips worden er gegeven!! Gewoon prima

Super goed!

Heel goed advies en super service !!

Goed geregeld

We zijn keurig geholpen.

Alles is prima en dus naar tevredenheid verlopen, vanaf het gesprek over de mogelijkheden tot aan het passeren bij de notaris zijn we keurig geholpen.

• Betrokkenheid

Voor de zoveelste keer helemaal top geholpen door dit super team!

We hebben het contact de expertise en het gevoel en inlevingsvermogen als zeer prettig ervaren!! Dit hebben jullie als team weer super gedaan Hemand en Wim!!! Dankjewel voor de goede zorg!

Zeer prettige ervaring

Dit is al de derde keer dat De Verzekershop alle financiele zaken rondom een verhuizing voor mij heeft geregeld. Het is erg prettig hoe je rustig uitgelegd krijgt wat het handigste is, en als het even wat ingewikkeld wordt men graag bereid is om er nogmaals uitgebreid doorheen te lopen. Het gaat natuurlijk wel om tonnen..

een zeer tevreden klant

Ik ben op een rustig ma duidelijk en goede manier geholpen, ik kan iedereen aanraden om hier heen te gaan. Ik kom zeker hier terug als het nodig.

• Betrokkenheid

Superaardige mensen,die alles weten,en snel regelen

In 1 woord: supertevreden!

Persoonlijk en gedreven!

Zeer prettig contact met Wim en Hemand, kennis van zaken, menselijk en denken mee. Ook wanneer de hypotheekverstrekker wat steken laat vallen wordt het door de Verzekershop steeds weer opgepakt en opgelost naar alle tevredenheid.

Zeer goede bereikbaarheid.

Vanaf het eerste overleg met onze vraag, zijn we niet alleen zakelijk, maar hebben ook een goed advies gekregen op onze vraag. In het vervolg van het proces zijn we in alle stappen die "De Verzekershop" voor ons gedaan heeft via de mail of telefonisch prima op de hoogte gehouden.

• Betrokkenheid

Wij zijn bijzonder tevreden!

Prima begeleiding bij het kiezen van de juiste hypotheek en de afhandeling van de benodigde papieren.

• Betrokkenheid

Goede service, er wordt meegedacht en er is interesse getoond.

Goede service, er wordt meegedacht en er is interesse getoond.

Perfect en snel geholpen

Goede kennis van zaken en geen omkijken naar de afhandeling je word goed op de hoogte gehouden van de voortgang en afhandeling

• Betrokkenheid

Kundig, snel en het team staat echt naast je!

Kopen van een huis is een belangrijke en spannende beslissing. De Verzekershop heeft me goed en kundig hierin bijgestaan en was daarbij alle keren direct bereikbaar voor advies.

• Betrokkenheid

Ze nemen tijd om je situatie goed te bekijken en denken mee

In mijn situatie (inbetween jobs en als ZZP werkzaam) was het minder makkelijk om een hypotheek te krijgen. Wim, Hemand en Marsel hebben het op tijd voor elkaar gekregen. Ook met mijn verzekeringen ben ik door hun advies nu beter af dan eerst.

• Betrokkenheid

Bij de "Verzekerhop" zit een vriendelijk, betrokken en kundig team.

Wij zaten met een hoge maandlast en hadden al langere tijd plannen om de keuken aan te pakken. Gelukkig bij Wim en Hemand terecht gekomen. Alle lof voor beide die mijn lasten aanzienlijk omlaag kregen en een fors bouwdepot om onze droom te realiseren. Heel erg bedankt.

Uitstekende service en begeleiding

Helemaal goed

Erg vriendelijk en erg behulpzaam

Betrouwbaar, betrokken contact

Mijn ervaring met de Verzekerschop is positief. Openheid en transparantie, dichtbij de klant, oprecht en deskundig.

Geweldig!!

Geweldig lieve, leuke en zeker behulpzame mensen. Helpen je overal waar ze kunnen.