Goed geholpen!

In een lastige situatie hielp De Verzekershop mij erg goed. Duidelijke communicatie. Snelle reacties en heldere antwoorden. Ook werd er goed opgevolgd en heb ik echt het gevoel gekregen dat mij een totaal pakket geleverd is. Al met al dus zeker een aanbeveling waard!

• Betrokkenheid

Een prettige afhandeling van de gehele Hypotheek oversluiting

De Verzekershop is een gedreven, proffesioneel en prettig communicerend adviesbureau met verstand van zaken. Ze stellen je op je gemak en luisteren aandachtig naar de wensen van de klant. Ondanks Covid-19 zijn we mondeling goed te woord gestaan. Ook een fysiek bezoek volgens de RIVM richtlijnen was geen probleem. De vragen die we tussendoor stelden, zowel telefonisch als per mail, zijn altijd netjes en naar tevredenheid beantwoord. Het gehele proces m..b.t. het oversluiten van onze hypotheek is naar tevredenheid verlopen!

Al jaren keurige begeleiding

Heb hier al meerdere keren mijn hypotheek laten regelen, aanpassen en via hier lopen ook mijn belangrijkste verzekeringen. Altijd deskundig advies en snel contact. Leuk en betrokken team. Kan ze zeker aanraden.

• Betrokkenheid

Vanaf het begin en gedurende het hele traject konden we een altijd een beroep op hen doen en kregen ook altijd antwoord. Erg goede service en begeleiding

Fijne communicatie en deskundigheid

Het contact is heel prettig. Je kan met al je vragen terecht en je wordt niet alleen deskundig goed geholpen, maar ook wordt er snel gewerkt.

Goede begeleiding

Wij hebben het ervaren als een prettige samenwerking, geen vraag was te moeilijk voor ze . We zijn top geholpen met onze wensen.

• Betrokkenheid

Duidelijk advies over de nieuwe hypotheek dat aan de wensen van de klant ruimschoots voldoet.

Hemand, Wim, Bij deze willen we jullie hartelijk danken voor jullie medewerking tot het tot stand laten komen van onze nieuwe hypotheek. Het proces heeft van onze zijde lang geduurd, maar toen we eenmaal de woning hadden verliep het zeer vlot. De hypotheekvorm en hoogte is in lijn met onze verwachtingen. Het was zeer plezierig om met jullie samen te werken. Met vriendelijke groeten, Jeroen Nijhof

• Betrokkenheid

Heel vriendelijk en geen vraag is te veel.en zeer betrokken

Professioneel en zeer betrokken mensen. Dat voelt heel erg goed

Professioneel, deskundig en betrouwbaar

Bij ons was het wel even iets anders dan 'gewoon' een hypotheek afsluiten. Ondanks dat zijn wij fantastisch geholpen door Wim en Hemand. We raden de Verzekershop zeker aan!

Duidelijk, overzichtelijk en zorgeloos

Waarvan ik dacht dat het moeilijk zou zijn om een hypotheek af te sluiten en daarbij goede keuzes te maken, heeft de Verzekershop mij hierbij uitstekend geholpen en werd dit alles veel gemakkelijker.

• Betrokkenheid

In vergelijking met de vorige keer een iets mindere ervaring. Wellicht kwam dat ook omdat het voor ons een onbekende situatie was (nieuw huis met overwaarde etc.). en omdat de verkopers niet mee werkte. Aantal stress momentjes gehad, maar gelukkig door Hemand en Wim elke keer weer gerust gesteld. Dus eigenlijk gewoon goed en duidelijk! Had graag wel alle mogelijkheden van te voren te horen gehad (met de bankgarantie), ook al kost een optie geld. Verder altijd prima contact met Wim of Hemand! Ook altijd leuk dat Wim even langs komt om het eea te bespreken, ook ''s avonds!

Erg goed

Wij zijn erg goed geholpen, geen op of aanmerkingen.

Zeer adequate dienstverlening

Kundig advies en snelle afhandeling van zaken. Tijdens de hypotheekaanvraag werden we goed op de hoogte gehouden. Prima dienstverlening!

• Betrokkenheid

Ik zou niet weten wat ik zonder moest ...

Ik hou niet van cijfertjes. En cijfertjes houden niet van mij. Geld, verzekeringen, belastingen, pensioenen ... het is allemaal niet aan mij besteed. Toch weet ik wel dat het heel belangrijk is om dit soort zaken goed geregeld te hebben en daarom klopte ik bij De Verzekershop aan. Dat bleek een geweldige beslissing, want de afgelopen jaren hebben ze mij daar geholpen met werkelijk alles waar ik zelf niet uitkom. Van de financiële nasleep van mijn echtscheiding tot aan het regelen van een bouwdepot en van het op orde brengen van al mijn verzekeringen tot aan het afsluiten van een nieuwe hypotheek en alles wat daarmee samenhangt. De Verzekershop biedt de veelzijdigheid en het totaalaanbod van een groot assurantiekantoor, maar ook de flexibiliteit, de aandacht en de service van een klein kantoor. The best of both worlds. En dat ook nog in een ongedwongen en persoonlijke sfeer. Of ik De Verzekershop zou aanraden? Absoluut!

Zeer betrokken en professioneel

Ze zijn erg betrokken en communiceren helder en duidelijk. Traject is plezierig verlopen!

• Betrokkenheid

Erg prettig, informeel en betrokken

• Betrokkenheid

Een team met kennis van zaken en plezierig in de omgang

Na eerst bij een andere tussenpersoon in een diep gat gevallen te zijn, zijn we terecht gekomen bij de Verzekershop. Tot onze tevredenheid. Wij vinden het team kundig, alert en de no nonsens werkwijze hebben wij ook als prettig ervaren.

• Betrokkenheid

Professioneel en snel, betrouwbaar en klantvriendelijk

Al vele jaren regelt de verzekershop naar volle tevredenheid verschillende financiële zaken voor ons. De deskundigheid, snelheid en klantvriendelijkheid zijn absolute pluspunten.

meer dan positief

Op mijn vragen omtrent het aanpassen/vernieuwen van onze hypotheek is elke maal weer deskundig en snel op gereageerd. Duidelijke uitleg ontvangen, via een huisbezoek, wat in ons geval de beste en voordeligste oplossing zou zijn.

Vlotte en professionele service

Vlotte en professionele service bij het oversluiten van een hypotheek.

Betrokken en deskundig bedrijf

10 jaar geleden goed advies bij aangaan hypotheek en nu weer bij het oversluiten.

Betrokken en deskundige dienstverlening

Inmiddels onze derde hypotheek door het team van De Verzekershop laten afsluiten. Dat is niet voor niets. Duidelijk advies. Zeer betrokken in het contact en opvolging van afspraken. Daarnaast is afwikkeling/hypotheekaanvraag ook zeer snel verlopen. Ga zo door!

• Betrokkenheid

Veel kennis en denkt onafhankelijk mee!

Vanwege onze aflopende rentevast periode zijn we bij de Verzekershop uitgekomen. Kennismaking was erg aangenaam. Wim en Hemand zijn zeer kundig in het vak en we hadden er een goed gevoel bij. Na een aantal afspraken de hypotheek overgesloten en alles naar tevredenheid verlopen. Snel bericht terug via de mail en telefonisch altijd bereikbaar!

• Betrokkenheid

Zeer deskundige en betrokken advisering

We vinden Wim een zeer plezierige en betrokken en deskundige adviseur met een leuke droge humor. Hij denkt mee en geeft ook aan waarom hij vindt dat je een andere keus zou kunnen maken. We zullen zeker naar hem doorverwijzen. De advieskosten zijn het meer dan waard! De heer Oedai als achterwacht van Wim is ook een zeer plezierige contactpersoon die zich ook zeer betrokken toont. Wees zuinig op hem Wim!

fantastisch

tijdens informatieve gesprekken en daarna op alle fronten fantastisch geholpen.