Nadat bleek dat een blik verf klonten bevatte werd hierop heel service gericht en oplossingsgericht gehandeld. Laminaatvloer ziet er prachtig uit, netjes afgewerkt en qua planning werd alles klantgericht uitgevoerd.

• Ervaring met: Verf / Behang|Vloeren

Kort geleden besloten om de overloop en trap van ons huis te renoveren. Vloerbedekking er uit en muren verven. Na enig overleg toch besloten om te kijken wat er mogelijk was ten aanzien van de vloer. Ons idee was om er nieuwe planken overheen te leggen ipv vloerbedekking en de trap te opnieuw te schilderen. Wij besloten om bij Pelgrim te kijken naar eventuele vloeren en verf. Na advies van Dhr Maurits Pelgrim, besloten wij om de huidige ondervloer bestaande uit originele planken te renoveren, echter zaten er wat stukken tussen die er niet in hoorden. Na een goede offerte van Pelgrim, waarin werd beschreven om nieuwe planken op maat te maken en te installeren, besloten wij om dit uit te laten voeren. Dit kon snel gebeuren zodat wij minimale vertraging opliepen t.a.v. het kluswerk. D.m.v. afbijtmiddel op advies meegenomen was de klus redelijk snel geklaard en was de trap klaar voor grondverf en kleur. Wij hebben gekozen voor de kleur van Farrow&Ball Dimpse ook op advies van Pelgrim ivm de hardheid en de goede ervaringen met dit merk. De werkzaamheden die door Pelgrim zijn uitgevoerd zijn zeer netjes gedaan, de timmerman was op tijd en zeer kundig. Binnen de afgesproken tijd was alles geplaatst en zeer netjes gedaan zodat wij verder konden! Wij zijn er heel blij mee dat dit op zo'n korte termijn kon worden uitgevoerd! Nogmaals hartstikke bedankt voor de goede adviezen en het goed uitvoeren van al het werk. Mvg Justin Adamson en Maartje Wildenberg

• Kwaliteit
  • Service en garantie N.v.t.
  • Ervaring met: Verf / Behang|Vloeren

Erg tevreden over Pelgrim. Waarom geen 10? Er moet altijd nog een beetje ruimte zijn voor verbetering. Beveel Pelgrim van harte aan.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren|Vloeren

Door mijn vriendin ben ik 12 jaar geleden op jullie zaak geattendeerd. Dit keer zijn wij weer met hetzelfde probleem naar u toegekomen. Het gehele appartement moest worden opgeknapt. De opname is door Maurits Pelgrim gedaan, hij heeft alle tijd genomen en de kosten inzichtelijk gemaakt. De uitvoering is in goed overleg gepland. Dik tevreden over alle producten te weten behang, sauzen, nieuw tapijt en raamdecoratie. Ook het ophangen van diverse items was geen probleem. Iedere werkdag was er overzicht en ordelijkheid. Klasse, dank!

• Ervaring met: Verf / Behang|Raamdecoratie / Gordijnen / Horren|Vloeren

Het Ambacht 1 6931 EZ Westervoort

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.