Accuraat

Open relatie, vakkundig en korte lijnen in het klantencontact.

• Jouw contactpersoon: Michel Zoutewelle

Betrokken en persoonlijke dienstverlening.

Relaxte manier van contact. Er is altijd aandacht en ik word snel geholpen met vragen.

• Jouw contactpersoon: Martin Kramer

Goed + verhaaltje wat ik laatst vertelde :-)

• Jouw contactpersoon: Michel Zoutewelle

Zoutewelle accountants is betrokken met haar klanten.

Ik ervaar Zoutewelle accountants als een bedrijf dat dicht bij de klant staat en flexibel is als dat in het belang van de klant nodig is.

Betrokken!

Michel en zijn team zijn er altijd voor ons, erg betrokken! Ook weten zij precies hoe me energie en richting te geven!

• Jouw contactpersoon: Michel Zoutewelle

Zoutewelle is voor mij de financiële backup waar ik op kan vertrouwen!

Ik kan en doe wat betreft mijn financiële administratie veel zelf waardoor ik als kleine ondernemer niet veel steun nodig heb. Maar het is erg prettig als je bij bepaalde beslismomenten gebruik kan maken van de juiste expertise. Sinds bijna 12 jaar werk ik op deze basis met Zoutewelle samen. Ondanks dat het maar een paar uurtjes per jaar zijn, zijn deze momenten altijd zeer waardevol geweest.

Altijd keurig geholpen

Onze ervaring is erg prettig, zodra er maar iets is word je ook geholpen. Ook word er interesse getoond wanneer het niet helemaal lekker gaat, top

Goede ervaring

Ben al jaren bij Zoutewelle. Bevalt goed.

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.

Pro-actieve meedenkers

Fijne moderne club die weet wat je als ondernemer beweegt. Het team is uitermate deskundig en altijd enthousiast om te helpen. Super klantgericht en uitstekende service.

• Jouw contactpersoon: Michel Zoutewelle

De ondersteuning Jaarrekening 2019 VP was vlot, deskundig en plezierig!

Dit was onze eerste ervaring bij de totstandkoming van een Jaarrekening; het hele proces is plezierig en professioneel verlopen.

• Jouw contactpersoon: Michel Zoutewelle

Afspraak is afspraak samen met gedegen advies.

Zo lang wij met Zoutewelle werken, zijn we tevreden. Gedegen advies, gevraagd en ongevraagd en super medewerkers.

• Jouw contactpersoon: Michel Zoutewelle

Zoutewelle doen wat ze zeggen

Uitsluitend positief

Helemaal top.

...

Over het algemeen prima.

Gaat prima. Ik vind de persoonlijke benadering altijd fijn. De communicatie over wanneer iets af is kan iets accurater. Verder zou ik vakjargon achterwege laten. Zaken die voor jullie als vanzelfsprekend zijn zeggen mij vaak niks.

• Jouw contactpersoon: Richard van den Broek

Meer dan je van een accountant verwacht!

Zoutewelle heeft een pro-actief en informeel team dat zorgt voor een prettige communicatie en dito dienstverlening. Zij denken actief mee met de ondernemer en zorgen dat je ook voldoende tijd hebt om na te denken over gegeven adviezen. Deze adviezen zijn ook helder, begrijpelijk en to the point. De teamleden zijn goed bereikbaar en reageren ook zeer snel op vragen. Prijsafspraken zijn inzichtelijk, niet te duur en worden keurig nagekomen.

Snel en deskundig

Alleen mijn broer en ik zijn beide bevoegd en daarom is het van belang dat mails ook bij mij terecht komen en niet bij mijn vader (die ook Alex Otten heet en bij jullie klant is geweest)

• Advies N.v.t.
  • Jouw contactpersoon: Petra van Eijndhoven

Snelle, flexibele en toegankelijke dienstverlening !

Snelle en korte lijnen met, in mijn geval, relatiebeheerder Richard. Snelle terugkoppeling bij spoedeisende casussen, helder advies en dat alles tegen een eerlijk/realistisch tarief.

efficient en deskundig

initiatief nemen, zoeken naar oplossingen, betrouwbaar

• Jouw contactpersoon: Petra Kouwenberg

Fijne samenwerking, prettige sfeer.

Wij kunnen er altijd terecht met onze vragen ook nu we nog maar een klein klantje zijn.

• Jouw contactpersoon: Petra Kouwenberg

snel, prettig en communicatief goed accountantsbureau

Door de jaren heen heeft Zoutewelle ons prima ondersteund op het gebied van lonen en verwerking van onze cijfers/ jaarrekeningen. Snel accuraat en juist. Er wordt realistisch meedacht in de ontwikkeling van ons bedrijf. Ook de software en programma's waarmee gewerkt wordt werkt makkelijk en snel. Bij vragen hebben we altijd heel snel antwoord. En meer tips zijn altijd welkom.

• Jouw contactpersoon: Petra Kouwenberg

Altijd beschikbaar, oprecht en betrouwbaar!

Stuk voor stuk fijne mensen om mee te werken. Als ondernemer wordt er van je verwacht dat je alle facetten kent en kunt. Ik kan maar 1 ding, de rest regelt Zoutewelle voor mij. Michel is mijn adviseur en klankbord, Petra kent alle in's en out's en zorgt dat alles volgens het boekje gedaan wordt, Angelique is mijn persoonlijke geweten en de dames van de loonadministratie zorgen dat ik ook daar geen zorgen over heb. Ontzorgen! Iets wat wij ook graag doen voor onze klanten.

• Jouw contactpersoon: Petra Kouwenberg

goed benaderbaar en bereid zaken op te pakken

Mijn bedrijf maakt al jaren gebruik van de diensten van Zoutewelle. Over het algemeen ben ik tevreden over hun diensten en werkhouding.

• Jouw contactpersoon: Michel Zoutewelle

Een deskundige en betrokken onderneming.

Het maakt niet uit of je met een kleine vraag of een uitgebreid probleem komt: je wordt altijd deskundig en professioneel geholpen.

• Jouw contactpersoon: Petra Kouwenberg

Ik ben tevreden over de totale dienstverlening.

Gewoon goed.

Nergens over te klagen. Wanneer ik iets vergeet dan hoef ik mijn mail maar te openen en ik ben er weer. Snelle antwoorden, duidelijk antwoorden. Gewoon heel tevreden

• Jouw contactpersoon: Martin Kramer

Over Z! Accountants

Wij willen dat ondernemers groeien en financieel gezond zijn. Dat is ons onze missie! Als ondernemer wil je succesvol zijn, slagen in jouw missie. Dat kun je alleen maar doen door steeds de juiste keuzes te maken op basis van actuele, altijd beschikbare informatie. Z! Accountants zorgt voor deze informatie, de cijfers dus. Maar we doen meer! We zorgen ervoor dat we jouw bedrijf (leren) kennen. We denken mee, adviseren graag en houden zeker weten de spiegel voor. Verwacht van ons een kritische instelling. Positief als het kan, maar we zijn ook niet bang om tegengas te geven.

Over Accountantscore.nl