In Corona tijd verhuisd, kasten op maat laten maken. Alles keurig op tijd geleverd en gemonteerd.

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Ervaring met: Kasten op maat

Fijne zaak.

Goed geholpen met het uitzoeken van de juiste gordijnen. Fijn ingemeten en opgehangen. Meerdere malen het gordijnen boek mee kunnen nemen om te kunnen matchen met onze meubels, verf en vloer.

top bedrijf

ik heb elektrische rolgordijnen gekocht, en toen de monteur ze kwam plaatsen (en een top monteur netjes en vriendelijk) zag ik dat het toch niet was zoals ik het wilde. er was iets niet goed gegaan in de fabriek, helemaal geen probleem de eigenaar van de winkel en iemand van de fabriek die kwamen even kijken. meteen werden er nieuwe besteld zonder extra kosten en in no time waren er de juiste. en in de tussen tijd lieten zij de andere hangen zodat ik toch gordijnen voor mijn raam had. toen werden de juisten geplaatst en ik heb er nog nooit iets mee gehad het werkt uitstekend en ze verkleuren niet in de zon. moet zeggen top winkel

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Uitstekend advies en deskundige montage

We hebben luxaflex welke in de ramen zijn geplaatst en in between gordijnen besteld. Alles is tot op de millimeter nauwkeurig ingemeten. Plaatsing/montage is vakkundig uitgevoerd. Prima advies en professionele uitvoering.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Mooie winkel met vakkundig en prettig advies.

Hebben er gordijnen en vouwgordijnen gekocht, konden stalen mee naar huis nemen wat erg prettig is. Alles is netjes opgemeten en later gemonteerd en opgehangen. We hadden wat kleine probleempjes die snel en deskundig zijn opgelost, wat fijn is als je klacht gehoord wordt. Hele fijne winkel waar we zeker terug komen.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

je wordt er heel goed geholpen en je krijgt goed advies

ze geven je goed advies in de winkel nemen ook de tijd voor je en voor je vragen en alles staan ze klaar wordt top geregeld bij het ophangen van de gordijnen en rolgordijnen

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

goed geholpen bij het kiezen van vloerbedekking en verf

Erg fijn om hier verf, behang enz te combineren. Goede service

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Vriendelijk en vakkundig geholpen

Mijn ervaring zijn goed je word vakkundig geholpen. De montage van de materialen netjes verlopen.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Goed advies, vlotte en professionele afhandeling.

Professionele en vriendelijke medewerkers. Objectief advies. Duidelijke afspraken en vlotte afhandeling. Vakkundige plaatsing.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

We waren uit op lpvc (laminaat) vloer,kwamen toevallig langs Thuisin. Zijn naar binnen gegaan hebben onze wensen kenbaar gemaakt. We werden uitstekend met veel vakkennis geholpen. We namen stalen mee en hebben thuis een keuze gemaakt. Zijn terug gegaan en hebben de vloer met toebehoren besteld. Voor de definitieve afname werd onze kamer professioneel opgemeten. We hebben niets anders dan lof voor de geleverde diensten en service.

• Assortiment* N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

zeer Goed

perfect geholpen ook als er iets niet goed gaat.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Duurt allemaal veel te lang

In juli gordijnen besteld, heb ze zojuist (3 maanden later) opgehangen. Het waren 4 simpele in betweens. Waarom dit 3 maanden moet duren is mij een raadsel. Vet irritant. Waren ze eindelijk klaar, gingen ze op vakantie, kan meneer ze eindelijk ophangen, zijn ze te lang. Weer wachten pffff. Ik zal er nooit meer iets kopen. Sorry.

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Persoonlijk advies* N.v.t.
  • Assortiment* N.v.t.

Bagger

Review volgt!! Fam. van Garderen

Uitgebreide review volgt.......!!

Uitgebreide review volgt ........!!

Alles perfect

Wij zijn zeer tevreden.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

En fantastische bedrijf, je wordt er erg goed geholpen en de service, kwaliteit en vakmanschap verdient een 10+

• Ervaring met: Vloeren

Hele leuke winkel en fantastisch geholpen door de bedrijfsleider, op basis van een paar foto’s wist hij ons precies aan te bevelen waar we voor zouden moeten gaan, en het ziet er super uit! Dank jullie wel!!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren|Kasten op maat

Naast alle bovengenoemde punten vinden we ook dat de klantvriendelijkheid zeer goed is.

• Service en garantie
  • Ervaring met: Verf / Behang|Raamdecoratie / Gordijnen / Horren|Vloeren|Kasten op maat

Prima advies, goed en vakkundig geholpen in de winkel. Ook in onze nieuwe woning heeft de stoffeerder zijn vakmanschap laten zien. Het ziet er prachtig uit. Thuisin Hoorn. Bedankt Top !!!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren|Vloeren

Erg gezellige en professionele winkel. Er werd alle tijd genomen om mijn gedachten uit te werken tot een totaalpakket. Nu alles thuis klaar is ben ik erg tevreden met het resultaat. De muren en de vloer passen perfect bij elkaar. Als ik de bovenverdieping aan ga pakken zal ik zeker weer terug komen!

• Ervaring met: Verf / Behang|Vloeren

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.