Snel advies en contact met de mensen van In Zaken.

• Ik ben een blije klant

Thnx voor je positieve reactie Lisa! Je mag ons appen, chatten, mailen of bellen, zodat we je (bijna) altijd direct kunnen helpen of adviseren :-)

Een vooruitstrevend jong bedrijf waar je goed word ontvangen en ze me heel goed helpen met m’n nieuwe bedrijf.

• Ik ben een blije klant

Thanks voor je review! We proberen er altijd te zijn voor onze klanten en deze in ieder stadia van de onderneming vooruit te helpen! :-)

super snel en goed geregeld.

• Ik ben een blije klant

Thanks voor dit super goede cijfer Jolanda! :-)

In Zaken geeft mij 24 uur per dag inzicht in mijn cijfers en als ik hier vragen over heb vind ik het erg prettig deze te stellen via allerlei kanalen én dat ik er één vaste prijs voor betaal per maand. Zij werken namelijk obv abonnementstarieven. Ik krijg geen verrassingen achteraf en dat werkt heel prettig. De barrière om contact op te nemen met je accountant is daardoor helemaal weg. Ik ben een hele blije klant! Keep Up The Good Work In Zaken!

• Ik ben een blije klant

Thnx voor deze super mooie review Joëlle, we love to make our customers happy!! :-)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Proactief meekijken en denken met de klant, feedback krijgen, kortom : dikke plus

• Ik ben een blije klant

Thanks voor deze mooie beoordeling! Wij doen er alles aan om onze klanten vooruit te helpen :-).

Inzaken is van deze tijd, vooruitstrevend, erg klantgericht en komt met slimme oplossingen.

• Ik ben een blije klant

Thnx voor deze positieve beoordeling Tim! Daar worden wij blij van ;-)

Korte lijnen, altijd bereikbaar voor vragen en een duidelijke en makkelijke oplossing voor onze administratie!

• Ik ben een blije klant

Bedankt voor deze mooie review Martijn. Ons team is ( bijna ;-) ) altijd bereikbaar via app, mail, chat of gewoon via de telefoon. Zo kunnen we je snel verder helpen!

Inzaken denkt graag met je mee, geven altijd op maat gemaakt advies en goede/prettige uitleg. Wat me ook erg aanspreekt is de digitale aanpak: standaard werkzaamheden worden geautomatiseerd, zodat er tijd en aandacht is voor de meer strategische zaken. Ik kan INzaken daarom van harte aanbevelen en doe dit ook regelmatig.

• Ik ben een blije klant

Thanks voor deze positieve reactie en je aanbeveling! Door processen goed in te regelen heb je altijd real-time inzicht in je cijfers en kunnen wij pro-actief adviseren. Je bent als ondernemer helemaal in control! Daar worden wij ook blij van ;-).

Snelle en accurate service ! Vooral die Simonse ...

• Ik ben een blije klant

Bedankt voor deze positieve review! We proberen er altijd te zijn voor onze klanten en de response-tijd zo laag mogelijk te houden :-)

Een laagdrempelig, vriendelijk en hip accountancy kantoor. Nog steeds erg blij met onze keuze!

• Ik ben een blije klant

Thnx voor dit geweldige cijfer Nicky. We love to make our customers happy! :-)

Onze belastingformulieren zijn met veel deskundigheid ingevuld. Wij zijn zeer tevreden over de professionele aanpak en de vriendelijke en behulpzame medewerkers. Het is een jong en enthousiast team die achter hun zaak staan met een vernieuwende, open blik!

• Ik ben een blije klant

Thanks voor deze mooie beoordeling Karel! Wij geloven in de kracht van gelukkige medewerkers, die zich iedere dag vol enthousiasme inzetten voor tevreden klanten. Dat maakt ons echte 'geluksvogels'! ;-)

Snelle duidelijke communicatie. Meedenkend

• Ik ben een blije klant

Thnx voor je mooie cijfer Freek!

Super samenwerking met In Zaken | Accountants & Adviseurs! Ik kan me 100% richten op de opstart & praktische uitvoering van de dienstverlening, omdat ik volledig (en digitaal ;-) ) financieel en administratief ontzorgd wordt!

• Ik ben een blije klant

Thnx voor deze mooie review Manon! Ons team staat graag klaar om de administratieve last van je schouders te nemen, en door de processen goed in te regelen heb je altijd real-time inzicht in je cijfers. Zo blijf je als ondernemer echt "in control"!

Makkelijk in contact en deskundig

• Ik ben een blije klant

Thanks Maikel! Ons team staat (bijna ;-)) altijd voor je klaar, zodat we je snel en gericht vooruit kunnen helpen.

InZaken vinden wij een fris, jong bedrijf met de juiste instelling. Kenmerkend is hun werkwijze waarbij verbinden, samenwerking stimuleren en pro-actief te werk gaan aan de orde van de dag is. Wij zijn zeer tevreden over het dienstverlenende karakter van de organisatie en de persoonlijke benadering.

• Ik ben een blije klant

Thnx voor deze review mannen! We zorgen dat we niet alleen in onze processen vooruitstrevend zijn, maar óók in onze adviezen. Zo werken we samen aan succesverhalen! ;-)

Afspraak worden nagekomen. Vragen worden beantwoord.

• Ik ben een blije klant

Thnx voor dit mooie cijfer! Daar worden wij blij van :-)

Actief in oplossingen denkend en vooruitstrevend accountantskantoor met een top service en een vernieuwende bedrijfsuitstraling.

• Ik ben een blije klant

Thnx Menno! We doen er elke dag weer alles aan om geen 'gewoon' accountantskantoor te zijn ;-).

Erg mooi en vooral innovatief bedrijf met kundige mensen in dienst. Niet zo stoffig als mijn vorige accountant. Gewoon van deze tijd, zoals het hoort.

• Ik ben een blije klant

Wow, thnx voor dit mooie cijfer Tim! We laten graag wat stof opwaaien in de Accountancy wereld ;-)

Goede adviseurs, met een klantgerichte en innovatieve aanpak!

• Ik ben een blije klant

Thnx voor je beoordeling Niek, van blije klanten worden wij blij! :-)

Zeer makkelijk in omgang en altijd bereikbaar zowel op Whatsapp als telefonisch! Top!

• Ik ben een blije klant

Thnx voor dit top cijfer Niels! Ons team hoopt nog lang voor je klaar te kunnen staan :-).

Prettig samen werken met de mannen van Inzaken. Als er problemen zijn denken ze mee en komen met een oplossing. Je betaald een vast bedrag per maand en niet meer per telefoontje of jaarrekening.

• Ik ben een blije klant

Thnx voor dit top cijfer Sven! We doen er alles aan om onze klanten blij te maken, dus geen uurtje-factuurtje, snel klaarstaan met advies en altijd real-time inzicht. Simpel en geen gedoe achteraf, wij worden er ook blij van ;-).

Inzaken is Klantgericht, klantvriendelijk, efficiënt, gebruikmakend van de digitale mogelijkheden die er zijn.

• Ik ben een blije klant

Thnx voor je beoordeling! Onze klanten blij maken is één van de (vele) leukste dingen die we doen ;-)

Prima service en altijd snel van dienst.

• Ik ben een blije klant

Wow, wat een top cijfer, thnx Mark! Ons team staat iedere dag weer klaar om onze klanten snel en met een glimlach vooruit te helpen :-)

Altijd bereikbaar en snel in handelen. Minpuntje is het moment dat een investeerder een belang heeft. Dan ontstaan er onduidelijk lijnen. Maar is besproken en verwacht ik verbetering in.

• Ik ben een blije klant

Hoi Patricia, we proberen altijd snel en full-focus onze klanten te helpen. We geloven namelijk in de kracht van tevreden klanten. Feedback horen we daarom graag, zodat we samen onze processen en dienstverlening kunnen verbeteren. Bedankt voor je aanbeveling en dit mooie cijfer!

InZaken heeft ons geadviseerd en geholpen met het opstarten van onze onderneming. Eerlijk zaken doen, op een innovatieve wijze en met een gedreven team. Wij zijn zeer tevreden over de huidige samenwerking en hopen nog jaren met elkaar op te trekken.

• Ik ben een blije klant

Thnx voor jullie beoordeling Bauke en Dennis! Happy customers is what makes us happy :-)

Rooseveltlaan 6 M

4536GZ Terneuzen