Slecht!!!

Woensdags een afspraak. Een uur voor afspraak telefoontje dat het een dag later wordt. Vrijdag zou ik een reactie en offerte krijgen...niks. Een week later zelf maar gebeld en oja, vergeten. Ligt voor me, bovenop de stapel. Zaterdag offerte. Woensdag gaan bellen voor een afspraak. Desbetreffende persoon was druk en zou terugbellen. Nu een week verder en nog niks. Nu dus een ander bedrijf( Ambiance Harderwijk) ingeschakeld. Deze is ook nog goedkoper en de bestelling staat al klaar. En dat binnen een week!!! Zo ga je dus met klanten om Thuisin, chapeaux!

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Super mooie kantoor inrichting/reisbureau

Cees en Bryan hebben voor mijn reisbureau aan huis, een mooi bureau plus kasten plus tableau gemaakt, op maat. Het is prachtig geworden, en ik kan Thuis in Zeewolde daarom van harte aanbevelen ! Mvg Linda The Travelclub Huizen

• Ervaring met: Kasten op maat

uiteindelijk prachtige gordijnen

De service bij het uitzoeken van de juiste gordijnen was geweldig. Daarna de rest erbij zoeken en de bestelling was een feit. We hebben even wat problemen gehad met de lengte van de gordijnen maar alles werd keurig opgelost.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Uitmuntend vakwerk

Een ernstig beschadigd designtafeltje is op professionele wijze hersteld: als nieuw ! Zowel begroting als afwerking: proficiat

• Assortiment* N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Zeer netjes opgeleverd

• Ervaring met: Kasten op maat

Prima vakwerk

Goede prijs kwaliteit verhouding! Vakwerk geleverd!

• Ervaring met: Vloeren, Kasten op maat

goed advies, ze hebben er echt alles.

opzoek naar een vloer kwam ik binnen. ik vertrok met goed advies voor een vloer maar ook voor mijn plannen met de keuken en een kast op mijn kamer. Vriendelijk personeel met kennis over de materialen.

• Ervaring met: Vloeren, Kasten op maat

Slechte communicatie en niet nakomen van afspraken

Wij hebben bijna ons hele woning laten doen maar door slechte communicatie, inmeten en planning zijn de deadlines niet gehaald. Kasten, pvc vloer, vitrage en rolluiken verkeerd ingemeten waardoor dit vetraging op liep. Het uiteindelijke resultaat is prima maar de bedoeling was ons te ontlasten en niet juist extra zorgen te geven. Voor de trap netjes afmaken zijn ze nooit meer terug gekomen. Wij hebben helaas geen vertrouwen meer in dit bedrijf en raden hun dan ook af.

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Kasten op maat, Buiten Zonwering

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Thuisin komt afspraken niet na. Kwaliteit van geleverde PVC vloer slecht. Na 1 jaar op meerdere plekken kieren van meerdere centimeters. Ze zijn langs geweest en dan moet je het doen met de dooddoener, zet je tafel er maar overheen.

• Winkeluitstraling
  • Persoonlijk advies