Meer inzicht, meer hulp en zelf minder tijd kwijt

Ook zit onze accountmanager Jeffrey overal heel kort bovenop. Ook is hij altijd bereikbaar.

Thanks voor je positieve reactie! Je kunt ons team ( bijna ;-) ) altijd bereiken via de app, chat, mail, per telefoon en zelfs per postduif! Zo kunnen we jou altijd zo snel mogelijk verder helpen.

Ik kan altijd terecht

Als net startende ondernemer weet ik helemaal niet wat ik allemaal moest regelen. Inzaken heeft me bij elke stap geduldig en zorgvuldig geholpen. Geen vraag is teveel. Ik ben heel blij dat ik met inzaken in zee ben gegaan.

Thnx voor deze mooie review! We helpen je graag met iedere stap vooruit, zodat jij goed voorbereid het avontuur aan kunt gaan. :-)

Je word ontzorgd

Inzaken bespaart een hoop tijd, geld en zorgen.

Thnx voor je reactie! Door de processen goed in te regelen kun je veel geld besparen en heb je altijd inzicht in je cijfers. Als ondernemer ben je dan echt "in control"!

Prima! Tot nu toe!👍

Ben zeker positief over het werk en over de medewerkers! Kundig, aardig en geduldig!

Wauw, wij worden blij van zo'n mooi cijfer. Onze geluksvogels staan graag voor jullie klaar! :-)

Zeer kundige en prettige adviseurs

Het enthousiasme, de passie voor het vak, de ondernemersdrive en de eigenheid van In Zaken sluit naadloos aan bij onze bedrijfscultuur en ook wat ik nodig heb om te kunnen ondernemen. Met (on)gevraagd advies, meedenken, oplossingsgerichtheid, daadkracht en snelle reacties, ben ik ontzettend blij!

Thnx voor deze super toffe review Patrick! Naast ons mooie vak houden wij het allermeest van blije klanten ;-)

Het gevoel van ontzorgen en meedenken is heel prettig.

We hebben hele goede ervaringen met INZaken. De samenwerking is fijn en prettig en niks is te gek. Ze denken mee en helpen je waar nodig en geven goede adviezen.

Wow, thnx voor dit mooie cijfer Christa. Daar worden wij bij van! :-).

Schot in de roos

Inzaken ontzorgt me op een vlak waarin ik zelf niet goed ben. De kosten meer dan waard. Ik ben elke maand en kwartaal weer erg blij dat ik mijn energie niet in boekhouding en aangifte hoef te steken. Daarbij is het contact fijn en krijg ik bij vragen altijd snel een antwoord. Kortom: alles wat ik ervan verwachtte na een prettige kennismaking.

Thnx voor deze toffe beoordeling Vincent. Ons team staat graag klaar om jou zo veel mogelijk administratief te ontzorgen en snel verder te helpen als je vragen hebt. Zo houd jij meer tijd over om te doen wat je echt leuk vind! ;-).

Zeer tevreden met Jeffrey als onze boekhouder. Staat altijd voor ons klaar als we vragen hebben. Wij bevelen iedereen Inzaken aan!

Thanks voor jullie mooie cijfer en aanbeveling Eveline! Daar worden wij blij van :-)

Boekhouding uit het stof gehaald

Bij boekhouding denk ik al snel aan stoffige kantoren, vol papierwerk en bijbehorend personeel. De mannen van Inzaken laten zien dat het tegendeel waar is, zeker gezien hun prachtige nieuwe werkruimte. Zoals hun kantoor is ook hun denkwijze, inzichtelijk, vlot en toegankelijk!

Thnx voor je beoordeling Hanka. Door slimme digitale oplossingen ben je als ondernemer altijd in control! Up-to-date je cijfers inzien op het digitale dashboard, terwijl wij je pro-actief kunnen adviseren. Wij worden er ook blij van!

Zeer tevreden over de geleverde diensten

Zeer goede communicatie en vlotte behandeling zijn sterke punten

Wow, thnx voor dit mooie cijfer Peter!

Verfrissend, pro-actief, ontzorgend

Bij In Zaken zijn de medewerkers kundig, behulpzaam, pro-actief en snel. Al mijn vragen kan ik stellen en worden beantwoord in no-time. De systemen om mijn administratie in bij te houden zijn gebruikersvriendelijk, overzichtelijk en ontzorgen. Ik beveel In Zaken van harte aan!

Thnx voor deze mooie review Fiona, daar worden wij blij van :-). Onze Geluksvogels staan iedere dag met plezier klaar om alle vragen te beantwoorden, zodat je super snel weer verder kunt!

Super sterk advies!

Snelle actie, input en sterke follow-up bij het opzetten van een onderneming.

Thnx voor deze review Virginie! Wij denken heel graag mee met ondernemers, óók in de opstartfase. Worden wij ook enthousiast van! ;-).

TOP!!!!

Kundig en geldbesparend advies. Wie wil dit nou niet??

Thanks voor je geweldige beoordeling Loes!

Vriendelijk, hulpvaardig en kundig

Alle aspecten worden in open gesprekken doorgenomen en onduidelijkheden uitgelegd. Voor mij een hele goede ervaring met een fijn resultaat. Een aanrader!

Thnx voor je review Rob :-). Bij ons is alles transparant; vaste abonnementen, open gesprekken en geen gedoe achteraf. Wij worden er ook blij van!

Less is more! Kort & krachtig!

Duidelijk en snel! Nog meer tijd over om te doen wat ik echt leuk vind...

Thnx voor je reactie Dominique! Onze Geluksvogels staan graag klaar om je snel en goed vooruit te helpen :-)

Top.

Twee benen op de grond, geen poespas, gewoon goed en snel de boel regelen, en een perfecte dienstverlening leveren door alles online te doen! wat een gemak!

Thnx Niels! Door de processen goed in te regelen heb je altijd online en real-time inzicht in je cijfers. Zo blijf je als ondernemer echt "in control"!

Veel accountantskantoren beloven jaarcijfers. Inzaken belooft vooral actuele sturingsinformatie. Maar naast beloven realiseren ze het ook. Qua prestaties gaan ze daar nog eens ver boven uit !!! Dat is “het centraal stellen van de klant” in optima forma

• Betrokkenheid

Wow, thnx voor deze prachtige review Frank! Ons team zet zich iedere dag met plezier in voor blije klanten :-)

Innovatief, snel er zeer servicegericht!

Altijd bereikbaar, veel kennis en een zeer fijn team om mee samen te werken!

• Betrokkenheid

Wow, thnx voor deze super mooie beoordeling Niek!

Zeer goede service en snelle verwerking! Staan zelfs na kantoor uren klaar voor de klant.

• Ik ben een blije klant

Thnx voor je positieve reactie Michel! We zijn (bijna ;-)) altijd bereikbaar via app, mail, telefoon of chat, zodat we je zo snel mogelijk verder kunnen helpen!

Wij zijn een aantal jaren geleden overgestapt en er is een wereld voor ons open gegaan. De tools die men gebruikt maken het leven een stuk makkelijker, snelle support, één prijs en geen extra kosten en altijd alles bij de hand via hun dashboards. Ik kan hen alleen maar aanbevelen!

• Ik ben een blije klant

Wow, bedankt voor deze mooie review! Bij ons is alles erg transparant. Dus niet alleen real-time inzicht in je eigen cijfers, maar ook duidelijke abonnementstarieven. Simpel en geen gedoe achteraf. Wij zijn er ook blij mee!

Realtime inzicht in mijn cijfers, super tevreden!

• Ik ben een blije klant

Thnx voor je positieve review. :-) Door de processen goed in te regelen kun je veel tijd besparen en heb je altijd inzicht in je cijfers. Als ondernemer ben je dan echt "in control"!

InZaken heeft het ondernemen voor ons een stuk makkelijker gemaakt. Ze denken mee en de lijntjes zijn kort,dus snelle reactie op onze vragen.

• Ik ben een blije klant

Thnx voor deze mooie reactie Erika. Het onze klanten makkelijker maken en ontzorgen waar mogelijk; daar doen wij iedere dag weer ons best voor! :-)

Ze staan altijd voor je klaar

• Ik ben een blije klant

Thnx voor dit geweldige cijfer Henk! :-)

We worden op de meeste vlakken snel en deskundig geholpen, ze antwoorden vlot als we vragen hebben. Het administratiesysteem is even wennen maar werkt prima.

• Ik ben een blije klant

Thnx voor jullie reactie Jacob & Maartje! Onze geluksvogels doen hun altijd best om vragen zo snel en goed mogelijk te beantwoorden, of die nu over administratie, belasting óf de systemen gaan :-).

Als nieuwe klant heb ik al mogen ervaren dat er veel kennis van zaken aanwezig is, en je als klant goed geïnformeerd wordt. Hopelijk een begin van een lange samenwerking.

• Ik ben een blije klant

Thnx voor de mooie beoordeling Dirk! Ons team hoopt nog lang voor je klaar te mogen staan ;-).