Alles perfect

• Assortiment*
  • Vakmanschap*
  • Service en garantie*
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

En fantastische bedrijf, je wordt er erg goed geholpen en de service, kwaliteit en vakmanschap verdient een 10+
  • Ervaring met: Vloeren

Hele leuke winkel en fantastisch geholpen door de bedrijfsleider, op basis van een paar foto’s wist hij ons precies aan te bevelen waar we voor zouden moeten gaan, en het ziet er super uit! Dank jullie wel!!
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren|Kasten op maat

Naast alle bovengenoemde punten vinden we ook dat de klantvriendelijkheid zeer goed is.
  • Service en garantie
  • Ervaring met: Verf / Behang|Raamdecoratie / Gordijnen / Horren|Vloeren|Kasten op maat

Prima advies, goed en vakkundig geholpen in de winkel. Ook in onze nieuwe woning heeft de stoffeerder zijn vakmanschap laten zien. Het ziet er prachtig uit. Thuisin Hoorn. Bedankt Top !!!
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren|Vloeren

Erg gezellige en professionele winkel. Er werd alle tijd genomen om mijn gedachten uit te werken tot een totaalpakket. Nu alles thuis klaar is ben ik erg tevreden met het resultaat. De muren en de vloer passen perfect bij elkaar. Als ik de bovenverdieping aan ga pakken zal ik zeker weer terug komen!
  • Ervaring met: Verf / Behang|Vloeren

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.