Goed advies, top service en snelle levering

Wij zijn voor gordijnen op onze benedenverdieping en duettes boven bij verschillende specialisten geweest. Bij COR PAINT was men direct erg enthousiast en werden we voorzien van goed advies. De eigenaresse heeft een afspraak gemaakt om bij ons thuis te komen zodat de situatie goed in kaart gebracht kon worden. Nadat we de keuze hadden gemaakt kwam de levering eerder binnen dan gepland en alles is vakkundig gemonteerd. We zijn erg blij met het resultaat. Top ervaring met kundige en vriendelijke vakmensen! Aanrader!!

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

contact is erg onderhoudend . inleving betreft de smaak van de klant. geeft eerlijk advies en dat geeft vertrouwen. sfeer is ontspannen en ze geven je het gevoel dat je mag zijn wie je bent, niet aandringen maar met respect voor de klant. belangrijkste is dat men snel door heeft wat je smaak is en daar handelen ze naar

Goed advies goed service

goed contact en goed afspraken

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

geweldig

Zo fijn en goed geholpen. Goede uitleg, heel behulpzaam. Denken met je mee,

In één woord geweldig!

Voor wij bij corpaint kwamen hadden we een globaal idee van wat we wilden in de woonkamer en keuken van ons nieuwe huis, maar kwamen er zelf niet uit. Door alle adviezen van Lissy kwamen we tot een prachtige combinatie van verschillende behangen en verfkleuren. Lissy wist precies onze wensen te vertalen naar de juiste adviezen en kwam zelfs met nieuwe inzichten die ervoor gezorgd hebben dat het geheel perfect heeft uitgepakt. Wij zijn enorm blij dat we naar corpaint zijn gegaan en genieten enorm van onze prachtige woonkamer en keuken! Wij gaan zeker terug voor advies bij andere kamers in ons huis! Zeker een aanrader!

• Vakmanschap* N.v.t.
  • Ervaring met: Verf/Behang

Super fijne service....echt tijd voor de klant..

We zijn super goed geholpen,..er is met ons meegedacht...heerlijke koffie gekregen,en na aankoop ook nog een telefoontje gekregen,of we blij zijn met het gordijn...enof we blij zijn,super tevreden...

Fantastisch!!

We hebben een geweldig advies gehad van Noortje. Kleurrijk en toch rustig, warm, out of the box. We zijn er helemaal blij mee!!

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Buiten Zonwering

geweldig

We zijn zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, kennis en service van Corpaint, We hebben ons huis in laten richten met nieuwe pvc vloeren, gordijnen, schutters, plissés en de nodige verfkleuren. Alles is naar wens verlopen en het resultaat mag er zijn!! Super bedankt!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Goed advies waarbij veel tijd wordt genomen om je wensen te begrijpen en samen te ontdekken.

We werden erg goed geholpen door Noor bij het uitkiezen van kleur, product, enz. doordat met veel geduld en aandacht geluisterd werd naar onze wensen. Daarbij wordt persoonlijk afgestemd advies gegeven op basis van onze situatie. Ook wordt het vertrouwen gegeven als een keuze lastig is en wordt er een passende oplossing gezocht. We zijn in ieder geval erg fijn geholpen en voelen ons 'gehoord' in onze wensen, waarbij mee wordt gedacht in oplossingen.

Gewoon weer geweldig!

Heel fijn met Stan thuis kunnen praten over de keuzes en zijn advies. Service is perfect en ook weer geleverd met de juiste kwaliteit die je van hun mag verwachten! Ik ben blij dat ik weer voor Corpaint Venray heb gekozen!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Zeer goed en vakkundig advies gegeven

We zijn zeer goed geholpen. Hadden een goede kijk op ons interieur waardoor we een zeer goed advies kregen. Met het eindresultaat zijn we dan ook zeer tevreden.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

goed geholpen en advies gekregen

zeer tevreden over de gordijnen

Super advies

Erg goed advies ,vriendelijk personeel ,er wordt tijd voor je genomen.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Het advies was boven verwachting

Het resultaat fantastisch. Om van vergrijsde tinten over te gaan in een donkere warme variant, in de woonkamer met daarbij het gebruik van behang, was een spannende keuze. Die keuze is mede tot stand gekomen door het geweldige advies van de medewerkers. Durf anders en doe eens anders heeft de inrichting en beleving letterlijk in een heel ander daglicht gesteld. Het chique resultaat is, dankzij het enthousiasme, kennis en kunde van de medewerkers, voor ons top.

• Ervaring met: Verf/Behang

Goede ideeën en goed overleg

Ik wist eerst niet hoe ik de kleur van de muur en de gordijnen moest combineren. Meggy kwam met een paar kleurvoorbeelden en toen was ik meteen overtuigd. En heel blij nu met onze keuze. Toppie

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Goede service, resultaat, een mooie vloer

in de winkel goed geholpen om keuze te kunnen maken voor op de vloer. Alles volgens afspraak, inmeten, t voorwerk en daarna vloer er strak ingelegd. Top...

• Ervaring met: Vloeren

Komt afspraak na

Komt afspraak na

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Fijne persoonlijke benadering, goede adviezen, ook ideeën waar we zelf niet op zouden komen. Kwaliteitsverf en kwaliteitsvloeren. Vloeren en plinten superstrak gelegd. Bedankt!!

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Goedadvies waardoor een prachtig resultaat

Door op 1 plek alles uit te zoeken ontstond de juiste kleurcombinatie wat de uiteindelijke sfeer creëerde die wij in gedachte hadden

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Het uitzoeken van de raambekleding was echt top. Ze denkt goed mee

Deskundig

Vriendelijk . Veel keuze

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

De volgende keer weer! Het was top!

Wij zijn blij met de adviezen die Noortje ons gaf. Zij heeft ons perspectief ingenomen en haar deskundigheid ingezet. En dat leidde tot een goede match.

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Deuren

Fijne service en goed advies!

Goed en fijn geholpen door Corpaint. Advies over raambekleding en ook wat tips over kleuren schilderwerk gekregen (ook al is die niet bij Corpaint afgenomen). Ruim de tijd gekregen om me te laten adviseren in een gemoedelijke sfeer! Montage van de raambekleding goed verlopen. Een stuk gordijnstof bleek niet goed te zijn, een weekje later al opgelost.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Prima vakmensen, prachtig resultaat! Complimenten!

• Ervaring met: Vloeren

klantvriendelijk, mooie collectie maar bovenal meedenken en uitstekend advies.

Het kiezen van nieuwe gordijnen en een kleur voor op de muur, passend bij de nieuwe meubelen en vloer, blijft moeilijk. Onze ervaring is dat met behulp van de mensen van Corpaint die keuze een stuk eenvoudiger ( en kleurrijker) wordt met een verrassend eindresultaat. We zijn er erg blij mee!

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.