Professionele en prettige ondersteuning!
Het digitaal verwerken van de administratie werkt erg makkelijk en het contact met de medewerkers is erg prettig en zeer betrokken.
Reeds jaren klant bij Syfers. Het is een professionele en laagdrempelige organisatie met veel kennis. Ze denken met je mee, geven pro-actief advies en helpen je snel op weg. Online zijn ze innovatief! Het helpt je als ondernemer om snel inzicht te krijgen in zaken en het is uitermate makkelijk om documenten in te zien en goed te keuren.
Gewoon erg goed! En goed betekent voor mij administratieve rust, dat ‘het’ klopt, volledige en tijdige informatie en een erg grote oprechte betrokkenheid!
Syfers is een kundig en professioneel bedrijf wat mij als ondernemer bij staat op elk zakelijk vlak.
Wij zijn erg tevreden over People &Payment
People & Payment moet gewijzigd worden door de klant.
in 2015 klant geworden. boekhouding helemaal gedigitaliseerd door Syfers. Top!
Erg fijne ervaring rond het verwerken van de boekhouding en administratie. Als er problemen of vragen zijn kunnen we ook altijd terecht bij de persoon die er dan over gaat. Hierdoor ontstaan altijd korte lijnen die een enorme hoeveelheid werk rond de administratie voorkomt.
Ik heb al vanaf de start ervaring met Syfers. Ik ben heel tevreden over hun deskundigheid en betrokkenheid. Ondanks het feit dat er in de afgelopen jaren personele wisselingen zijn geweest, is de kwaliteit van het advies en de betrokkenheid bij mij als klant onveranderd goed gebleven.
Hele fijne ervaring met Syfers, Staan altijd voor je klaar en je kan met al je vragen terecht.
Marco ten Hope is een super professional, werkt altijd mee, heeft tijd of maakt tijd voor je, en is zeer betrokken. Ik voel mij hier heel erg thuis en zou nooit meer weg willen. Als Marco de tent verlaat, ga ik zeker met hem mee. Wil niets zeggen over het feit dat ik Syfers in het algemeen heel erg hoog heb zitten, echter het is en blijft mensenwerk. De wijze waarop Marco dat doet is zo een geruststelling dat ik op mijn dooie gemak 3/4 van het jaar weg kan zijn, in de wetenschap dat alles gewoon op correcte wijze door gaat.Ik geeft wel aan dat deze totale beoordeling slechts betrekking heeft op het gedeelte van Syfers administratie. Over Sufers Advies zou ik een aparte beoordeling kunnen maken.
Sinds 1 januari 2018 ben ik klant bij Syfers en ben ik heel tevreden. Ik heb eindelijk financieel overzicht en in combinatie met het praktijkdashboard en het accuraat bijwerken van al mijn financiele gegevens door Syfers, ben ik altijd up to date. Ook het 2-wekelijks verwerken van alle facturen in een batch werkt zeer plezierig en de app voor de bonnen is ook zeer plezierig en scheelt mij veel werk.
Prachtige organisatie met passie voor het vak! Uitstekende partner voor financiële vraagstukken.
Voel me als klant serieus genomen met een goed en gedegen advies.
Tja...wat kan ik er anders over zeggen dan "al jaren een geweldige ervaring". Het team van Syfers heeft ons door de jaren heen ondersteund van ZZP tot succesvolle MKB organisatie. Altijd bereikbaar voor advies, meedenken richting de toekomst en structureel tijdige afhandeling van de overeengekomen administratieve diensten
Al enkele jaren een fijne samenwerking. Syfers kijkt ook verder dan alleen de administratie. Denkt mee met strategische beslissingen. Erg tevreden over de diensten die ze leveren.
Als startend ondernemer ben ik bij Syfers begonnen, waarbij Ivo en Niels me aan een perfecte en leerzame opstart hebben geholpen. Inmiddels wat jaren verder, een aanzienlijke expansie verder, heel wat ervaringen verder, ben ik nog steeds een tevreden klant. Syfers' dienstverlening is mee gegroeid met mijn ondernemersgroei, wat het onderscheidende vermogen van Syfers presenteert. Ze zijn er voor iedereen: van startend tot aan ervaren, van eenmanszaak tot besloten vennootschap. Met hun deskundigheid en prettige online boekhoudtools kunnen ze elke klant bedienen op een prettige en ontzorgende manier.
Wij zijn heel tevreden met de samenwerking met Syfers. Denken met je bedrijf mee en ze zijn zeer snel met antwoorden van allerlei vragen. Ook krijg je niet direct voor elke vraag een factuurtje. Fijne mensen.
Prettige communicatie, heldere uitleg, snelle afwikkeling zijn belangrijke aspecten voor mij. Bij Syfers wordt ik al geruime tijd naar tevredenheid geholpen met mijn zaken en aangiften.
Wij werken al jaren naar tevredenheid met Syfers. Als wij vragen hebben krijgen we snel een adequate reactie.
Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.