Thuisin Hoorn heeft ons fantastisch geholpen. plaatsing van de gordijnen is top gedaan. Wij zijn bijzonder gelukkig met de geleverde service en dolgelukkig in ons huis.Nogmaals veel dank!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Werd metteen goed geholpen. Adviesen bij het uitzoeken en ik kon de tijd nemen om te beslissen

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Vanaf informatie en aankoop tot aan plaatsing alleen maar lof

Vriendelijke, meedenkende en vakkundige medewerkers. Plissé hordeuren van Luxaflex zijn prachtig. Zijn goed geadviseerd en daardoor ook gekocht. In verleden ook zeer tevreden behangadvies gehad en daardoor ook tot aankoop overgegaan .

goede service, geweldige vakkennis

De Thuisin is echt onze hofleverancier, keer op keer blijkt weer dat de dingen die wij daar na hun advies kopen een schot in de roos blijken te zijn. Hun gordijnen, rails, verf en ook shutters zijn hun geld meer dan waard. Kwalitatief hoogstaand en dat zie je ook echt aan t eindresultaat! Altijd een luisterend oor, dan wat vakgerichte vragen en daarna een waardevol advies, Team Thuisin, Wim, Anita en Chantal, Top !!!

Prettige winkel

Ze nemen de tijd voor de klant, helpen bij het maken van keuzes, klantvriendelijk en product is super mooi en gemonteerd vlgs afspraak.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Een tien met een griffel

ThuisIn, nooit van gehoord. Wij kochten een appartement en wilden de bestaande vloer vervangen door PVC laminaat, we vonden veel informatie op het internet maar gingen op advies van vrienden naar het voor ons vreemde ThuisIn in Hoorn. We werden daar prettig ontvangen en zijn uitvoerig geïnformeerd over de verschillende mogelijkheden, wij hadden een keus gemaakt en werd (jammer van de levertijd) de vloer gelegd, eerst egaliseren en toen lijmen. We zij (mijn vrouw) zijn pietje precies maar kortom het ligt er prachtig in. Na een poosje besloten wij ook "rolgordijnen" te nemen en gingen zonder enige twijfel weer naar ThuisIn ook hier de zelfde ervaring veel keus, goede informatie en keus kunnen maken. De zelfde monteur heeft alles geplaatst en ook dit naar volle tevredenheid, prachtig. DUS EEN AANRADER....

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Uitstekend!

Zeer klantvriendelijke! Er werd goed met ons meegedacht en geadviseerd. We zijn zeer tevreden hoe bij kleine verschillen ivm het plaatsen van de raamdecoratie , deze na overleg vakkundig werd opgelost. Een ieder die ons ter woord hebben gestaan, in de winkel, en de buitendienst handelden zeer professioneel. Al met al, wij zijn zeer tevreden met de resultaten, en zullen uw bedrijf zeker aanbevelen.

Ik ben zeer tevreden

De medewerker van stair solution heeft enorm hard gewerkt en mijn trap in een dag in orde gemaakt ipv twee dagen. Ook de vloerbedekking is keurig door thuis in Hoorn verwijderd op de afgesproken dag. Het leuke was dat hij de vloerbedekking ooit zelf gelegd had!

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Deskundig, betrouwbaar en zeer goed advies

Alle verf en raambekleding voor onze nieuwe woning uitgezocht bij ThuisinHoorn, prettige winkel, vriendelijke medewerkers, deskundig advies, lekkere koffie en hoe fijn is het dat er nog mensen (als Wim) bestaan die met je meedenken en de juiste oplossingen aandragen. Ondanks alle leverproblemen van vandaag de dag hadden we alle spullen toch redelijk snel in huis en alles is zeer deskundig opgehangen door Peter, een echte alleskunner in dit team, zeer klantvriendelijk, rustig, betrouwbaar, en weet precies wat hij doet! Wij zijn erg blij met onze nieuwe gordijnen/luxaflex en horren, dank jullie wel.

Goede service bij vouwgordijnen

De stof die ik uitgezocht had, hing toevallig als gordijn in de winkel, deze mocht ik meenemen naar huis om bij daglicht en avondlicht te bekijken. Prettige service in de winkel en netjes opgehangen. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Vriendelijke mensen die meedenkend zijn in wat de klant wil.

Fijne ervaring waarbij aandacht voor de klant voorop staat. Heb verschillende producten gekocht, keurige levering na inmeten.

Kwaliteit en service!

Vloer van klik PVC in de woonkamer, keuken en hal in één dag gelegd, zeer blij mee. Ook het meedenken en repareren van de verwijderde tegelvloer, dat is pas service! Helaas paste de overzetplinten niet maar ook daar had de winkel een oplossing voor, dus toch nog een schitterend resultaat.

Goede adequate dienstverlening

Er wordt goed geluisterd en meegedacht met wat de klant wil. Ook de monteur denkt in oplossingen bij zaken die ter plekke spelen (bv een scheve muur).

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Geweldig geholpen! Marja bedankt!

Alles onder één dak.. dat was waarom wij voor Thuisin hebben gekozen. We hadden net een nieuw huis gekocht. Alles moest opnieuw worden behangen, nieuwe gordijnen, inbouwkasten tot aan het plafond en een hordeur voor de openslaande deuren en ramen. Wij zagen zelf door de bomen het bos niet meer. We zijn de showroom ingelopen en werden meteen hartelijk ontvangen door Marja. Marja nam de tijd voor ons om te luisteren wat we wilden en wat niet. De boeken kwamen op tafel en binnen no time had Marja een compleet interieur advies voor ons klaar liggen. Wim kwam bij ons thuis langs om alles nog een keer na te meten en gaf goede tips en ideeën over dingen waar we zelf niet bij stil hadden gestaan. Alles werd keurig op tijd geleverd en opgehangen. En alles past precies. Het resultaat is geweldig. Heel erg bedankt Marja! Je hebt goed naar ons geluisterd en dit om weten te zetten in een compleet interieuradvies wat precies bij ons past. Ook de inbouwkasten van Allure zijn echt een aanrader. Precies op maat en naar wens gemaakt. Het was heel fijn om voor al het behang, gordijnen, horren en inbouwkasten één aanspreekpunt te hebben. Er komt al zoveel op je af tijdens een verhuizing... Marja en Wim, heel erg bedankt voor het meedenken en jullie enthousiasme. En vooral ook bedankt voor het ontzorgen in de hectische tijd van een verhuizing en opknappen van een huis.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Kasten op maat

Goede zaak met vriendelijk/professioneel personeel en kwalitatief hoogwaardige producten.

Heb div. artikelen bij Thuisin gekocht en ben zeer tevreden dat ik bij hun klant ben geworden.

Fantastisch!

In de eerste instantie dachten wij dat deze winkel niet voor onze portemonnee geschikt zou zijn, dat bleek een vergissing want in iedere prijsklasse heeft men iets bij Thuis in Hoorn. Wij hebben schitterende houten luxaflexen, tapijt op bovenverdieping en trap. De kosten waren zeer betaalbaar. Daarbij de service, kundigheid, en vriendelijkheid van het personeel is voor ons reden om nooit meer ergens anders heen te gaan voor ons interieur.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Prima bedrijf!

Goede verkoopster, prima service! Betrouwbaar komen afspraken na. Vakkundige monteurs. Een aanrader voor mensen die voor kwaliteit willen gaan.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goede stof en kleur advies

Chantal heeft mij de eerste keer heel goed geholpen met kleur advies en stoffen van de stoelen en later ook van de muur, zodat deze zo goed als 1 op 1 met het gordijn matched. Wim heeft goed geholpen met tapijttype en kleur die bij de gordijnen op de slaapkamers pastte als ook het inmeten van alles.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Thuisin Hoorn heeft ons fantastisch geholpen. Zij hebben ons geadviseerd bij de inrichting van ons huis (waarvoor veel dank Anita) en Peter en Mike hebben zorgvuldig werk geleverd. Wij zijn dan ook bijzonder tevreden over het gegeven advies, de geleverde spullen, en de plaatsing van de gordijnen, de vloer, etc. Wij zijn bijzonder gelukkig met de geleverde service en dolgelukkig in ons huis in Soesterberg! Nogmaals veel dank!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Geweldige producten, geweldig team!

Verhuizen is geen pretje. Wel als je daarbij geholpen wordt door mensen die verstand hebben van zaken. In de winkel is een ruime voorraad aan prachtige producten. Het gehele team is kundig. Eén persoon wil ik hier speciaal noemen: Anita. Zij heeft gedurende het hele proces van uitzoeken van de vloer, bijpassende gordijnen en de kleuren die op de muren zouden komen meegedacht. Een prettige, vrolijke vrouw die naar mijn mening helemaal op haar plek zit bij dit bedrijf. Een topwijf! Verder ook prima contact met Wim, de andere meiden en tenslotte Peter, de monteur. Hij is toch degene die alles komt plaatsen, ophangen etc. Vloer is vakkundig gelegd, plinten mooi aangebracht, vloerbedekking strak gelegd, gordijnen prima opgehangen! Ik moet nog wennen aan mijn nieuwe stek maar de spullen die ik heb aangeschaft dragen er zeker toe bij dat dit niet lang meer zal duren. Bedankt aan het hele team! Kortom: een aanrader om deze winkel te bezoeken als u toe bent aan een nieuw interieur.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Super klantvriendelijk en mooie kwaliteit

Goede service en mooie kwaliteit. Ik heb bij deze zaak mijn shutters besteld en alles is goed verlopen. Ben erg tevreden over deze zaak.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Dit is waarom ik liever bij thuisIn koop dan op internet.

Een fijne ontvangst in de winkel door personeel waar je iets aan hebt. We zijn goed geholpen en hebben een mooi product gekocht van Luxaflex. Helaas bleek na de montage dat dit product op deze lange lengte niet in de juiste vorm bleef en ging vervormen. Na overleg hebben we dit (op maat gemaakte) product om mogen ruilen voor iets anders en zijn hierbij uitermate goed geholpen bij het maken van onze nieuwe keuze. Inmiddels hangt alles en zijn we zeer tevreden over het product en de afhandeling van ThuisIn. Daarom dus! Niels en Elly, Zwaagdijk

• Ervaring met: N.v.t.

In alle opzichten top!

Onze complimenten voor de wijze waarop de vloerverwarming is geïnstalleerd en de PVC parketvloer gelegd. Niet alleen het resultaat is zeer naar onze wens, ook de zorgvuldige en rustige manier waarop de medewerkers hun werk deden verdient alle lof. Kortom: vakvolk! We zijn met alles dik tevreden! Tevens hierbij ons verzoek aan u om deze complimenten aan iedereen die hier aan heeft meegewerkt (ook de mensen op kantoor) door te geven.

• Ervaring met: Vloeren

Goede service, blij met resultaat.

We kwamen bij Thuisin Hoorn omdat we op zoek waren naar nieuwe gordijnen. Eenmaal binnen hebben we ook meteen een nieuwe deurmat en trapbekleding uitgezocht. De medewerkers hebben ons goed geholpen en waren altijd even vriendelijk. Alles is netjes geleverd, opgehangen en neergelegd. Kortom, een tevreden klant!

Goede service en prijs/kwaliteit

Wij hebben voor bijna onze gehele woning raambekleding gekocht bij Thuisin: lamellen & twist beneden. Gordijnen+vitrage+ jalouzieen voor slaapkamers 1e verdiepeing en jalouzien zolder. Verkoper is diverse keren geweest om te bespreken en in te meten. Eind juli werd alles vakkundig en netjes gemonteerd. Wij zijn zeer tevreden.

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.