prima mensen en doen wat er verwacht mag worden

Inmiddels 13 jaar ons accountantskantoor, naar volle tevredenheid. Niet het stroperige van een grote organisatie, maar wel de kennis en kunde. Ik geef hieronder overal 4 punten, omdat er altijd ruimte voor verbetering moet zijn

• Jouw contactpersoon: Petra Kouwenberg

Z!uper

goede ervaring met Michel en erg betrokken + goed in zijn werk, misschien meer ook richten op fiscale gunstige tips

• Jouw contactpersoon: Michel Zoutewelle

Goede service, kennis van zaken en lekker "down to earth"

Hele fijn mensen, goed bereikbaar, adequaat en betrouwbaar. Service gericht en zijn in staat om goed met klanten om te gaan. Hieronder staat dat ik door Michel geholpen ben. Ik ben ook gehlpen door Petra Kouwenberg, welke zeker ook de credits verdiend!

• Jouw contactpersoon: Michel Zoutewelle

volgens mij gaat het goed

ik zie en voorzie geen problemen

Betrokken en klantgerichte organisatie

Omdat de ervaring nog relatief kort is kan ik nog niet bogen op een rijke ervaring maar de samenwerking voelt nu al vertrouwd en dat is een compliment aan Michel

• Betrokkenheid
  • Jouw contactpersoon: N.v.t.

prima en snelle afwikkeling van de jaarrekening

Ik ben tevreden over de snelheid van handelen en de manier van communiceren. Geen overbodige zaken, gewoon recht toe recht aan.

• Advies N.v.t.
  • Jouw contactpersoon: Petra Kouwenberg

Behulpzaam, staan voor je klaar en denken goed mee!

Ik ben zeer tevreden over de Zoutewelle Accountants en Michel in het bijzonder! Circa anderhalf jaar geleden de keuze gemaakt om over te stappen naar dit kantoor en het is werkelijk een verademing. Soepele communicatie, heel goed bereikbaar, deskundig, snel, goed advies en ik ervaar het als een echte samenwerking. Wij zijn veeleisend als het gaat om automatisering en Michel en zijn team gaan die uitdagingen niet uit de weg. We dagen dit bureau ook uit en telkens maken we samen stappen en leren ook van elkaar! Gevraagd en, heel belangrijk voor mij, ongevraagd advies met de beste intenties voor mij als ondernemer. Ik beveel ze aan!

• Jouw contactpersoon: Michel Zoutewelle

Fijn contact direct actie wanneer nodig

Heel fijn kantoor met vriendelijk en kundig personeel. Iedere jaar komen zelfde werkzaamheden voor die proactief begonnen worden.

• Jouw contactpersoon: Michel Zoutewelle

Prettig om persoonlijke kant met deskundigheid teCombineren

• Jouw contactpersoon: Richard van den Broek

Samenwerking zeer prettig ervaren, deskundig en meedenkend

Overname van een bedrijf waar zeer veel facetten aan het licht komen waar je te weinig van afweet. Door de ervaring en deskundigheid van Zoutewelle accountants zijn we er toch gekomen.

• Jouw contactpersoon: Michel Zoutewelle

Meer dan alleen begeleiding op de financiën en loonadministratie; ook coaching!

Juist de coaching en persoonlijke aandacht maakt Zoutewelle accountants anders en een goede zakelijke dienstverlener.

• Jouw contactpersoon: Michel Zoutewelle

Zeer behulpzaam en op de hoogte

Altijd goed op de hoogte, zeer betrokken en behulpzaam. Ik ben zeer tevreden over de diensten van Zoutewelle Accountants

• Jouw contactpersoon: Michel Zoutewelle

Thanks. Bedankt voor je positieve reactie Nicole.

Tevreden

Ben tevreden over de dienstverlening.

Prettige kantoorruimte

Prettige kantoorruimte, alle tijd voor het bespreken van de jaarcijfers, maar ook (wederzijds) tijd voor persoonlijke zaken.

Trouwe klant

Vanaf de oprichting zijn wij klant bij Zoutewelle Accountants, in de achterliggende jaren hebben we heel wat meegemaakt in de financiële en fiscale administratie. Tot op de dag van vandaag zijn we bijzonder tevreden over de werkzaamheden die Zoutewelle Accountants hierin verricht heeft en nog verricht. We hopen dan ook nog vele jaren samen te kunnen werken.

Prettig

Prettig

• Jouw contactpersoon: Richard van den Broek

Fijne service, fijn personeel, snelle service, je wordt zowaar echt snel teruggebeld. Wij blijven....

• Geholpen door: Richard van den Broek

Richard is een uiterst betrokken, benaderbare en proactieve adviseur. Hij is deskundig en weet een MKB ondernemer perfect te ontzorgen. Ook wordt optimaal gebruikt gemaakt van technische mogelijkheden in een beveiligde omgeving. Daarnaast is Richard ook bereid om zijn netwerk te delen, daar hebben zijn kanten ook profijt bij.

• Geholpen door: Richard van den Broek

Richard is altijd goed bereikbaar en is heel duidelijk is het toelichten van de cijfers. Ook altijd goede opvolging indien ikzelf achterblijf met het aanleveren van data etc.

• Geholpen door: Richard van den Broek

Zeer goed en communicatief vaardig bedrijf Schakelen snel met de klant mee

• Geholpen door: Richard van den Broek

één klein communicatiefoutje gehad met het weggaan van Kelly, maar daarentegen goed opgekapt. Fijne maar vooral gemakkelijke en snelle boekhoudprogramma's. Verder kan ik altijd met iedere vraag binnen no-time terecht. Kortom ik ben zeer tevreden ;)

• Geholpen door: Richard van den Broek

De eerste versie van de inkomstenbelasting vond ik erg lastig om te lezen, veel verwijzingen naar elders. Na de uitleg ging het beter. Niet vergeten dat wij maar een leek zijn op het gebied vd centen, wij moeten nog erg veel leren. Zouden graag meer handvaten willen hebben zodat wij niet te veel en vaak voor vervelende verrassingen komen te staan.

Hoofdstraat 107

5171DK Kaatsheuvel

Over Z! Accountants

Wij willen dat ondernemers groeien en financieel gezond zijn. Dat is ons onze missie! Als ondernemer wil je succesvol zijn, slagen in jouw missie. Dat kun je alleen maar doen door steeds de juiste keuzes te maken op basis van actuele, altijd beschikbare informatie. Z! Accountants zorgt voor deze informatie, de cijfers dus. Maar we doen meer! We zorgen ervoor dat we jouw bedrijf (leren) kennen. We denken mee, adviseren graag en houden zeker weten de spiegel voor. Verwacht van ons een kritische instelling. Positief als het kan, maar we zijn ook niet bang om tegengas te geven.

Over Accountantscore.nl