Meedenkend geweldig

Wij hebben een nieuwbouwwoning gekocht en zijn hiermee naar Corpain't gegaan om hierover inspiratie te winnen. Ze kwamen gelijk met geweldige ideeën aan die naar onze wensen waren. Nu alles klaar is bij ons is het echt een prachtig plaatje geworden en willen we corpaint hier erg voor bedanken. Groetjes marcel en marloes

• Vakmanschap* N.v.t.

Helemaal super!

In de winkel zijn we erg goed geadviseerd over een nieuwe vloer in onze keuken en voor verf in de woning. Het contact verliep soepel en alles was snel geregeld. Ook de mannen die de vloer kwamen leggen waren sympathiek en meedenkend. Al met al een super goede ervaring gehad!

Goede service, goed advies

Goede service, goed advies in de winkel. Dankzij de actie ook een goede prijs. Inmeten en installeren van de jaloezien goed gedaan. En blij dat we hebben laten behangen door jullie schilder

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Persoonlijk advies en service zeer goed

prettige samenwerking en goed advies

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Veel keuze mogelijkheden en goed advies

Erg tevreden over hoe alles verlopen is van af het eerste bezoek aan de winkel tot het met het leggen van de vloer. Ook erg tevreden over de nazorg zoals bloemetje en telefoontje.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Goed advies in kleur en materiaal keuze.

Goed geholpen door Meggie. Met mijn eigen kleurenpalet werd er goed ingespeeld op mijn vraag.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goed advies en kwaliteit en service

Super blij zijn we met onze raamdecoratie, jaloezieën, gordijnen en plissé gordijnen. De kwaliteit is super mooi en de kleuren passen prachtig bij onze muurkleuren. Alles is netjes geplaatst en we zijn super tevreden over corpaint. Zeker een aanrader

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goed advies, nemen de tijd voor jou

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goed advies met passend resultaat.

We hebben Corpaint om advies gevraagd voor de kleur en raamdecoratie. Na een bezoek aan ons huis hebben we in de winkel gezocht naar passende kleuren en materialen. Onze wensen werden goed gehoord. De levering en service zijn prima. Alles is netjes afgewerkt en we zijn tevreden met het resultaat.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Behulpzaam viendelijk en zeer vakkundig!

Super servies. Vanaf het moment van uitzoeken tot eindresultaat staaltje vakmanschap!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Vriendelijk en goede service!

Ik heb mijn ervaring bij Corpaint als heel prettig ervaren. Ik wilde mijn kapsalon meer persoonlijkheid geven. En dit is zeker gelukt! Maggie en wij zijn drie keer bij elkaar gekomen en hebben samen gezocht naar kleuren en behang die bij mijn ideeën en smaak passen. Ik wilde iets voorzichtiger zijn kwa kleur, maar ben uiteindelijk toch voor hun advies gegaan dat het best wat gedurfder mag, en ben ook blij dat ik dit heb gedaan. Ook ben ik blij dat ik het behangen door Theo heb laten doen want het zit er heel mooi in! Ik vind het prettig dat ze veel geduld hebben en vriendelijk zijn en tijd nemen. Prijs kwaliteit verhouding is naar mijn mening ook echt prima! Vooral ook omdat ze advies gesprekken niet in rekening brengen! Echt een plusplunt in mijn ogen. Ik ben heel blij dat ik dadelijk in zo’n mooie creatieve ruimte mijn creativiteit weer de vrije loop kan laten gaan. Bedankt!

• Ervaring met: Verf/Behang

Goed advies en ze denken mee met de klant

Goed advies van medewerkers

Super advies!

We gingen eigenlijk voor advies over de lak voor in onze nieuwe keuken, maar we kwamen aan de praat op een zeer prettige en ongedwongen manier. We zijn nog een paar keer terug geweest om de materialen en kleuren op elkaar af te stemmen en nu genieten we elke dag van de mooie gordijnen, behang en vloerbedekking!

Prima geadviseerd!

Mijn ervaring was helemaal goed. We werden door de monteur nog op een goed idee gebracht vwb de jaloezieën. Vond het erg fijn dat er meegedacht werd.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Zeer goed advies ,alles op tijd ,mooie raambekleding en professioneel gemonteerd.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Mijn woonkamer heeft een zeer warme uitstraling, dankzij het professionele advies van Lizzy.

Ik heb een goed advies gekregen en een zeer prettige begeleiding, met keuze uit een zeer groot en divers assortiment.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Een winkel met zulk team waar je graag naar terug gaat.

Een warm welkom, met een goed gespecialiseerd team. Je voelt je begrepen en gehoord. Goed advies en er wordt met je mee gedacht. Super fijn geholpen. Een winkel waar we zeker naar terug gaan.

Professionele benadering

Prettige club mensen

Vakwerk, maatwerk, kwaliteit!

Dank team Cor Paint voor de prachtige shutters en jaloezieën! Vanaf het eerste moment heel prettig in gesprek, goed en eerlijk advies en met veel zorg geplaatst. Tot op de millimeter nauwkeurig en ook nog een uitstekende aftersales. Een 10 krijg je alleen bij uitstekend vakwerk, dit is uitstekend vakwerk! Groetjes Daan en Janneke Koningstraat Tegelen

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goed advies en uitvoering volgens afspraak.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Fijn geholpen, keurig gewerkt!

In de winkel werden we heel prettig geholpen en kregen we goed advies. Het leggen van de vloer werd netjes gedaan, aardige heren.

Fijn en goed geholpen

Er is geluisterd naar de wensen en daardoor gevonden wat we wilden hebben.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Erg mooie materialen en zeer goede service

Wij hebben onze slaapkamer onder handen genomen. Bij Cor paint werden we prima geholpen in het kiezen van een pvc vloer, gordijnen en een mooi behang. Volgens afspraak is alles geleverd en gemonteerd, gelegd, met een goed advies over het voorbehandelen van de vloer. We zijn heel tevreden.

Top bedrijf!!!!!!!

Zeer vriendelijke en deskundig advies. Ze voelen precies aan wat je wilt en dragen goede ideeën aan. Perfect geholpen en tot de vierde keer.

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.