Goede service, snel antwoord op vragen.

prima / goed

prettige ontvangst goede uitleg/wordt betrokken bij de invulling van de stukken wordt geïnformeerd in toekomstige wetgeving en gevolg daarvan komen afspraken na

• Geholpen door: Erwin Gierman

Positief, meedenkend en ervaren accountantbedrijf

Fiducia is een ervaren en meedenken bedrijf, ze handelen snel en professioneel. Ik zou absoluut aanraden om hulp in te schakelen van Fiducia, ik heb er een positieve ervaring mee.

• Geholpen door: Erwin Gierman

Personelijk vertrouw en goed gezorged!

Mijn ervaring is wat het was in mijn eerste afspraak in Fiducia en elke keer sindsdien, 10 jaar geleden. Personelijk vertrouw en goed gezorged.

• Geholpen door: Erwin Gierman

Al jaren een prima adviseur!

Wij zijn in ons arbeidsverleden begonnen bij Fiducia. Ook over buitenlandse bezittingen was Fiducia een prima adviseur. Nu wij gepensioneerd zijn, krijgen wij nog steeds waardevolle adviezen en klopt onze I.B. aangiften op de cent nauwkeurig.

deskundig en plezierig

Dankzij de goede voorbereiding en eerdere ervaringen waren we deze keer sneller klaar. Ik heb bewondering voor de creatieve oplossingen voor de wat gecompliceerde gegevens maar dan toch aan de eisen van de belastingdienst voldoen

Betrouwbaar en vriendelijk

Erwin regelt al meer dan tien jaar naar volle tevredenheid mijn belasting aangifte. Altijd goed bereikbaar en beschikbaar voor een afspraak. Een echte vakman met verstand van zaken en betrouwbaar, bovendien zeer aardig en prettig om mee samen te werken.

• Geholpen door: Erwin Gierman

Prima accountant, die je met raad en daad bijstaat, als dat nodig is

Erwin van Fiducia is meer dan een gewone accountant. Hij begrijpt je business, zakelijke en persoonlijke belangen en denkt met je mee, als je dat wilt. Ik zie hem slechts 1 keer per jaar en tijdens deze afspraak regelt hij alles, werkelijk helemaal top, efficiënt en betaalbaar.

Fijn bedrijf

Een fijn bedrijf om mee samen te werken en die je goed helpt met wat je nodig hebt!

De drie B’s: Betrokken, beschikbaar, betrouwbaar

Ben blij met deze accountant!

• Geholpen door: Kees Kroon

Altijd bereikbaar, korte lijnen, meedenkend, duidelijk in communicatie, overzichtelijk

Blij met Erwin als mijn accountant. Al heb ik de laatste tijd niet zo veel meer met hem te maken.

De mens staat voorop

Natuurlijk moet de administratie kloppen en dat doet het ook. De menselijke maat staat echter voor mij voorop. Geen afstandelijke benadering dus. Ik voel me geen nummer ondanks dat ik wel gewoon klant ben.

• Geholpen door: Erwin Gierman

Staan altijd voor je klaar met kwalitatief en snel resultaat

Eigenlijk zegt de titel het al. Je kunt Fiducia altijd iets vragen en ze helpen je. Ze zijn flexibel, duidelijk en leveren goede kwaliteit.

• Geholpen door: Erwin Gierman

Denkt mee en zeer behulpzaam

Een aanrader als je een goede Accountant zoekt

• Geholpen door: Erwin Gierman

Professionele afhandeling van het jaar

Gezellig het jaar afgerond

Uitstekend!

Accountant Erwin kijkt niet alleen naar de cijfers, maar ook naar de wereld en persoon áchter de cijfers. Dat is top!

snel en behulpzaam

Jullie zijn snel bereikbaar , reageren vlot op vragen / mails . leveren snel de info . Wat voor mij soms onduidelijk is is bij wie ik een bepaalde vraag moet neerleggen . ik heb contact met Kees, Erwin en Annelieke. Voor mijn idee communiceren jullie onderling goed, maar het nadeel is dat ik vaak de vraag aan meerdere personen mail , ik weet niet of dat voor jullie weer onhandig is ,voor mij voelt dat soms een beetje onzeker . geholpen door : meerdere personen dus !

• Geholpen door: N.v.t.

Top ondersteuning en service

Elk kwartaal wordt ik goed geholpen. De jaarlijkse afronding van mijn administratie ervaarde ik als erg prettig. Eventuele werden goed uiteengezet beantwoord.

Gezien, gehoord en geholpen

Een prettige organisatie waar je goed geholpen wordt. Laagdrempelig, betrouwbaar en kennis van zaken. Eerlijke prijs voor een goed product.

Deskundig, betrouwbaar, klantgericht

Als ondernemer zoek je een accountant die je op professionele wijze ondersteunt. Fiducia biedt mij dat. Vriendelijk en oprecht. Samen op zoek naar de beste manier mijn financiën goed te beheren.

• Geholpen door: Erwin Gierman

Top bureau, betrouwbaar, accuraat en geeft gedegen advies

Fiducia ontzorgt en ik kan mij concentreren op mijn onderneming.

• Geholpen door: Erwin Gierman

Uiterst behulpzaam, snel en correct

Inmiddels ruim 3 jaar klant bij Fiducia. Betrouwbaar, vriendelijk en altijd zeer snel in hun reacties.

menselijke maat

Accountancy die verder gaat dan de kille cijfertjes. Je word hier als mens behandeld en niet als de lopende geldautomaat. Kwalitatief juiste adviezen waarbij de ethische normen zeker niet vergeten worden.

Vakkundig en erg betrokken

Mijn ervaring is altijd erg plezant als ik op een afspraak ben bij Fiducia Accountancy. Het pand geeft een ontspannen sfeer af en de werknemers zijn erg vriendelijk en betrokken. Ik zou iedereen dit accountant kantoor aanbevelen! Je kunt altijd met je vragen terecht en er is altijd ruimte voor een informeel gesprek.

• Geholpen door: N.v.t.

Ik heb al vele jaren goede ervaringen met Fiducia Accountancy.

De bejegening is prettig en vriendelijk, de zaken worden op een deskundige en nauwgezette manier afgehandeld.

Ruimtesonde 15 3824MZ Amersfoort

Over Accountantscore.nl