Erg prettig, informeel en betrokken

• Betrokkenheid

Een team met kennis van zaken en plezierig in de omgang

Na eerst bij een andere tussenpersoon in een diep gat gevallen te zijn, zijn we terecht gekomen bij de Verzekershop. Tot onze tevredenheid. Wij vinden het team kundig, alert en de no nonsens werkwijze hebben wij ook als prettig ervaren.

• Betrokkenheid

Professioneel en snel, betrouwbaar en klantvriendelijk

Al vele jaren regelt de verzekershop naar volle tevredenheid verschillende financiële zaken voor ons. De deskundigheid, snelheid en klantvriendelijkheid zijn absolute pluspunten.

meer dan positief

Op mijn vragen omtrent het aanpassen/vernieuwen van onze hypotheek is elke maal weer deskundig en snel op gereageerd. Duidelijke uitleg ontvangen, via een huisbezoek, wat in ons geval de beste en voordeligste oplossing zou zijn.

Vlotte en professionele service

Vlotte en professionele service bij het oversluiten van een hypotheek.

Betrokken en deskundig bedrijf

10 jaar geleden goed advies bij aangaan hypotheek en nu weer bij het oversluiten.

Betrokken en deskundige dienstverlening

Inmiddels onze derde hypotheek door het team van De Verzekershop laten afsluiten. Dat is niet voor niets. Duidelijk advies. Zeer betrokken in het contact en opvolging van afspraken. Daarnaast is afwikkeling/hypotheekaanvraag ook zeer snel verlopen. Ga zo door!

• Betrokkenheid

Veel kennis en denkt onafhankelijk mee!

Vanwege onze aflopende rentevast periode zijn we bij de Verzekershop uitgekomen. Kennismaking was erg aangenaam. Wim en Hemand zijn zeer kundig in het vak en we hadden er een goed gevoel bij. Na een aantal afspraken de hypotheek overgesloten en alles naar tevredenheid verlopen. Snel bericht terug via de mail en telefonisch altijd bereikbaar!

• Betrokkenheid

Zeer deskundige en betrokken advisering

We vinden Wim een zeer plezierige en betrokken en deskundige adviseur met een leuke droge humor. Hij denkt mee en geeft ook aan waarom hij vindt dat je een andere keus zou kunnen maken. We zullen zeker naar hem doorverwijzen. De advieskosten zijn het meer dan waard! De heer Oedai als achterwacht van Wim is ook een zeer plezierige contactpersoon die zich ook zeer betrokken toont. Wees zuinig op hem Wim!

fantastisch

tijdens informatieve gesprekken en daarna op alle fronten fantastisch geholpen.

Zo hoort het!

Na eerst een hypotheekadviseur te hebben gehad waar ik zelf steeds het initiatief moest nemen was de Verzekershop een welkome afwisseling. De mensen van de Verzekershop zijn kundig en houden zich aan hun afspraken. In een prettige sfeer eerst mijn wensen doorgenomen waarna ze aan de slag gingen om een passende oplossing voor mij te vinden. wat voor mij belangrijk was dat ze goed bereikbaar waren. Mail en telefoon werden snel beantwoord. Inmiddels is alles rond en kan ik zorgeloos genieten van mijn huis.

Deskundig en punctueel

In verband met het afsluiten van een hypotheek ben ik deskundig en uitgebreid voorgelicht en geadviseerd door Wim. Hij nam daarbij alle tijd en aandacht door de verschillende opties te belichten. Dat was zeer vertrouwenwekkend en een belangrijke reden te kiezen voor zijn bedrijf. Over die keuze ben ik uitermate tevreden: Wim en zijn rechterhand Hemand zijn deskundig, punctueel en zij leveren maatwerk. Zij houden het overzicht op het dossier en zorgen ervoor dat alles goed en tijdig verloopt, kortom dat alles in goede banen wordt geleid. De communicatie verliep vloeiend en vlot. Ik kan me niet voorstellen dat ik eenzelfde uitkomst en zo'n prima service had gehad bij een grote bank.

Excellent

Ervaren professonele vakmensen die op een vriendelijke en correcte manier voor je klaarstaan.

Prima en accuraat!

De Verzekershop verdiept zich echt in de klant, geeft goed advies en regelt het allemaal.

• Betrokkenheid

Zeer goede begeleiding voor- tijdens en na de scheiding!!

Zeer goede begeleiding voor- tijdens en na de scheiding!!

• Betrokkenheid

Uitmuntend! Met veel zorg en oog voor detail

Met veel zorg en oog voor detail heeft Hemand Oedai ons geholpen bij het afsluiten van onze hypotheek. Daar in dit geval om een zelfbouwproject gaat, komt er veel andere zaken om de hoek kijken waar we niet eerder mee te maken hebben gehad. Hemand heeft ons hierin heel goed doorheen geleid. Daarnaast heeft hij veel geduld en denkt pro-actief mee met de klant.

• Betrokkenheid

Betrokken en een passend en deskundig advies

Het team van De Verzekershop is betrokken in het contact met haar klanten en grondig in de afwikkeling van het advies.

• Betrokkenheid

Alles goed en snel geregeld!

Goed advies, snelle service, fijne communicatie en bereikbaarheid. Ontzettend goed geholpen!

Professioneel, betrokken en maatwerk

De Verzekershop heeft respect voor onze drukke agenda's, staat altijd voor je klaar en maakt tijd om alles goed uit te leggen. Een echte aanrader voor degenen die advies op maat wensen vanuit een persoonlijke benadering.

Leuke mensen, goed advies

De verzekershop heeft ons goed geholpen met het spoedig verkrijgen van een voordelige hypotheek. Ik kan ze van harte aanbevelen!

• Betrokkenheid

Levering van maatwerk door zeer deskundige mensen!

Onze situatie was niet helemaal standaard, maar we zijn enorm goed geholpen met de aanvraag van onze nieuwe hypotheek!

• Betrokkenheid

Deskundig personeel, laagdrempelig en behulpzaam.

Alles werd duidelijk en stap voor stap uitgelegd. Er werd voldoende tijd genomen om, zonder oordeel, alles te regelen en vast te leggen. Altijd bereikbaar voor vragen.

• Betrokkenheid

Wij zijn heel fijn geholpen met onze hypotheek.

Met de aanvraag van onze hypotheek hebben wij de juiste passende hulp gekregen. De Verzekershop denkt met ons mee en geeft ons advies die voor ons bruikbaar is.

• Betrokkenheid

Denken met je mee en je wordt in elke stap van a tot z begeleid.

Je wordt zeer snel en vriendelijk geholpen, denken met je mee.

• Betrokkenheid

Enorme inzet ook als het moeilijk gaat en vriendelijk

We Hebben al jaren lang een relatie met de verzekershop en zeer tot tevredenheid. Klein bedrijf met grote service. Ook deze keer die zelfs zeer veel energie koste blijven ze er voor gaan. Dankjewel