Deskundig en betrokken meedenken.

Er wordt tijd voor je genomen en goed dekundig meegedacht.

• Betrokkenheid

Heel fijn geregeld allemaal, zeer tevreden.

Ben heel tevreden.

• Betrokkenheid

Het is allemaal netjes verlopen

En ik ben te vreden

Ze gaan gewoon voor 100% voor de klant

Ze hebben onze financiering voor elkaar gekregen en zich daar enorm voor ingezet.

• Betrokkenheid

Fijne communicatie, goed advies en mogelijkheden. Heel goed geholpen en begeleid. Top!

100% ontzorgd

De Verzekershop regelt mijn hypotheken al jaren en elke keer met succes, ondanks trage onwillige en formele opstelling van banken. Creativiteit en oplossingsgericht!

• Betrokkenheid

Gedegen motivatie om de hypotheek over te sluiten

Als ondernemer weet ik dat het inkomen door een externe partij moet gebeuren. Hierover hoefde niet gediscussieerd te worden. Mooi te zien was, dat Wim met diverse opties aankwam hoe wij onze hypotheek konden inrichten.

• Betrokkenheid

Betrouwbaar, kundig, snel en vriendelijk.

Wat wij zochten, vonden we bij de Verzekershop. Oprecht geïnteresseerde mensen die je verhaal laten doen, samen met jou bekijken wat precies nodig is en er vervolgens voor jou het beste uithalen. Met een duidelijk en eerlijk verhaal zodat je echt weet waar het over gaat.

• Betrokkenheid

prima service, correcte afhandeling van onze hypotheek

onze hypotheek geregeld via de verzekershop. communicatie verliep zeer vlot en we werden van alles op de hoogte gehouden. de hypotheek offerte en de bij behorende stukken werden voor ons in duidelijke taal uitgelegd via een persoonlijk gesprek. zodoende was voor ons alles helder en wisten wij waar we aan toe waren.

Zeer goed geholpen

Alles verliep met een goed contact. Fijne hulp in een lastige periode, altijd een luisterend oor en hulp waar dit nodig was. Zeer tevreden!

Geweldig geholpen

Snel en goed geregeld.

Alle stappen om onze hypotheek aan te vragen waren snel en goed georganiseerd. Als we vragen hadden, konden we snel contact met hen opnemen en ze gaven ons veel vrijheid om tijdens het proces te beslissen. Als buitenlanders die hun eerste huis kopen, waarderen we het dat ze de tijd namen om ons alles op een duidelijke en eenvoudige manier uit te leggen.

• Betrokkenheid

Klantgericht, betrokken en korte lijntjes

De mannen van De Verzekershop zijn betrokken bij de klant. Ze denken mee in wat de klant nodig heeft en gaan echt voor de beste oplossing.

• Betrokkenheid

No nonsense en helder advies

Na een prettige kennismaking een realistisch hypotheek advies gekregen. Gehele afhandeling wordt duidelijk uitgelegd en werd daarbij prima begeleid.

• Betrokkenheid

Heel fijn geholpen met onze hypotheek, altijd bereikbaar voor contact.

Opnieuw zijn we super geholpen door de Verzekershop. Helder advies en korte lijntjes met een prettig contact met alle werknemers. Zeer tevreden!

• Betrokkenheid

Duidelijk advies & communicatie prima.

Het advies wat je krijgt is duidelijk en overzichtelijk. Altijd bereikbaar om vragen te beantwoorden & de communicatie verloopt prima.

• Betrokkenheid

Ze zijn vriendelijk en geven goed advies

Autoverzekering en hypotheek

• Betrokkenheid

Kundig advies in combinatie met goede afhandeling

Mooie combinatie van de prettige en kundige adviesgesprekken met Wim en fijne samenwerking met Hemand als het gaat om de afhandeling. Kwaliteit en fijne sfeer gaan hand in hand. Hier laat je je financiele zaken met een gerust hart over aan de expert.

Goede begeleiding en ontzorging

Het hele team is erg betrokken en ontzorgen waar mogelijk!

• Betrokkenheid

Snel en efficiënt hebben ze onze hypotheek geregeld.

Het contact was prettig en we werden precies op de hoogte gehouden van elke handeling die werd gedaan om de hypotheek rond te krijgen.

• Betrokkenheid

Prima en deskundig geholpen!

We hebben opnieuw voor De verzekershop gekozen voor het bemiddelen in onze hypotheek. Zoals steeds zijn we deskundig en prettig geholpen!

• Betrokkenheid

Meedenkend, welwillend en klantgericht!

Wederom een heel prettige ervaring opgedaan bij dit professionele en vriendelijke team. De heren zijn vlot met reageren en heel duidelijk en begrijpelijk in de uitleg. Vooraf een stappenplan gemaakt zodat je op een overzichtelijke manier naar het einddoel wandelt. Tussentijdse vragen worden snel en accuraat opgepakt en beantwoord. Gewoon duidelijke taal. Eerlijk, recht door zee en vaak met een lach. Wij hebben aan zowel de eerste als aan de tweede opdracht een heel goed gevoel overgehouden. Bedankt!

• Betrokkenheid

Zeer kundige en vriendelijke mensen!

Gewoon goed en vlug geregeld! Tips worden er gegeven!! Gewoon prima

Super goed!

Heel goed advies en super service !!

Goed geregeld