Klantgericht!

Zeer persoonlijk advies en staan altijd klaar voor je!

• Betrokkenheid

Passend advies en professionele afhandeling

Wij sloten een hypotheek af via De Verzekershop en waren tevreden met de getoonde klantvriendelijkheid, inzet en vaktechnische kennis. Er werd bij ieder contactmoment geluisterd naar onze wensen en met ons meegedacht. Vooraf werden realistische verwachtingen geschept die ook zijn waargemaakt. Aanrader!

Persoonlijk en ontzorgend

Zowel Wim als Hemand hebben ons op een professionele, luchtige en zeer vriendelijke manier geholpen bij het (inzichtelijk maken en) afsluiten van onze hypotheek, waardoor wij een plichtmatige procedure zowaar als leuk hebben ervaren.

Prima geregeld

Goed en op tijd geregeld

Zeer goed geholpen

Goed en eerlijk advies gehad. Fijn geholpen

Prima advies

Prima en snelle afhandeling van alles. Prima advies alles wordt rustig en begrijpelijk uitgelegd.

Professioneel, meedenkend, behulpzaam

• Betrokkenheid

Deskundig advies, korte lijntjes!

We zijn goed geholpen in het hele proces met de aankoop van ons nieuwe huis. Er komt heel wat bij kijken maar alle stappen werden duidelijk uitgelegd.

• Betrokkenheid

Professioneel geholpen door de toppers van De Verzekershop!

Weer een deskundig advies gekregen van deze toppers. Altijd een eerlijk verhaal waar je wat mee kan. Professioneel en betrokken!

Accuraat en efficient geholpen

Wij zijn zeer vriendelijk en deskundig geholpen met de Hypotheek aanvraag

Top service!

Met al mijn vragen kon ik bij Wim (en Heman) terecht. Altijd meedenken wat het beste voor mij is. Alles rustig uitleggen en hier ook de tijd voor nemen. Al met al, heel erg tevreden. Echt een top service!

Top ervaring!

Top ervaring!

• Betrokkenheid

Goede service en snelle reactie.

Mijn ervaring is positief, goed contact en prima service

• Betrokkenheid

Persoonlijk, snel, informatief en eerlijk

Prima ervaring voor de aanvraag en afhandeling van onze hypotheek.

• Betrokkenheid

Goed geholpen in het gehele proces van hypotheek, verzekering en alles wat erbij komt kijken.

Bij de verzekershop word je altijd goed geholpen, er is vrijwel altijd op korte termijn tijd om langs te gaan. Ze zijn betrokken en leggen de moeilijke delen duidelijk uit. Wij zijn erg tevreden!

• Betrokkenheid

Geweldig geholpen met complexe klus

De Verzekershop heeft ons geweldig geholpen. Onze vraag was niet eenvoudig: hypotheekadvies, financieel advies, hulp bij rondkrijgen van hypotheek van koophuis, hulp bij rondkrijgen van verhuurhypotheek. Bij alles heeft De Verzekershop ons deskundig, geduldig en actief bijgestaan. Helemaal top! Ook voor extra vragen (hulp met vinden van taxateurs, vragen over pensioen, om maar wat te noemen) stonden ze voor ons klaar. De communicatie was helder, zowel telefonisch als per email. Wij kunnen De Verzekershop dus van harte aanbevelen.

• Betrokkenheid

De medewerkers zijn professioneel en altijd telefonisch danwel per e-mail bereikbaar.

Tot nu toe laat ik al mijn financiele zaken door Verzekershop doen en in de toekomst zal dit verder gebeuren. De medewerkers werken snel, efficiënt en nauwkeurig!