Simpel

Als kleine ondernemer zit ik niet te wachten op boekhoudkundige werkzaamheden, ik wil gewoon ondernemen. Hoe makkelijk is het daarom Syfers als boekhouder te hebben. 1 x per kwartaal bonnen en nota's uploaden en Syfers doet de rest. Hapklare overzichten en BTW aangiftes, ook aangifte loonbelasting en jaarcijfers worden aangeleverd, prima. En als ik vragen heb dan kan ik ze gewoon bellen met zekerheid dat ze ook nog gewoon de telefoon opnemen. Beste keus geweest toen ik met mijn onderneming begon.

• Betrokkenheid

Zeer blij met Syfers. Het bijhouden van de boekhouding is een fluitje van een cent, BTW-aangifte altijd op tijd en jaarrekening/aangifte ook heel goed geregeld. Vakkundig advies en betrokken geholpen indien nodig.

• Betrokkenheid

Geweldig bedrijf met zeer bekwame en vriendelijke professionals

Syfers is al meer dan 10 jaar mijn accountskantoor en ben meer dan tevreden. De korte directe lijnen, persoonlijke aandacht, vriendelijkheid en vooral de oplossingsgerichte aanpak spreekt mij enorm aan. Kan dit kantoor bij iedereen aanbevelen.

• Betrokkenheid

Volgens mij verdient Syfers zichzelf meer dan terug. Behalve dat ze me heel vervelend werk uit handen nemen doen ze dit ook nog eens zo dat ik minder hoef af te dragen dan waar ik op rekende. Geen vraag te dom, geen verzoek te gek. Top advies en simpelweg hele aardige betrokken mensen. Zo blij dat ik met ze in zee ben gegaan

• Betrokkenheid

Perfecte service, advies en ondersteuning

Vanaf het moment dat ik zelfstandig ging zit ik al bij syfers. Goede begeleiding, snelle duidelijke antwoorden op eventuele vragen en gemakkelijke software voor de bedrijfsadministratie.

• Betrokkenheid

Syfers doet goed wat ze moeten doen en staan klaar voor een extra vraag of advies

Ik ben 10 jaar geleden begonnen als ZZP-er en neem het ZZP pakket pakket af. Ik ben heel tevreden over de efficiency waarop mijn boekhouding verwerkt wordt. De verwerking is snel. Bij extra vragen wordt er ook snel en nauwkeurig gereageerd.

Professioneel én Persoonlijk

Sinds ik startte met mijn bedrijf, alweer 22 jaar geleden, verzorgt Syfers (en hun voorloper) mijn boekhouding en jaarrrekeningen, en zelfs de inkomstenbelasting. Ze zijn met mij meegegroeid, hebben me altijd van de juiste adviezen voorzien en liepen voorop met het digitaliseren van de administratie. Ik waardeer de persoonlijke aanpak van Syfers en hun expertise op eigenlijk alle vlakken die je als zelfstandig ondernemer nodig hebt. Voor mij is het een accountantskantoor uit duizenden!

Altijd duidelijk advies

Ik werk als zelfstandige al jaren met Syfers. Prettig contact en altijd een snelle reactie op vragen. Dit geeft mij een goed gevoel.

Heel professioneel en vriendelijk

Ik kan altijd bellen voor advies . Ze zijn zeer betrokken en deskundig. Mijn boekhouding altijd bijgewerkt. Software is makkelijk te gebruiken en bespaart veel tijd.

• Betrokkenheid

Deskundigheid, gemak en vooruitstrevend.

In 2015 ben ik als ZZP-er gestart en kwam ik via, via bij Syfers uit. Ik ben goed geholpen als onervaren zelfstandige en voel me meer zeker met Syfers als mijn boekhouder en deskundig raadgever. Ik wordt goed geholpen bij het opstellen en controleren van contracten met opdrachtgevers i.r.t. wet DBA en voorheen de V.A.R. Het versturen van digitale facturen naar een mailadres waardoor mijn BTW-aangifte per kwartaal vanzelf wordt opgesteld is puur gemak, zeker nadat aan mijn afschriften wordt gecontroleerd of ik wel volledig ben geweest. Het volledig digitaal werken zonder mappen en papier waarbij alles online is opgeslagen is vooruitstrevend en helemaal van deze tijd. Bij elk jaargesprek nemen we door of ik nog zaken beter kan doen of verbeteren. Ik ben erg tevreden en kan mezelf geen betere boekhouder voorstellen.

Korte lijnen, gebruiksvriendelijke app

Je voelt je bij Syfers geen nummer en daarbij zijn de lijnen kort. De app is zeer gebruiksvriendelijk en bespaart mij veel tijd. Iets meer proactiviteit zou mijn waardering voor Syfers verder verhogen.

Fijne hulp

Syfers helpt mij snel en ik kan er altijd voor mijn vragen terecht.

Wij zijn 18 jaar klant,

Onze ervaring met het bedrijf, is prima. Ze doen wat ze moeten doen, Maar het is niet het gemoedelijke bedrijf meer, waar ik bij begon, het is met de tijd meegegaan, het praatje met de klant is niet meer van deze tijd, dat is helaas jammer.

• Betrokkenheid

Een zeer capabele en betrokken partij!

Korte lijnen en zeer betrokken adviseurs/professionals, maken dat ik al meer dan tien jaar een tevreden klant ben van Syfers. Hun advies is altijd kundig en snel. Vragen worden vaak dezelfde dag al beantwoord en ze denken ook goed met je mee. Daarmee voorziet Syfers precies in datgene waar ik naar op zoek was.

• Betrokkenheid

Krijg snel reactie terug.

Ik ervaar de samenwerking met Syfers als fijn want ik krijg altijd snel en persoonlijk terugkoppeling.

Altijd behulpzaam

Al jaren een prettige meedenkende accountant

• Betrokkenheid

Zijn goed bereikbaar, deskundig en denken goed met je mee.

Deskundige dienstverlening

Prettige communicatie, door efficiënt gebruik van software en deskundigheid van het team. Dit laatste maakt dat ik heldere uitleg op mijn vragen krijg en op deze wijze goed overwogen keuzes kan maken.

Zeer professioneel en behulpzaam

Fijne boekhouder die vooruit denkt en ontzorgd.

Makkelijk en helder

Syfers is een moderne dienstverlener met persoonlijke touch. De boekhouding invoeren, bijhouden en goedkeuren gaat makkelijk en snel. Als ik bel wordt er altijd opgenomen, ze zijn dus uitstekend bereikbaar.

• Betrokkenheid

Syfers is een modern (digitaal) en proactief accountantskantoor

Door de digitale accounting tools en de proactieve communicatie is mijn boekhouding altijd bijgewerkt waardoor ik een goed en actueel inzicht heb in de cijfers. Daarnaast heeft Syfers veel kennis en kunde in huis waardoor je als ondernemer met vrijwel alle Finance en HR/salaris thema's geholpen kan worden

• Betrokkenheid

Punctueel, accuraat, vriendelijk bedrijf met hart voor haar klanten.

Reeds 10 jaar klant bij Syfers en de groei meegemaakt zonder dat dit ten koste is gegaan van de benaderbaarheid en bereikbaarheid. Ieder administratiekantoor doet ongeveer hetzelfde werk. het zijn de details die het verschil maken. Voor mij betekent dit dat als ik ze nodig heb ze voor mij klaar staan. Dat is een prettig gevoel.

• Betrokkenheid

Prettige communicatie, betrouwbaar en proactief

Betrokken en meedenkend, op een prettige manier kritisch. Hebben echt het gevoel met onze bedrijven op de juiste plaats te zitten bij Syfers.

• Betrokkenheid

Goed bereikbaar en denken met je mee

De medewerkers van Syfers zijn kundig, goed bereikbaar en denken met je mee. Tevens zijn ze proactief!

Over Accountantscore.nl