Persoonlijk, snel, informatief en eerlijk

Prima ervaring voor de aanvraag en afhandeling van onze hypotheek.

• Betrokkenheid

Goed geholpen in het gehele proces van hypotheek, verzekering en alles wat erbij komt kijken.

Bij de verzekershop word je altijd goed geholpen, er is vrijwel altijd op korte termijn tijd om langs te gaan. Ze zijn betrokken en leggen de moeilijke delen duidelijk uit. Wij zijn erg tevreden!

• Betrokkenheid

Geweldig geholpen met complexe klus

De Verzekershop heeft ons geweldig geholpen. Onze vraag was niet eenvoudig: hypotheekadvies, financieel advies, hulp bij rondkrijgen van hypotheek van koophuis, hulp bij rondkrijgen van verhuurhypotheek. Bij alles heeft De Verzekershop ons deskundig, geduldig en actief bijgestaan. Helemaal top! Ook voor extra vragen (hulp met vinden van taxateurs, vragen over pensioen, om maar wat te noemen) stonden ze voor ons klaar. De communicatie was helder, zowel telefonisch als per email. Wij kunnen De Verzekershop dus van harte aanbevelen.

• Betrokkenheid

De medewerkers zijn professioneel en altijd telefonisch danwel per e-mail bereikbaar.

Tot nu toe laat ik al mijn financiele zaken door Verzekershop doen en in de toekomst zal dit verder gebeuren. De medewerkers werken snel, efficiënt en nauwkeurig!

• Betrokkenheid

Prima inzet voor het omzetten van mijn hypotheek.

Het omzetten van mijn spaarhypotheek is goed begeleid. Ik kreeg een duidelijk advies en alle werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd. Omdat verzekeringsmaatschappij en hypotheekverstrekker twee verschillende organisaties waren, was duidelijke communicatie en afstemming noodzakelijk.

• Betrokkenheid

Door mijn auto ongeluk heb ik hersenloze opgelopen jaren geleden. Vandaar dat nieuwe of vreemde dingen heel vaak moeten worden herhaald. Hahaha En hoe ze daarmee omgingen met nam Wim en Hemand in een woord fantastisch.

Zeer goed geholpen

Goed en zeer deskundig advies, topservice, vriendelijk personeel. Transparant en helder. Erg fijn geholpen.

• Betrokkenheid

Ik doe al jaren zaken met De Verzekershop. Ik zou het niet anders willen.

Precies zoals het hierboven staat. Ik heb werkelijk geen enkele reden om van tussenpersoon te wisselen. Ik ben heel erg tevreden over De Verzekershop. Over de kennis en kunde, over de betrokkenheid en de professionaliteit. Ik wordt altijd perfect geholpen, zelfs bij vragen die niet tot hun primaire dienstenpakket behoren. Als ik vragen heb over hypotheek, belasting, verzekering, lening, etc ... dan bel ik eerst met De Verzekershop. Nog nooit teleurgesteld.

• Betrokkenheid

Prettig en deskundig team dat voor je klaar staat.

Wij zijn ontzettend goed geholpen door De Verzekershop met het aanvragen van een hypotheek voor ons eerste koophuis. De financiering rond krijgen is tijdrovend en soms ook stressvol. Er moet veel geregeld en aangevraagd worden maar met de hulp van De Verzekershop is dit hele proces goed en fijn verlopen.

Heel fijn

Hele goede ervaring al vaak dingen uit laten zoeken denken heel goed mee goed advies vriendelijk.

• Betrokkenheid

Goed geholpen, weten waar we aan toe waren

leuk contact gehad, goed geholpen en geadviseerd. Konden met alle vragen terecht.

• Betrokkenheid

Deskundig en betrokken meedenken.

Er wordt tijd voor je genomen en goed dekundig meegedacht.

• Betrokkenheid

Heel fijn geregeld allemaal, zeer tevreden.

Ben heel tevreden.

• Betrokkenheid

Het is allemaal netjes verlopen

En ik ben te vreden

Ze gaan gewoon voor 100% voor de klant

Ze hebben onze financiering voor elkaar gekregen en zich daar enorm voor ingezet.

• Betrokkenheid

Fijne communicatie, goed advies en mogelijkheden. Heel goed geholpen en begeleid. Top!

100% ontzorgd

De Verzekershop regelt mijn hypotheken al jaren en elke keer met succes, ondanks trage onwillige en formele opstelling van banken. Creativiteit en oplossingsgericht!

• Betrokkenheid

Gedegen motivatie om de hypotheek over te sluiten

Als ondernemer weet ik dat het inkomen door een externe partij moet gebeuren. Hierover hoefde niet gediscussieerd te worden. Mooi te zien was, dat Wim met diverse opties aankwam hoe wij onze hypotheek konden inrichten.

• Betrokkenheid

Betrouwbaar, kundig, snel en vriendelijk.

Wat wij zochten, vonden we bij de Verzekershop. Oprecht geïnteresseerde mensen die je verhaal laten doen, samen met jou bekijken wat precies nodig is en er vervolgens voor jou het beste uithalen. Met een duidelijk en eerlijk verhaal zodat je echt weet waar het over gaat.

• Betrokkenheid

prima service, correcte afhandeling van onze hypotheek

onze hypotheek geregeld via de verzekershop. communicatie verliep zeer vlot en we werden van alles op de hoogte gehouden. de hypotheek offerte en de bij behorende stukken werden voor ons in duidelijke taal uitgelegd via een persoonlijk gesprek. zodoende was voor ons alles helder en wisten wij waar we aan toe waren.

Zeer goed geholpen

Alles verliep met een goed contact. Fijne hulp in een lastige periode, altijd een luisterend oor en hulp waar dit nodig was. Zeer tevreden!

Geweldig geholpen

Snel en goed geregeld.

Alle stappen om onze hypotheek aan te vragen waren snel en goed georganiseerd. Als we vragen hadden, konden we snel contact met hen opnemen en ze gaven ons veel vrijheid om tijdens het proces te beslissen. Als buitenlanders die hun eerste huis kopen, waarderen we het dat ze de tijd namen om ons alles op een duidelijke en eenvoudige manier uit te leggen.

• Betrokkenheid

Klantgericht, betrokken en korte lijntjes

De mannen van De Verzekershop zijn betrokken bij de klant. Ze denken mee in wat de klant nodig heeft en gaan echt voor de beste oplossing.

• Betrokkenheid

No nonsense en helder advies

Na een prettige kennismaking een realistisch hypotheek advies gekregen. Gehele afhandeling wordt duidelijk uitgelegd en werd daarbij prima begeleid.

Over Adviesscore.nl