Excellent

Ervaren professonele vakmensen die op een vriendelijke en correcte manier voor je klaarstaan.

Prima en accuraat!

De Verzekershop verdiept zich echt in de klant, geeft goed advies en regelt het allemaal.

• Betrokkenheid

Zeer goede begeleiding voor- tijdens en na de scheiding!!

Zeer goede begeleiding voor- tijdens en na de scheiding!!

• Betrokkenheid

Uitmuntend! Met veel zorg en oog voor detail

Met veel zorg en oog voor detail heeft Hemand Oedai ons geholpen bij het afsluiten van onze hypotheek. Daar in dit geval om een zelfbouwproject gaat, komt er veel andere zaken om de hoek kijken waar we niet eerder mee te maken hebben gehad. Hemand heeft ons hierin heel goed doorheen geleid. Daarnaast heeft hij veel geduld en denkt pro-actief mee met de klant.

• Betrokkenheid

Betrokken en een passend en deskundig advies

Het team van De Verzekershop is betrokken in het contact met haar klanten en grondig in de afwikkeling van het advies.

• Betrokkenheid

Alles goed en snel geregeld!

Goed advies, snelle service, fijne communicatie en bereikbaarheid. Ontzettend goed geholpen!

Professioneel, betrokken en maatwerk

De Verzekershop heeft respect voor onze drukke agenda's, staat altijd voor je klaar en maakt tijd om alles goed uit te leggen. Een echte aanrader voor degenen die advies op maat wensen vanuit een persoonlijke benadering.

Leuke mensen, goed advies

De verzekershop heeft ons goed geholpen met het spoedig verkrijgen van een voordelige hypotheek. Ik kan ze van harte aanbevelen!

• Betrokkenheid

Levering van maatwerk door zeer deskundige mensen!

Onze situatie was niet helemaal standaard, maar we zijn enorm goed geholpen met de aanvraag van onze nieuwe hypotheek!

• Betrokkenheid

Deskundig personeel, laagdrempelig en behulpzaam.

Alles werd duidelijk en stap voor stap uitgelegd. Er werd voldoende tijd genomen om, zonder oordeel, alles te regelen en vast te leggen. Altijd bereikbaar voor vragen.

• Betrokkenheid

Wij zijn heel fijn geholpen met onze hypotheek.

Met de aanvraag van onze hypotheek hebben wij de juiste passende hulp gekregen. De Verzekershop denkt met ons mee en geeft ons advies die voor ons bruikbaar is.

• Betrokkenheid

Denken met je mee en je wordt in elke stap van a tot z begeleid.

Je wordt zeer snel en vriendelijk geholpen, denken met je mee.

• Betrokkenheid

Enorme inzet ook als het moeilijk gaat en vriendelijk

We Hebben al jaren lang een relatie met de verzekershop en zeer tot tevredenheid. Klein bedrijf met grote service. Ook deze keer die zelfs zeer veel energie koste blijven ze er voor gaan. Dankjewel

• Betrokkenheid

Goed advies, attent en zeer geduldig

Wij zijn door de verzekershop zeer goed geholpen. Ze nemen de tijd, als je vragen tussendoor hebt maken ze tijd voor je en de gesprekken waren zeer prettig

• Betrokkenheid

Ik vind Hemand en Wim fijne en betrokken mensen, die mij in deze voor mij bijzonder moeilijke periode in mijn leven, heel goed en kundig hebben geholpen met alle financiele zaken die daar mee te maken hebben

• Betrokkenheid

Prettig geholpen door Wim en Hemand.

• Betrokkenheid

Goede uitleg gehad. Ze denken echt met je mee. Tijdens het hele proces van keuze, aanvraag en afronding professioneel, maar ook betrokken begeleid.

• Betrokkenheid

In een eerste persoonlijk gesprek werden de mogelijkheden voor onze nieuwe hypotheek duidelijk toegelicht. Hierna werd een eerste voorstel opgemaakt, hieruit bleek duidelijk dat er naar onze hypotheek-wensen was geluisterd. Er werd eveneens rekening gehouden met het feit dat ik als "grensarbeider" in Belgie werk. Fijne en professionele begeleiding.

• Betrokkenheid

Alles is prima verlopen, we zijn goed geholpen en bij vragen is men bereikbaar en bereid mee te denken. Ook de prijs is keurig, alles bij elkaar heel tevreden.

• Betrokkenheid

Ik ben super goed geholpen door de mannen van De Verzekershop. Door de deskundige begeleiding heb ik mijn huis gekocht! Bedankt Wim en Hemand!

• Betrokkenheid

Zeer prettig en proffessioneel met veel vreugd en plezierigheid!!