Praktisch en prima

Ben al sinds mijn eerste dag als zelfstandig ondernemer klant bij Zoutewelle en wordt dus al 10 jaar door hen bij gestaan. Tot volle tevredenheid, anders was ik allang overgestapt! Kwaliteit en snelheid zijn beide meer dan goed.

• Jouw contactpersoon: Petra Kouwenberg

Prettige samenwerking en deskundig advies

In de afgelopen jaren hebben we zowel voor prive- als onze zakelijke administratie goede ervaringen opgebouwd met Zoutewelle accountants. De samenwerking ervaar ik als persoonlijk en betrokken en waar nodig denken ze met je mee en wordt er deskundig advies geboden. Kortom een aanrader !

• Jouw contactpersoon: Petra Kouwenberg

Een hele fijne samenwerking!

Als sinds de start van de samenwerking een goed gevoel bij Zoutewelle. Deskundig, betrokken en vriendelijk. Wat ik fijn vind is de vaste contactpersoon die mij en mijn bedrijf inmiddels goed kent.

Doen wat ze beloven

Prettige samenwerking, betrouwbaar en resultaatgericht

• Jouw contactpersoon: Petra Kouwenberg

Goed bedrijf dat zich nog steeds ontwikkeld

Professioneel

Goede en professionele medewerkers die altijd klaarstaan voor de klan.

Vriendelijk en goed advies

Ik wordt altijd goed geholpen met de punten die ik zelf niet kan oplossen.

Klantvriendelijk en snel

Mijn ervaring is positief. Altijd een super snelle reactie en Erica en marleen denken altijd goed mee

• Jouw contactpersoon: Erica Verheij-Timmermans

Ik ben erg tevreden over de communicatie en werkzaamheden. Wel zou ik graag wat meer tips willen ontvangen over de extra te halen belastingvoordelen als ondernemer. Jullie zijn daar de experts in en het is jammer als je dingen misloopt door eigen onkunde.

• Jouw contactpersoon: Michel Zoutewelle

Meedenkende organisatie, goed voor de onderneming en betrokken medewerkers!

Wat mij betreft is het een fantastische organisatie welke van wanten weet. Geven snel en duidelijk een reactie op een vraag en adviseren daar waar nodig. Petra en Michel. Meedenkers dat zijn het. Naast de expertise welke ze zelf bezitten denken ze ook mee in klantvragen en koppelen ze zo klanten aan elkaar. Een win-win situatie dus, perfect.

Snelle afwikkeling.

Niet moeilijker maken dan noodzakelijk. Snelle afwikkeling. Korte lijnen.

• Advies N.v.t.

prima service

Altijd meedenkend en zeer tevreden

Prettig en behulpzaam!

Zowel zakelijk als prive ondersteuning prima hulp en correct invullen van alle verplichtingen!

• Jouw contactpersoon: Richard van den Broek

Al vele jaren een prettig contact en deskundig advies

Als een van de eerste klanten ben ik al jaren tevreden over de werkwijze van Zoutewelle Accountants. Als er eens een keer iets niet gegaan is zoals verwacht, lopen zij ook niet weg voor hun verantwoording maar nemen deze. Kortom ik ben nog steeds dik tevreden!

• Jouw contactpersoon: Richard van den Broek

Ik ben erg positief over de samenwerking met Zoutewelle Accountants.

Positief, service gericht, makkelijk bereikbaar en snelle reacties.

• Jouw contactpersoon: Petra Kouwenberg

goede ervaring en er wordt altijd meegedacht in het belang van de klant

Zoutewelle en dan voor ons met name Petra is al lang onze accountant. wanneer mijn bedrijf moeilijke tijden kent, heeft petra altijd een luisterend oor. gevoelsmatig denkt ze altijd mee in ons belang. ik heb even een tijdje gevoeld dat ik misschien een te klein bedrijf werd voor Zoutewelle, maar ik moet zeggen dat dat gevoel inmiddels verdwenen is.

• Jouw contactpersoon: Petra Kouwenberg

Bedankt voor deze mooie review Nadine!

Top Sparringpartner met adequate verwerking jaarcijfers en tussentijdse cijfers en personeels zaken.

Een prettige begeleiding van alle medewerkers en accountant voor alle zaken rondom een onderneming. Perfecte digitale omgeving voor een actuele stand van zaken. Meedenkend in oplossingen. Ik ben zeer tevreden en beveel dit kantoor zeker aan.

• Jouw contactpersoon: Michel Zoutewelle

Bedankt Lucien! Op naar een mooie toekomst samen.

snel en adequaat werken en kennis van de materie

snel en adequaat werken en kennis van de materie

Deskundig en zeer betrokken

Ik heb Michel leren kennen als iemand die erg betrokken en betrouwbaar is en goed luistert naar wat de wensen zijn van de organisatie. Daarnaast geven hij en zijn personeel vakkundig advies waar je als organisatie verder mee kan.

• Jouw contactpersoon: Michel Zoutewelle

Dank je wel voor de mooie review Bert.

Fijne samenwerking

Dit jaar zijn we gestart bij Zoutewelle en de overgang naar het nieuwe pakket is soepel verlopen.

Complete ondersteuning!

Zeer tevreden over de professionele, snelle en vriendelijke ondersteuning die ik ontvang voor de salarisadministratie en complexe HR vraagstukken.

Flexibel, snel en betrokken

Mijn samenwerking met Zoutewelle ervaar ik nog iedere dag als zeer prettig. Naast een fijne sparring partner zijn zij goed bereikbaar, flexibel en betrokken bij ons als klant. Zijn echt op de hoogte van wat er speelt en er is altijd iemand die je kan helpen als je vaste contactpersoon er niet is.

• Jouw contactpersoon: Shirley Zoutewelle

Erg klantvriendelijk en behulpzaam personeel!

Erg tevreden met het team, in het bijzonder met Michel, Rowdy, Erica & Marleen! Er is een zeer soepele communicatie, heel goed bereikbaar, deskundig, snel en goed advies! Wij zijn erg tevreden over de goede samenwerking. TOP KANTOOR!!

• Betrokkenheid
  • Jouw contactpersoon: N.v.t.

Snel en effectief

Prettige samenwerking, duidelijke communicatie

Hoofdstraat 107 5171DK Kaatsheuvel

Over Z! Accountants

Wij willen dat ondernemers groeien en financieel gezond zijn. Dat is ons onze missie! Als ondernemer wil je succesvol zijn, slagen in jouw missie. Dat kun je alleen maar doen door steeds de juiste keuzes te maken op basis van actuele, altijd beschikbare informatie. Z! Accountants zorgt voor deze informatie, de cijfers dus. Maar we doen meer! We zorgen ervoor dat we jouw bedrijf (leren) kennen. We denken mee, adviseren graag en houden zeker weten de spiegel voor. Verwacht van ons een kritische instelling. Positief als het kan, maar we zijn ook niet bang om tegengas te geven.

Over Accountantscore.nl