Mijn steun en toeverlaat!

Na het overlijden van mijn moeder/boekhouder, heeft Z! Accountants mij ongelofelijk goed en fijn geholpen met het doorzetten van mijn bedrijf. Een klankbord. En daarnaast altijd correct en netjes.

• Jouw contactpersoon: Petra van Eijndhoven

Deskundig, nauwkeurig en altijd goed bereikbaar

Fijn bedrijf dat voor mij die zaken regelt waar ik zelf geen verstand van heb. Ik laat die zorgeloos aan Z accountants over.

GOEIE TENT!!!

wij werken al sinds 2007 met Z!Accountants en hebben heel goede ervaringen met hen, op allerlei gebieden.

• Jouw contactpersoon: Angelique Seebregts

Duidelijk, deskundig en prettige samenwerking.

Duidelijk, deskundig en prettige samenwerking.

Ik ben zeer tevreden

Mijn ervaring met Z accountants is uitstekend. We worden snel en goed geholpen, komen pro-actief met suggesties en al onze vragen worden deskundig beantwoordt.

• Jouw contactpersoon: Richard van den Broek

Een zeer fijne samenwerking.

Open en transparante communicatie, pro-actief in het mee denken in vraagstukken en zeer fijne communicatie. Ze bieden goede digitale tooling aan waarmee onze organisatie optimaal ondersteund wordt.

• Jouw contactpersoon: Richard van den Broek

goede en vriendelijke en professionele service.

Persoonlijk contact en professionele begeleiding. Uitstekende IT waardoor erg efficiënt.

Vertrouwd en kundig

Alles tot in de puntjes geregeld door Michel en een fantastisch op elkaar ingespeeld team.

• Jouw contactpersoon: Michel Zoutewelle

Zeer tevreden over de geleverde diensten

Betrouwbaar, snel en goed

• Jouw contactpersoon: Martin Kramer

Duidelijk, eerlijk, "down to earth"

Zeer fijne ervaringen met verschillende medewerkers. Bereikbaar, professioneel, kundig. Naast goede adviezen, aandacht voor de mens!

• Jouw contactpersoon: Petra van Eijndhoven

Persoonlijke aandacht en meedenken met de klant.

Doordat we vaste aanspreekpersonen hebben bij zaccountants zijn de lijnen kort en dat vergemakkelijkt de communicatie. Zijn en vragen of onduidelijkheden worden die op korte termijn beantwoord en/of opgelost.

• Jouw contactpersoon: Petra van Eijndhoven

Al heel wat Jaren "Zeer Tevreden !!!

Al heel wat Jaartjes "Zeer Tevreden !

Prima en tijdige dienstverlening

gevraagde diensten worden altijd op tijd en met goede kwaliteit geleverd. Ook wordt pro-actief geadviseerd. Goed bereikbare en toegankelijke medewerkers

Heel tevreden

Zeer deskundig, maken snel tijd voor je vrij. Komen afspraken na, zijn betrokken, goede adviezen. Kortom zeer tevreden en zeker aan te bevelen bij andere.

Betrokken en deskundig

Ik verkrijg altijd snel antwoord op mijn vragen, ook ongevraagd buiten kantoortijden, en ervaar deskundig advies.

• Jouw contactpersoon: Richard van den Broek

Korte lijnen, duidelijk, to the point en deskundig

• Jouw contactpersoon: Petra van Eijndhoven

Flexibele, snelle en accurate en prettige begeleiding en samenwerking.

Prettige en persoonlijke samenwerking. Werkt goed. Hij heeft goed begeleid tijdens probleem wat ik had. Vragen worden erg snel beantwoord. Zeer prettig. Ga zo door!

• Jouw contactpersoon: Petra van Eijndhoven

Uitstekend bedrijf om mee samen te werken

Uitstekend bedrijf om mee samen te werken, bij vragen staan de mensen altijd paraat en hun geautomatiseerd systeem voor het aanleveren van creditnota's, exact online, loonadministratie en het systeem voor het accorderen van jaarrekeningen en andere stukken is in één woord geweldig. Daarnaast kan er gebruik worden gemaakt van Wefact voor het uitbrengen van offertes en verkoopfacturen, welke systeem weer is gekoppeld aan exact online is uitermate makkelijk en handig.

• Jouw contactpersoon: Petra van Eijndhoven

Z!Accountants is een betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf

Balkenende Media werkt geruime tijd samen met Z!Accountants en dat tot volle tevredenheid. Met name het gegeven dat alles perfect is geautomatiseerd is voor mij heel fijn. Ik boek alleen mijn in- en verkoopfacturen via WeFact en de administratie loopt via Exact Online. De loonadministratie pakken ze ook voor me op en uiteraard de jaaraangiftes. Kortom ze weten bedrijven op de juiste manieren te ontzorgen.

• Jouw contactpersoon: Michel Zoutewelle

Al jaren tevreden over Z accountants

Fijne samenwerking en goed advies

Deskundig, toegankelijk, prettig

Tevreden over kwaliteit en deskundigheid. Prettige communicatie, reageert snel op vragen. Prima Accountant. Ik mis wel pro-actief advies en af en toe "tips & trucks". ZW kent mijn fiscale en financiele situatie zowel zakelijk als prive voor 100% en ik zou het waarderen om (af en toe) advies te krijgen over "slimmigheidjes" en mijn financiele planning. PS Naast Richard heb ik ook regelmatig contact met Martin waar ik erg tevreden over ben. Erg accuraat en correct!

• Jouw contactpersoon: Richard van den Broek

fijne communicatie, alleen op PZ gebied was er best wat onduidelijkheid en hebben we Richard ingeschakeld dit vlot te trekken

• Jouw contactpersoon: Richard van den Broek

Kundig, professioneel & juiste persoonlijke sfeer

Zoals hierboven beschreven in kernwoorden.

actueel, doeltreffend, laagdrempelig

Bij Zoutewelle staan ze voor je klaar, van een simpele vraag tot een uitgebreide casus. Ze denken mee en zijn positief kritisch. Dat is wat je als ondernemer nodig hebt. Ook wanneer er sprake is van een miscommunicatie is er ruimte voor een gesprek. Daarmee voorkom je irritaties en wordt een mug geen olifant.

Over Z! Accountants

Wij willen dat ondernemers groeien en financieel gezond zijn. Dat is ons onze missie! Als ondernemer wil je succesvol zijn, slagen in jouw missie. Dat kun je alleen maar doen door steeds de juiste keuzes te maken op basis van actuele, altijd beschikbare informatie. Z! Accountants zorgt voor deze informatie, de cijfers dus. Maar we doen meer! We zorgen ervoor dat we jouw bedrijf (leren) kennen. We denken mee, adviseren graag en houden zeker weten de spiegel voor. Verwacht van ons een kritische instelling. Positief als het kan, maar we zijn ook niet bang om tegengas te geven.

Over Accountantscore.nl