Wordt uitstekend begeleid, snelle feedback en veel kennis van zaken.

Wauw, thanks voor dit mooie cijfer!

Goede contacten met de medewerkers, reageren snel en goed op vragen via whatsapp, als nodig bellen voor verdere toelichting.

Thnx voor je reactie! Als ondernemer wil je graag snel verder als je vragen hebt, daarom is ons team te bereiken via whatsapp, mail, telefoon of lekker ouderwets via de post! En door de vaste abonnementstarieven, kom je achteraf niet voor verassingen te staan ;-)

Super service en eigenlijk altijd een gezellige ongedwongen sfeer

Het is altijd gezellig binnen komen op de kantoren van Inzaken. Van Breskens naar Terneuzen tot in Hulst! Op ieder kantoor hangt er een toffe sfeer! Alle vragen worden persoonlijk en vlot behandeld Zeer tevreden!

Thanks voor deze mooie review Onno! Wij geloven in de kracht van gelukkige werknemers, die op ieder kantoor met veel plezier voor je klaar staan :-).

Fijne samenwerking

Deze mensen zijn up to date met hun kennis en daardoor ook mijn boekhouding. Super fijn om op elk moment te weten waar je staat met je bedrijf.

Wauw, thnx voor dit mooie cijfer Marion! Door de systemen goed in te regelen, kan je veel tijd besparen en heb je altijd real-time inzicht in je cijfers. Zo ben je als ondernemer helemaal 'in control'.

Duidelijke en correcte opvolging en advies

In Zaken maakt het je als ondernemer een stuk aangenamer door heel actief mee te denken in het financiële deel van je bedrijfsvoering. Door hun inzet en kennis zijn ze een meerwaarde voor ieder bedrijf.

Thanks voor je mooie aanbeveling Jona. Het ondernemers makkelijker maken: daar doen we het voor!

Uitstekend boekhoud kantoor!!

Een geweldig boekhoud kantoor met een fantastisch team, waar je je welkom voelt als je vragen hebt. Top!

Thanks voor deze super mooie beoordeling! Ons team wordt niet alleen heel gelukkig van cijfertjes, maar ook van blije klanten ;-)

Net gestart met mijn bedrijf. Geweldige opstart en hulp. Kan met geen beter kantoor wensen (complimenten aan Jeffrey)

Thnx voor deze mooie review Joris! We helpen je graag bij iedere stap tijdens de (spannende!) start van je onderneming, zodat je goed voorbereid aan de slag kunt. We geven de complimenten door ;-)

Erg professioneel en duidelijk, zitten over kort op. Kortom fijn!

Heel erg blij met deze boekhouder in combinatie met het geautomatiseerde systeem we fact. Echt een aanrader, schilt een mens zoveel tijd en alles is overzichtelijk

Thnx voor je reactie Silvan! Door de processen goed in te regelen en te automatiseren, bespaar je een hoop tijd en heb je altijd real-time inzicht in je cijfers, zodat jij kunt doen waar je echt gelukkig van wordt!

Uitstekende service!

Een professionele en persoonlijk gerichte organisatie die ons zeer zeker aanspreekt. Wij zijn altijd goed en correct geholpen! Vooral met dank aan Jeffrey die we overigens 24/7 kunnen bereiken!

Wauw, thanks voor je mooie review! We gaan de complimenten aan Jeffrey doorgeven ;-)

Klant gericht!

Uitstekend inzichten in de belastingwetgeving attent en adequaat een heel tevreden klant.

Thnx voor deze mooie reactie Noël. Blije klanten; daar worden wij (naast de cijfertjes) écht gelukkig van! :-)

TOP!

TOP!

Wauw, thanks voor dit mooie cijfer Paula!

Laagdrempelig bereikbaar en advies op maat

We zijn erg tevreden met In Zaken. Duidelijke communicatie, laagdrempelig bereikbaar. Vast contactpersoon die met ons meedenkt en alles duidelijk probeert uit te leggen aan leken op het gebied van cijfers zoals ons ;)

Thnx voor je aanbeveling Manon! Onze Geluksvogels denken graag met je mee, en zijn (bijna) 24/7 bereikbaar voor vragen, zodat we jou altijd snel verder kunnen helpen!

Hartstikke goed

Geef altijd goeie advies,Heel correct en professioneel ! Vooral Jessica kramers, ik ken haar van vorige boekhouder, ik word altijd heel snel en goed geholpen!

Thanks voor deze mooie review Monique! We geven de complimenten door aan Jessica ;-)

Gezellig team, goed bereikbaar en meedenkend

Jullie helpen goed met het meedenken naar de toekomst voor zowel ons bedrijf als ons privé.

Thanks voor je review Helmie! Door alle processen goed in te regelen, heb je als ondernemer altijd inzicht in je actuele cijfers. Zo kunnen we niet alleen terugkijken, maar ook naar de toekomst! :-)

Overzichtelijk, goed bereikbaar, meedenkend

Een jaar geleden overgestapt tot nu toe een hele fijne samenwerking! Overzichtelijk boekhoudsysteem, zijn altijd bereikbaar, en denken met je mee!

Thanks Ellen! We doen er alles aan om geen 'gewoon' accountantskantoor te zijn; geen uurtje-factuurtje, (bijna ;-)) 24-7 bereikbaar voor al je vragen, en altijd actueel inzicht in je cijfers. Wij worden er ook blij van!

Perfecte ervaring

Ondersteunend meedenkend adviserend laagdrempelig je kunt altijd bij hen terecht voor al je vragen. Gewoon super. Speciale dank aan Jeffrey!

Thanks voor je mooie beoordeling Pierre-Paul! We geven je compliment door aan Jeffrey ;-)

Het team van inzake staat altijd voor je klaar als je een vraag hebt. Super snel antwoord super vriendelijk en vertrouwd!! Het team van inzake werkt met een super goed programma om je boekhouding te doen alles is zo geregeld en gedaan heel duidelijk!

Thnx voor je review Jeroen! Door slim te automatiseren en processen goed in te regelen, ben je als ondernemer helemaal 'in control' en hou je meer tijd over om te doen waar je echt blij van wordt ;-)

Fijne samenwerking!

Enorme betrokkenheid, snelle reactie op berichten en goede adviezen.

Thanks voor deze mooie aanbeveling Sandra! Onze klanten blij maken is één van de vele leuke dingen die wij doen :-)

Betrouwbaar accountants.

Goed en professioneel personeel.

Thnx voor dit mooie cijfer!

Ik voel me altijd geholpen en wordt altijd open ontvangen. Geen een vraag is teveel. De service is altijd geweldig. En ze staan altijd voor je klaar!

Thanks voor deze mooie review! Onze Geluksvogels staan graag klaar voor je klaar; zonder gedoe, geen uurtje-factuurtje, maar 'gewoon' zorgen dat je vragen zo goed mogelijk beantwoord worden. Wij worden er ook blij van! :-)

Ik ben heel erg tevreden. Ik hoef maar te bellen, of ze staan al klaar voor mij. Denken ook echt met me mee. Persoonlijk en laagdrempelig. Een zeer fijne communicatie.

Thanks voor deze leuke review Ad! We denken graag met je mee, of het nu gaat om het inregelen van de processen, administratie, fiscaal... Onze klanten ontzorgen: daar gaat het ons om! :-)

Vakmensen die elk uur van de dag klaar staan voor de klant.

Tijdje zoekend geweest na een boekhoud kantoor voor ons bedrijf. Gesprek gehad bij inzake en direct enthousiast. Het persoonlijke contact, gemotiveerde houding en snelle reactie tijd maakt de service uitstekend. Een bedrijf met kennis van zaken!

Wauw, thnx voor dit mooie cijfer Arnoud. Ons team staat graag voor je klaar en is (bijna) ;-) 24/7 bereikbaar om jou zo snel mogelijk verder te helpen!

We zijn hier terecht gekomen doordat mijn oude boekhouder stopte met zijn kantoor we waren helemaal in paniek .maar wat een geluk dat we hier terecht zijn gekomen ! Makkelijke manier van boekhouding bij houden , ze zijn enorm flexibel, denken graag met je mee of ze zijn je al voor ! alles is bespreekbaar , maar belangrijkste is de fijne communicatie met hun richting klant . Wij hopen op jarenlange samenwerking op deze manier .

Super tof om jouw positieve ervaring te lezen Angela! Onze klanten blij maken is één van de (vele) leuke dingen die we doen ;-)

goed bedrijf die met de tijd mee gaan

aardige mensen die met je mee denken

Thnx voor je review! Door steeds de nieuwste technische snufjes te ontdekken, kunnen we onze processen blijven verbeteren. Zo ben je als ondernemer helemaal 'in control' en kunnen wij je pro-actief adviseren! :-)

Veel accountants zeggen dat ze meedenken. In Zaken doet het echt!

Anders dan bij eerdere accountants wordt een vraag niet weer met een andere beantwoord, de mensen van In Zaken leven mee, denken mee en komen met antwoorden en oplossingen. Contacten verlopen niet alleen supersnel maar ook erg plezierig. Goede mensen bij In Zaken!

Wow, thanks voor dit mooie cijfer! Bij In Zaken doen we er alles aan om geen "gewoon" accountantskantoor te zijn. Dus geen uurtje-factuurtje, realtime inzicht en (bijna) altijd bereikbaar ;-). Wij worden er ook blij van!