Zeer goed advies ,alles op tijd ,mooie raambekleding en professioneel gemonteerd.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Mijn woonkamer heeft een zeer warme uitstraling, dankzij het professionele advies van Lizzy.

Ik heb een goed advies gekregen en een zeer prettige begeleiding, met keuze uit een zeer groot en divers assortiment.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Een winkel met zulk team waar je graag naar terug gaat.

Een warm welkom, met een goed gespecialiseerd team. Je voelt je begrepen en gehoord. Goed advies en er wordt met je mee gedacht. Super fijn geholpen. Een winkel waar we zeker naar terug gaan.

Professionele benadering

Prettige club mensen

Vakwerk, maatwerk, kwaliteit!

Dank team Cor Paint voor de prachtige shutters en jaloezieën! Vanaf het eerste moment heel prettig in gesprek, goed en eerlijk advies en met veel zorg geplaatst. Tot op de millimeter nauwkeurig en ook nog een uitstekende aftersales. Een 10 krijg je alleen bij uitstekend vakwerk, dit is uitstekend vakwerk! Groetjes Daan en Janneke Koningstraat Tegelen

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goed advies en uitvoering volgens afspraak.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Fijn geholpen, keurig gewerkt!

In de winkel werden we heel prettig geholpen en kregen we goed advies. Het leggen van de vloer werd netjes gedaan, aardige heren.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Fijn en goed geholpen

Er is geluisterd naar de wensen en daardoor gevonden wat we wilden hebben.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Erg mooie materialen en zeer goede service

Wij hebben onze slaapkamer onder handen genomen. Bij Cor paint werden we prima geholpen in het kiezen van een pvc vloer, gordijnen en een mooi behang. Volgens afspraak is alles geleverd en gemonteerd, gelegd, met een goed advies over het voorbehandelen van de vloer. We zijn heel tevreden.

Top bedrijf!!!!!!!

Zeer vriendelijke en deskundig advies. Ze voelen precies aan wat je wilt en dragen goede ideeën aan. Perfect geholpen en tot de vierde keer.

Deskundig advies!

Een winkel waar je deskundig interieur en kleur advies krijgt. Ze denken mee vanuit de klant zijn wensen en kijken of dit in de ruimtes van het huis past. Ze maken er echt een plaatje van. Top!!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Deskundig en klantgericht team dat echt de tijd voor je neemt.

Vanaf het begin hadden we meteen een goed gevoel bij Corpaint. Er werd ruim de tijd genomen om alles voor ons huis kloppend te maken. Vitrages, verf, vloer, behang, veel keuzes die gemaakt moesten worden en waarbij we telkens een prettig en goed advies kregen. Inmiddels zitten we alweer een ruime tijd in ons huis en zijn we nog altijd heel blij met de keuzes die we gemaakt hebben! Afgelopen week is onze trap gerenoveerd, ook hierbij weer erg tevreden met het resultaat én wederom professionele en vakkundige montage. Ons huis is nu echt af!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Prettig ontvangen in de winkel. Goed advies gekregen. Er is goed naar mijn wensen geluisterd.Gesprek met betrekking tot de offerte was prima. Het leggen van de vloer en het plaatsen van de Shutters en het gordijn is goed verlopen. Keurig personeel, aardig. Netjes gewerkt.

Deskundig, professioneel, meedenkend

Wij hebb Een medewerkster is bij ons thuis gekomen en heeft goed geluisterd naar wat wij wilde. Ook heeft ze ons goed advies gegeven. Wij zijn ontzettend blij met de raamdecoratie en vloer. We genieten ervelke dag van en hebben brengen elkaar gezegd dat het jammer is dat we jullie niet weder ontdekt hebben. Maar we weten jullie de volgende keer te vinden!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Super!

Goede service bij de keuze voor gordijnen. Ook begrip ervoor dat wij wilden wachten op de btw- actie. De heren die de raambekleding kwamen hangen waren netjes en werkten vlot. Zelfs de moeite genomen om de gordijnen zo te hangen, dat ze overal even ver van de vloer hangen (onze vloer loopt iets bol).

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Niet goedkoop wat je koopt, wel goed en mooi!

We hopen nog heel lang te kunnen doen met met de mooie duette plisségordijnen. Er zit wel een onderdeeltje los, dat hebben we gemeld en wordt opgelost als het los blijft zitten! Ze belden netjes een week na plaatsing hoe alles beviel. Houden wij van: netjes!

Altijd vriendelijk, goede service

Had een stukje koord nodig voor plichegordijn, hoefde er niks voor te betalen!!

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Persoonlijk advies* N.v.t.
  • Assortiment* N.v.t.
  • Vakmanschap* N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Zeer goede en deskundige advisering

We kwamen om advies en hebben deze gekregen door een zeer vriendelijke mevrouw. De service is heel goed. De medewerker die het bij ons kwam ophangen was vriendelijk en werkte heel netjes. Zeer treden met onze nieuwe raamdecoratie

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Denkken met de klant mee en goede service

vriendelijke en vakbekwame medewerkers die met de klant meedenken.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Fijne hulp Vriendelijk personeel Vakkundige mensen Prettig dat er met je mee gedacht wordt

Goed advies en service

Gevraagd voor advies voor raamdecoratie, hier een goed advies in gekregen. Zowel het meten als het ophangen van de raamdecoratie gebeurde door echte vakmensen.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Corpaint heeft veel keuze aanbod en zijn ruim meedenkend. De klant is koning!

Wij hebben onlangs spullen gekocht bij corpaint. We zijn vriendelijk en behulpzaam ontvangen door het personeel. Ook de afwerking van het product leveren en alles monteren is netjes gedaan. Naderhand nog een telefoontje gekregen of alles naar wens was. Ik zeg een perfecte winkel, ruim de keus, zeer mee denkend ( ik start een gastouderopvang Het Eekhoorntje) en ze gingen gelijk op zoek naar passend behang. Ik straal iedere keer opnieuw als ik het gewenste resultaat op de muur zie. Prachtige afwerking van raamgordijntjes. Het is zeker de moeite waard om de winkel te bezoeken en te vragen naar jullie wensen. Qua prijsverhouding kun je het zelf zo duur maken als je zelf wilt, maar kwaliteit is het zeker!!! @ Een aanrader!!!!

Voortreffelijk

Bij het opmeten gaf de adviseur een zeer goed advies. Het getuigde van ervaring, kennis en professionaliteit. De levertijd van de shutters werd exact aangehouden. Het plaatsen en bevestigen werd zeer kundig en netjes gedaan. De medewerkers werkten snel, doch zeer netjes en nauwkeurig. Derhalve een groot compliment. Wij zijn uitermate tevreden.

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Assortiment* N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Goede service, mooi product!

Van advies in de winkel tot offerte en uiteindelijk plaatsing ben ik zeer tevreden. Vriendelijk personeel die met je meedenken.

krek wak wooi

getuigen van goed vakmanschap en ondernemerschap

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.