Alle deskundigheid onder één dak

Heel fijn dat ik voor al mijn vragen en wensen bij Briede terecht kon! Via één kanaal een afgestemd advies en uitvoering van vloer, wanden, ramen, elektricien en vaste kasten op maat. Deskundig advies, vriendelijk personeel, tijdig geholpen en continu meegedacht in oplossingen/ mogelijkheden. Zeker een aanrader!

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Kasten op maat

punctueel, precies en professioneel

Vanaf het moment dat ik de winkel binnenkwam, werd ik begroet door de verkoopster met een glimlach. De afspraak om de maten op te nemen werd mij in zeer korte tijd gegeven. De levering van de gordijnen was op tijd en de persoon die ze had opgezet was erg aardig. Ik had niet om meer kunnen vragen.

Prima!!!

Duidelijke informatie en communicatie! Zeer tevreden over mijn raambekleding en hordeur! Hordeur was in eerste instantie (om onbekende reden) niet het juiste formaat maar dit werd snel hersteld! Levering en plaatsing van alles keurig! eer prettig bedrijf, vriendelijk en professioneel geholpen. En prachtige, kwalitatief goede (maat) producten! Echt zeer tevreden!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Perfect, precies wat je verwacht!

Wij hebben in de winkel georiënteerd naar structuur behang voor 2 muren in verschillende ruimtes. Er is veel tijd voor ons genomen en er werd advies gegeven waar je op kunt letten bij de verschillend structuren die later wel of niet zichtbaar zijn in de ruimte en diverse behangboeken werden getoond om de verschillende structuren te bekijken en te zien wat wij mooi vonden. We zijn zelf voor twee varianten van Arte gegaan omdat we hier voor zijn gevallen. Ook goedkopere behangen zijn geadviseerd. Vervolgens hebben we ons laten informeren voor een PVC vloer. Na de tweede bezichtiging werd aangegeven dat er een nieuwe combi pvc/kurk aan kwam ook hier een goede onderbouwing met het verschil tussen de vloeren waar geen ondervloer voor nodig is en het meest duurzaam van alle varianten die er nu zijn in klik-variant. Levering hebben we zelf nog een keer gevraagd te verzetten omdat de schilder nog iets langer nodig had. Ook dit werd soepel en direct opgepakt. Alle medewerkers hebben hun eigen specialisme en zijn zeer gastvrij! Zodra we nog iets nodig hebben komen we hier graag terug.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Vakkundig advies

De hordeuren zijn vakkundig opgemeten en keurig geplaatst. Ik ben zeer tevreden.

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Assortiment* N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Prima geadviseerd en ben zeer tevreden met de aankoop

Kwaliteit

Prima advies en uitstekend geleverde kwaliteit

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

prettig en rustig, zonder gedoe!

Verder weet ik het niet, het was precies wat ik verwacht had. En fijn dat het door kon gaan ondanks corona!!!

uitstekend

correct en volgens afspraak

Top! Heel professioneel.

We zijn erg blij met de service. De voorraden liep heel voorspoedig en plezierig (het opmeten en de advisering in kleur en stijl) en de levering en montage verliep ook heel vlot en kundig. We zijn zo blij met alles. Het is erg mooi en af. We hebben rolgordijnen, overgordijnen en plissé gordijnen afgenomen.

Zeer Matig qua uitvoer

Contact met Monteur verliep moeizaam; div keren moeten vragen mondkapje op te doen. Wilde helpen met trap op dragen van jaloezieën ivm raken/ daardoor nu hout beschadiging van trap ) maar dat werd niet op prijs gesteld. Men zou ook reparatie uitvoeren voor bestaande raambekleding maar dat “ stond niet op de bon “ dus daar moest ik maar voor bellen ....

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Schitterend bedrijf - deskundig, klantgericht en klantvriendelijk

We zijn hier sedert 4 maanden in Het Benoordenhout komen wonen omdat onze dochter en haar familie (Fam. de la Mar/Purvis) hier woont. Op hun aanraden/advies (blijkens hun uitstekende ervaring) zijn wij met Briede Wonen in contact gekomen. Het eerste (toen nog fysieke) contact in de winkel aan de Laan van NO was al direct goed en vertrouwenwekkend. Wij hebben daar deskundig advies gekregen en na een meer technisch advies thuis aan de Waalsdorperweg prima alle maten goed opgemeten voor zowel onze gordijnen als de Luxaflex. De levertijd (mede a.g.v. de Corona toestanden) iets langer maar geheel binnen de afgesproken tijd. Kwaliteit van de levering uitstekend ! We zijn zeer tevreden ook m.b.t. de jongeman die ze deskundig heeft opgehangen en daarvoor de rails plaatste.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Good quality and service!

I'm very satisfied with the service I received. Always very helpful and giving me good advice for my needs. Very formal and friendly and always in time for their appointment.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Zeer vriendelijke medewerker, die secuur werkt.

Prima levering en montage

De gevraagde artikelen waren er sneller dan gedacht en werden prima gemonteerd. De monteur heeft ook alles netjes opgeruimd.

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Assortiment* N.v.t.

Wederom top!

Voor de tweede keer hebben wij bij Briede op de Theresiastraat in Den Haag raamdecoratie besteld. Dit was beide keren een hele goede ervaring. Deskundige hulp bij zowel het uitkiezen van de raamdecoratie als de montage. Zeker een aanbeveling waard!

Goed bevallen

Het bestelproces is enigszins moeizaam verlopen, maar uiteindelijk, na nog wat nabellen, zijn ze van de week opgehangen naar volle tevredenheid. Prima kwaliteit en aardige medewerker. De prijzen liggen bij Briede wel wat hoger dan gemiddeld.

Prima behandeling.

Heb al meerdere keren gebruik gemaakt van hun diensten. Altijd tevreden.

Helpful and quality products

In the store the people were helpful and knowledgeable about the products. Appointments were made and kept on time. The people who came to the house to measure and install were polite. The products (blinds) were exactly what we had ordered and of good quality. My only complaint is that I have asked twice for a longer stick/cord for opening and closing the blinds but still have not received it. But I am confident that that will be solved.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Houden zich goed aan de afspraak Werken netjes

Alles volgens afspraak geregeld

Alles correct geleverd en vloer prima gelegd. Schilderwerk prima afgeleverd.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

geduldig en snel geholpen

geduldig geholpen en snel geleverd.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

prettige en vriendelijke service

Na verschillende woonwinkels bezocht te hebben in regio Haaglanden hebben wij gekozen voor Briede. In de winkel werden wij vriendelijk en servicegericht te woord gestaan. Het monteren van de gordijnrails en ophangen van de gordijnen werd als niet-storend ervaren (vanwege Covid-19 werkten wij beide vanuit huis). Tekortkomingen die later werden geconstateerd werden zonder discussie correct en prettig opgelost.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Perfekte service en hele aardige mensen.

Prettig contact en snelle levering van het gevraagde. Prima service.

• Winkeluitstraling*
  • Persoonlijk advies* N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Zeer deskundige en creatieve advisering en snelle levering van producten en diensten!

Prettige winkel met veel aanbod in behang, gordijnstoffen, vloeren en verf. Ik ben zeer deskundig geholpen door het personeel, dat vriendelijk, geduldig en behulpzaam is. Zeker een aanrader voor wie zijn/haar huis wil gaan restylen!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.