Super goed!

Heel goed advies en super service !!

Goed geregeld

We zijn keurig geholpen.

Alles is prima en dus naar tevredenheid verlopen, vanaf het gesprek over de mogelijkheden tot aan het passeren bij de notaris zijn we keurig geholpen.

• Betrokkenheid

Voor de zoveelste keer helemaal top geholpen door dit super team!

We hebben het contact de expertise en het gevoel en inlevingsvermogen als zeer prettig ervaren!! Dit hebben jullie als team weer super gedaan Hemand en Wim!!! Dankjewel voor de goede zorg!

Zeer prettige ervaring

Dit is al de derde keer dat De Verzekershop alle financiele zaken rondom een verhuizing voor mij heeft geregeld. Het is erg prettig hoe je rustig uitgelegd krijgt wat het handigste is, en als het even wat ingewikkeld wordt men graag bereid is om er nogmaals uitgebreid doorheen te lopen. Het gaat natuurlijk wel om tonnen..

een zeer tevreden klant

Ik ben op een rustig ma duidelijk en goede manier geholpen, ik kan iedereen aanraden om hier heen te gaan. Ik kom zeker hier terug als het nodig.

• Betrokkenheid

Superaardige mensen,die alles weten,en snel regelen

In 1 woord: supertevreden!

Persoonlijk en gedreven!

Zeer prettig contact met Wim en Hemand, kennis van zaken, menselijk en denken mee. Ook wanneer de hypotheekverstrekker wat steken laat vallen wordt het door de Verzekershop steeds weer opgepakt en opgelost naar alle tevredenheid.

Zeer goede bereikbaarheid.

Vanaf het eerste overleg met onze vraag, zijn we niet alleen zakelijk, maar hebben ook een goed advies gekregen op onze vraag. In het vervolg van het proces zijn we in alle stappen die "De Verzekershop" voor ons gedaan heeft via de mail of telefonisch prima op de hoogte gehouden.

• Betrokkenheid

Wij zijn bijzonder tevreden!

Prima begeleiding bij het kiezen van de juiste hypotheek en de afhandeling van de benodigde papieren.

• Betrokkenheid

Goede service, er wordt meegedacht en er is interesse getoond.

Goede service, er wordt meegedacht en er is interesse getoond.

Perfect en snel geholpen

Goede kennis van zaken en geen omkijken naar de afhandeling je word goed op de hoogte gehouden van de voortgang en afhandeling

• Betrokkenheid

Kundig, snel en het team staat echt naast je!

Kopen van een huis is een belangrijke en spannende beslissing. De Verzekershop heeft me goed en kundig hierin bijgestaan en was daarbij alle keren direct bereikbaar voor advies.

• Betrokkenheid

Ze nemen tijd om je situatie goed te bekijken en denken mee

In mijn situatie (inbetween jobs en als ZZP werkzaam) was het minder makkelijk om een hypotheek te krijgen. Wim, Hemand en Marsel hebben het op tijd voor elkaar gekregen. Ook met mijn verzekeringen ben ik door hun advies nu beter af dan eerst.

• Betrokkenheid

Bij de "Verzekerhop" zit een vriendelijk, betrokken en kundig team.

Wij zaten met een hoge maandlast en hadden al langere tijd plannen om de keuken aan te pakken. Gelukkig bij Wim en Hemand terecht gekomen. Alle lof voor beide die mijn lasten aanzienlijk omlaag kregen en een fors bouwdepot om onze droom te realiseren. Heel erg bedankt.

Uitstekende service en begeleiding

Helemaal goed

Erg vriendelijk en erg behulpzaam

Betrouwbaar, betrokken contact

Mijn ervaring met de Verzekerschop is positief. Openheid en transparantie, dichtbij de klant, oprecht en deskundig.

Geweldig!!

Geweldig lieve, leuke en zeker behulpzame mensen. Helpen je overal waar ze kunnen.

Goed geholpen!

In een lastige situatie hielp De Verzekershop mij erg goed. Duidelijke communicatie. Snelle reacties en heldere antwoorden. Ook werd er goed opgevolgd en heb ik echt het gevoel gekregen dat mij een totaal pakket geleverd is. Al met al dus zeker een aanbeveling waard!

• Betrokkenheid

Een prettige afhandeling van de gehele Hypotheek oversluiting

De Verzekershop is een gedreven, proffesioneel en prettig communicerend adviesbureau met verstand van zaken. Ze stellen je op je gemak en luisteren aandachtig naar de wensen van de klant. Ondanks Covid-19 zijn we mondeling goed te woord gestaan. Ook een fysiek bezoek volgens de RIVM richtlijnen was geen probleem. De vragen die we tussendoor stelden, zowel telefonisch als per mail, zijn altijd netjes en naar tevredenheid beantwoord. Het gehele proces m..b.t. het oversluiten van onze hypotheek is naar tevredenheid verlopen!

Al jaren keurige begeleiding

Heb hier al meerdere keren mijn hypotheek laten regelen, aanpassen en via hier lopen ook mijn belangrijkste verzekeringen. Altijd deskundig advies en snel contact. Leuk en betrokken team. Kan ze zeker aanraden.

• Betrokkenheid

Vanaf het begin en gedurende het hele traject konden we een altijd een beroep op hen doen en kregen ook altijd antwoord. Erg goede service en begeleiding

Fijne communicatie en deskundigheid

Het contact is heel prettig. Je kan met al je vragen terecht en je wordt niet alleen deskundig goed geholpen, maar ook wordt er snel gewerkt.

Over Adviesscore NL