Zeer deskundige en creatieve advisering en snelle levering van producten en diensten!

Prettige winkel met veel aanbod in behang, gordijnstoffen, vloeren en verf. Ik ben zeer deskundig geholpen door het personeel, dat vriendelijk, geduldig en behulpzaam is. Zeker een aanrader voor wie zijn/haar huis wil gaan restylen!

• Winkeluitstraling*
  • Persoonlijk advies*
  • Assortiment*
  • Vakmanschap*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Alles verliep soepel en het resultaat is schitterend!

Van advies tot uitvoering: alles had kwaliteit!

• Winkeluitstraling*
  • Persoonlijk advies*
  • Assortiment*
  • Vakmanschap*
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Bedrijfsvoerder spoort niet

Via Briede behang gekocht waar iets mis mee was. Toen mijn vrouw hiervoor bij de winkel terug kwam was de bedrijfsvoerder van de winkel erg onbeleefd en legde de verantwoordelijkheid voor de kwaliteits controle bij ons als klant. Bij het ophalen van het nieuwe behang heb ik iets gezegd van de onbeleefde behandeling waarna de bedrijfsvoerder simpelweg stelde dat ik er niet bij was en dus niet kon weten of hij onbeleefd was geweest. Ik vroeg vervolgens of hij suggereerde dat mijn vrouw hierover gelogen had. Daar op antwoordde hij dat dat het geval was of dat ik hier over loog. U begrijpt dat ik van mijn geloof viel door de behandeling in de winkel. Ik wil er bij zeggen dat de rest van het personeel wel heel aardig en begripvol is. Mocht u toch besluiten langs te gaan in deze winkel dan raad ik u aan de lange kale mijnheer te mijden.

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Persoonlijk advies* N.v.t.
  • Assortiment* N.v.t.
  • Vakmanschap* N.v.t.
  • Ervaring met: Verf/Behang

Laan van Nieuw Oost Indi� 72 2593BW Den haag

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.