Up to date en to the point service

Erwin Gierman is een top accountant voor zowel DGA als Piet Particulier. En ik kan het weten, was/ben in beide rollen klant. Altijd scherp, volledig op de hoogte van de laatste regelgeving en altijd voorzien van goede adviezen en tips. Mijn broer is via mij bij Fiducia ingelijfd en is me nog steeds dankbaar voor de tip. En sinds kort is mijn zoon ook klant! Familiebedrijf avant la lettre. Ik beveel Fiducia/Erwin Gierman van harte aan!

• Geholpen door: Erwin Gierman

Al jaren een goede controleur en adviseur.

Wij hebben al jarenlang een prima accountant aan Fiducia. Ook de keuze van de medewerkers laat niets te wensen over. Erwin Gierman - mocht hij belasting regels van een hem onbekend land nodig hebben - bijt zich vast in de materie, zoekt 't uit en herstelt e.e.a. bij de Belasting dienst in Nederland! Prima! Ook adviezen in de sociale wetgeving zijn hem niet vreemd.

• Geholpen door: Erwin Gierman

Snel, accuraat en prettige samenwerking

Bovenstaande zegt genoeg, het is altijd fijn om samen te werken met de mensen van Fiducia.

Vriendelijk en doelgericht

Accuraat

• Geholpen door: Erwin Gierman

Fijne organisatie, persoonlijke en deskundige hulp.

Fijne organisatie staan altijd direct voor je klaar. De benadering is heel persoonlijk en gemoedelijk. En de ervaring is dat de werkzaamheden zeer deskundig en op maat voor jou worden uitgevoerd.

Heel erg tevreden.

Ik heb nog niet zolang contact met Fiducia Accountancy maar tot nog toe heb ik alleen maar positieve ervaringen.

deskundig

klantgericht oplossingsgericht toegankelijk vriendelijk en zakelijk tegelijk accuraat

• Geholpen door: Erwin Gierman

Efficiënte, zorgvuldige en vriendelijke afhandeling van de aangifte.

Erwin handelt de aangifte deskundig en vriendelijk af.

• Geholpen door: Erwin Gierman

Van goed contact naar weinig betrokkenheid

In het begin was de betrokkenheid en service zeer goed. Het bedrijf is gegroeid en is het voor een kleine zzp'er als ik erg onpersoonlijk geworden.

• Geholpen door: Kees Kroon

Duidelijke communicatie en kennis van zaken

Wij zijn enkele jaren klant bij Fiducia, zijn doen de volledige administratie voor onze BV's. Bij vragen krijgen wij snel en duidelijk antwoord en afspraken worden nagekomen.

• Geholpen door: Kees Kroon

fijne en deskundige samenwerking

Naast deskundigheid, betrouwbaarheid en snelheid van reageren is ook de persoonlijke benadering een groot voordeel.

• Geholpen door: Erwin Gierman

fijne organisatie, goed bereikbaar.

Ze denken mee, zijn goed bereikbaar, goed op de hoogte en betrokken. De kosten zijn transparant, eerlijk en duidelijk.

• Geholpen door: Erwin Gierman

Duidelijke uitleg, snel en flexibel!

Erwin is een fijne accountant, neemt de tijd om zaken uit te leggen en werkt efficiënt zodat de aangifte snel verwerkt wordt.

• Geholpen door: Erwin Gierman

Zeer professioneel, met aandacht voor de mens achter de onderneming

Erwin is een fijne accountant. Hij geeft eerlijk, helder en gedegen advies! Jaarlijkse traditie van IB bevalt zo heel goed!

Servicegericht

Ik word altijd vriendelijk geholpen en ervaar voldoende vakinhoudelijke ondersteuning.

Betrouwbaar en persoonlijk

Vanwege eigen zaak bij Erwin terecht gekomen. Goede begeleiding oprichting BV. Strakke jaarrekeningen, veel fiscale creativiteit. Inmiddels al enkele jaren in loondienst maar zit er nog steeds. Erwin denkt goed mee, zit bovenop veranderingen in regelgeving en verdient zijn kosten voor de aangifte dik terug. Heb hem aangeraden bij mijn broer die direct onder de indruk was van de aanpak. Fijne sfeer op kantoor, prettig contact.

• Geholpen door: Erwin Gierman

Heel positief over kennis en vaardigheden Fiducia

Als financiële kennis en vaardigheden niet in grote mate in je eigen gereedschapskist zitten is de ondersteuning van Fiducia zeer waardevol. Pro actief meedenken en adviseren over financiële en boekhoudkundige zaken geeft een gevoel van vertrouwen.

• Geholpen door: Erwin Gierman

Prima afspraak met Erwin gehad!

Ondanks zoom meeting ipv face-to-face afspraak prima verlopen. Konden goed mee kijken via de schermen. En al onze vragen stellen. Het ging ook heel vlot.

Vertrouwd en deskundig

Wij zijn al jarenlang naar volle tevredenheid klant van Erwin. Snel en deskundig gaat hij elk kwartaal weer door onze administratie, die met zijn hulp nog overzichtelijker werd. Hij is altijd bereikbaar als je een vraag hebt. Het is niet dat hij de financiën eventjes doet -- nee, hij ként je bedrijf en is betrokken. Dat maakt de samenwerking zeer prettig en vertrouwd.

Deskundig, betrokken en laagdrempelig

Ik ken Erwin en zijn team als een zeer deskundige partij met wie je graag wilt samenwerken. Ze zijn zeer betrokken en staan altijd klaar met raad en daad. Juist de korte lijnen, deskundigheid en het menselijke aspect kenmerkt Fiducia Accountancy. Juist hierdoor beschouw ik ze niet als leverancier maar als samenwerkingspartner en hoop dit nog jaren te mogen doen.

• Geholpen door: Erwin Gierman

Ze maken het gemakkelijker, en leuker

Het blijft ingewikkeld, zeker als je zoals ik als ZZP'er niet in de wieg bent gelegd voor belastingzaken. En dan loop je tegen dingen aan. Daarvoor kun je, hoe onbenullig of ingewikkeld ook, gewoon terecht bij Fiducia. Je krijgt snel een duidelijk, helder en begrijpelijk Nederlands antwoord terug waarmee je verder kunt. Heerlijk!

Vakbekwame, betrouwbare partner

Deskundige, vakbekwame partner. Begeleid jaarwerk zeer kundig. Geeft tips ter verbetering en denkt mee.

• Geholpen door: Erwin Gierman

Prettige mensen en persoonlijk contact.

Kan Fiducia aanbevelen.

Accuraat en zorgvuldig

Ieder jaar verzorgt Erwin zowel mijn zakelijke als persoonlijke aangifte. Waar nodig voorzien van uitleg of advies. Steeds naar mijn volle tevredenheid.

Ruimtesonde 15

3824MZ Amersfoort