Kort en krachtig contact tot nu toe.

Zoals ik reeds zei. Kort en krachtig. Deskundigheid kan ik nu niet beoordelen.

• Deskundigheid* N.v.t.
  • Ik werd geholpen door: Janik Moors

Goed persoonlijk advies

Al enkele malen contact gehad om te bekijken wat mogelijk is. Hiervoor tijdens een gesprek verschillende mogelijkheden besproken.

voldoende & duidelijke informatie

voldoende & duidelijke informatie

• Ik werd geholpen door: Arne Mortier

Bedankt voor de mooie beoordeling Gerd. Laat zeker weten waar we nog kunnen verbeteren om deze score nog op te trekken.

Goede opvolging van mijn dossier

Heel tevreden over de snelle communicatie en opvolging mbt dossier arbeidsongeschiktheid Deskundige opvolging en input omtrent wijzigingen beleggingen in IPT dossier doorheen de jaren

top

goed tot zeer goed

• Ik werd geholpen door: Arne Mortier

Bedankt voor de mooie review Wouter.

Vertrouwen en raad zonder opdringerigheid.

De raad en het vertrouwen in Jurgen is groot. Een punt tot verbetering is de communicatiesnelheid, of maw : de workload en of andere redenen maken dat de reactiesnelheid op vragen te traag verloopt

Kan beter

Er werd een afgesproken om jaarlijks samen te komen en ons dossier te bekijken. Initiatieven worden niet genomen

• Ik werd geholpen door: Arne Mortier

Beste Woody, bedankt voor je beoordeling. Het klopt inderdaad dat ik een tijdje niet meer bij jullie ben geweest, mijn excuses. Ik neem dit terug op, en ik boek dan in agenda jaarlijks een reminder om u te contacteren voor afspraak.

Uistekend

Het is een materie waar ik totaal niet in thuis ben. Ik heb het gevoel dat ik goed geadviseerd word en dat alles goed opgevolgd wordt. Onze communicatie verloopt enkel via mail, maar dat gaat super vlot. Zowel Jurgen, als Inge, zijn op de hoogte van het dossier en volgen dit goed op. Dit geeft toch een zekere gemoedsrust dat alles in orde is. Ik ben super tevreden!

Deskundige en persoonlijke service

Zeer tevreden met het deskundige en professionele advies. Jaarlijks een persoonlijke opvolging van mijn dossier.

• Ik werd geholpen door: Sandra Verspreet

zeer goede ervaring met deze experten.

Duidelijke info met interessante resultaten.

• Ik werd geholpen door: Arne Mortier

Beste Jo, bedankt voor de zeer mooie beoordeling.

Geen zorgen

Bij problemen of vragen meteen een goede uitleg in de mailbox. Direct contact met boekhouder. Meedenkend met doelstellingen. Kortom heel tevreden.

• Ik werd geholpen door: Arne Mortier

Beste Glenn, bedankt voor de zeer mooie beoordeling.

Snelle vlotte professionele service

Zelfs met het eindejaar als deadline, kon Mr Mortier mij snel adviseren en mijn dossier in orde brengen. Hij is dag en nacht beschikbaar, ook na de gewone werkuren, een echte hardwerkende zelfstandige. Hij adviseert levensverzekeringen alsof het zijn eigen geld was!

• Ik werd geholpen door: Arne Mortier

Beste Hans, Bedankt voor de zeer mooie beoordeling. En inderdaad, wij proberen onze klanten bij te staan zoals we met ons eigen geld zouden investeren.

Bedankt voor je betrokkenheid, je hulp en je groen/ethisch product!

Bedankt voor je betrokkenheid, je hulp en je groen/ethisch product!

• Ik werd geholpen door: Arne Mortier

Beste Egbert, Bedankt voor de mooie beoordeling.

Fijne professionele ervaring

graag meer info

ik had toch graag 2 x per jaar een overzicht gehad

• Ik werd geholpen door: Arne Mortier

Beste Rudi, bedankt voor je beoordeling. Ik heb het op agenda gezet om je om de 6 maanden een stand van zaken van je belegging te bezorgen (in tegenstelling tot op heden waar ik je dit bezorgde op aanvraag). Als er daarbij vragen zouden zijn, aarzel niet ons te contacteren.

deskundig en professioneel advies

goede en snelle service. zowel op vragen als opvolging zeer goed. steeds meedenken met de uitdaging van de ondernemer.

Zeer goede gepersonaliseerde service

Goede uitleg in duidelijke mensentaal.

• Ik werd geholpen door: Jurgen Tuttens

Snel, accuraat en duidelijk !

IK heb alleen met Jurgen contact gehad en moet zeggen dat dit altijd vlekkeloos verlopen is. Verstaanbare taal, niet pusherig, luisteren is zijn sterkte

• Ik werd geholpen door: Jurgen Tuttens

Sandra communiceert helder en duidelijk

Sandra slaagt erin om zaken waarmee ikzelf niet vaak bezig ben toch te doen begrijpen. Ze is geduldig en legt alles uit , zelfs meer dan eens indien nodig. Ze deelt eerlijk haar kijk op de zaak, adviseert en voert uit wat ik finaal kies. Ik vertrouw heel erg op haar expertise en het geeft me een gevoel van vertrouwen en rust als zij weer even naar mijn verzekeringsportefeuille heeft gekeken.

• Ik werd geholpen door: Sandra Verspreet

Janik is altijd klaar om te helpen en vlot in omgang

Hoewel onze situatie niet altijd vanzelfsprekend is, blijft Janik zoeken naar de meest optimale oplossing

• Ik werd geholpen door: Janik Moors

Goede begeleiding als startend zelfstandige, duidelijke kadering van de producten en diensten.

Arne nam ruim zijn tijd om mij als startend zelfstandige uit te leggen welke opties ik had. Aangezien ik werkzaam ben in de gezondheidszorg, paste hij zijn communicatie zeer goed aan aan mijn (beperkte) kennis van de aangeboden producten en diensten. Voorlopig ben ik erg tevreden van hoe alles werd afgehandeld & in orde werd gebracht.

• Ik werd geholpen door: Arne Mortier

Beste Robbe, bedankt voor de mooie beoordeling.

Service, kennis, kwaliteit

Streven naar perfectie met oog op kwaliteit.

• Ik werd geholpen door: Jurgen Tuttens

Goede opvolging en advies voor deze materie

Uitgebreide informatie en overleg omtrent al deze zaken. Rekening houdend met de verschillende situaties van de onderneming. Grote betrokkenheid en goede opvolging.

Mezenstraat 4 3945 Ham

Over Life Experts

Life Experts is een gespecialiseerde verzekeringsbemiddelaar en kredietbemiddelaar. Life Experts is uitsluitend actief in de niche van persoonsverzekeringen. En in deze niche dan focust Life Experts zich nog eens op beroepsgebonden verzekeringen. Dit wil zeggen: VAPZ, IPT, groepsverzekeringen en dergelijke. Dergelijke specialisatie is uniek op de Belgische markt, en maakt van ons experten in ons vak. Elk van onze consultants heeft meer dan 25 jaar ervaring op vlak van personenverzekering, zowel in Life (zelfstandigen, vrije beroepen) als Employee Benefits (groepsverzekeringen voor het personeel). Life Experts helpt bovendien andere verzekeringsmakelaars hun klanten te servicen op vlak van persoonsverzekeringen. Wij zijn als het ware de plug-in van hun kantoor. Life Experts heeft een bijkomend statuut aangenomen als kredietbemiddelaar voor hypothecair krediet. Dit is zeer belangrijk voor u als klant omdat dit ons toelaat u de bijkomende service te bieden op vlak van 2de pijler krediet. Met een 2de pijler krediet (vaak ook een bulletlening genoemd) worden levensverzekeringen een interessant instrument voor het verwerven van vastgoed tijdens de actieve loopbaan. En dit helpt dan weer uw levenslang financieel comfort te waarborgen.

Over Adviesscore.be