Deskundig en klantgericht team dat echt de tijd voor je neemt.

Vanaf het begin hadden we meteen een goed gevoel bij Corpaint. Er werd ruim de tijd genomen om alles voor ons huis kloppend te maken. Vitrages, verf, vloer, behang, veel keuzes die gemaakt moesten worden en waarbij we telkens een prettig en goed advies kregen. Inmiddels zitten we alweer een ruime tijd in ons huis en zijn we nog altijd heel blij met de keuzes die we gemaakt hebben! Afgelopen week is onze trap gerenoveerd, ook hierbij weer erg tevreden met het resultaat én wederom professionele en vakkundige montage. Ons huis is nu echt af!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Prettig ontvangen in de winkel. Goed advies gekregen. Er is goed naar mijn wensen geluisterd.Gesprek met betrekking tot de offerte was prima. Het leggen van de vloer en het plaatsen van de Shutters en het gordijn is goed verlopen. Keurig personeel, aardig. Netjes gewerkt.

Deskundig, professioneel, meedenkend

Wij hebb Een medewerkster is bij ons thuis gekomen en heeft goed geluisterd naar wat wij wilde. Ook heeft ze ons goed advies gegeven. Wij zijn ontzettend blij met de raamdecoratie en vloer. We genieten ervelke dag van en hebben brengen elkaar gezegd dat het jammer is dat we jullie niet weder ontdekt hebben. Maar we weten jullie de volgende keer te vinden!

Super!

Goede service bij de keuze voor gordijnen. Ook begrip ervoor dat wij wilden wachten op de btw- actie. De heren die de raambekleding kwamen hangen waren netjes en werkten vlot. Zelfs de moeite genomen om de gordijnen zo te hangen, dat ze overal even ver van de vloer hangen (onze vloer loopt iets bol).

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Niet goedkoop wat je koopt, wel goed en mooi!

We hopen nog heel lang te kunnen doen met met de mooie duette plisségordijnen. Er zit wel een onderdeeltje los, dat hebben we gemeld en wordt opgelost als het los blijft zitten! Ze belden netjes een week na plaatsing hoe alles beviel. Houden wij van: netjes!

Altijd vriendelijk, goede service

Had een stukje koord nodig voor plichegordijn, hoefde er niks voor te betalen!!

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Persoonlijk advies* N.v.t.
  • Assortiment* N.v.t.
  • Vakmanschap* N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Zeer goede en deskundige advisering

We kwamen om advies en hebben deze gekregen door een zeer vriendelijke mevrouw. De service is heel goed. De medewerker die het bij ons kwam ophangen was vriendelijk en werkte heel netjes. Zeer treden met onze nieuwe raamdecoratie

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Denkken met de klant mee en goede service

vriendelijke en vakbekwame medewerkers die met de klant meedenken.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Fijne hulp Vriendelijk personeel Vakkundige mensen Prettig dat er met je mee gedacht wordt

Goed advies en service

Gevraagd voor advies voor raamdecoratie, hier een goed advies in gekregen. Zowel het meten als het ophangen van de raamdecoratie gebeurde door echte vakmensen.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Corpaint heeft veel keuze aanbod en zijn ruim meedenkend. De klant is koning!

Wij hebben onlangs spullen gekocht bij corpaint. We zijn vriendelijk en behulpzaam ontvangen door het personeel. Ook de afwerking van het product leveren en alles monteren is netjes gedaan. Naderhand nog een telefoontje gekregen of alles naar wens was. Ik zeg een perfecte winkel, ruim de keus, zeer mee denkend ( ik start een gastouderopvang Het Eekhoorntje) en ze gingen gelijk op zoek naar passend behang. Ik straal iedere keer opnieuw als ik het gewenste resultaat op de muur zie. Prachtige afwerking van raamgordijntjes. Het is zeker de moeite waard om de winkel te bezoeken en te vragen naar jullie wensen. Qua prijsverhouding kun je het zelf zo duur maken als je zelf wilt, maar kwaliteit is het zeker!!! @ Een aanrader!!!!

Voortreffelijk

Bij het opmeten gaf de adviseur een zeer goed advies. Het getuigde van ervaring, kennis en professionaliteit. De levertijd van de shutters werd exact aangehouden. Het plaatsen en bevestigen werd zeer kundig en netjes gedaan. De medewerkers werkten snel, doch zeer netjes en nauwkeurig. Derhalve een groot compliment. Wij zijn uitermate tevreden.

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Assortiment* N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Goede service, mooi product!

Van advies in de winkel tot offerte en uiteindelijk plaatsing ben ik zeer tevreden. Vriendelijk personeel die met je meedenken.

krek wak wooi

getuigen van goed vakmanschap en ondernemerschap

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Zeer vakkundig geschilderd en behangen.

Er word keurig gewerkt en alles netjes opgeruimd. Goed advies gekregen wat betreft trap schilderen en bekleden. Horren en hordeur snel en vakkundig gemonteerd.

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Verf/Behang, Buiten Zonwering

Uitstekend advies en montage

Vriendelijke en kundige medewerkers die ons het juiste advies gaven m.b.t. kleur en materiaal. Perfect gemonteerd en naar afloop een bosje bloemen toe. Bedankt we zijn er blij mee.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Compleet advies met vakkennis met oog en oor voor de klant

De items die je hebt uitgezocht liggen klaar bijeen volgende afspraak. Het maakt niet uit als je hiervoor vaak / vaker terug komt. In een hele prettige sfeer bespreek je samen de items die zijn uitgezocht en de mogelijke alternatieven. Om uiteindelijk tot een mooi bij jou passend resultaat te komen.

Heel professioneel en vakkundig

Heel goed en professioneel

Goed advies bij uitzoeken van kleur

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

goede inlevingsvermogen en goede technische know-hoe van monteurs

ik werd heel klantvriendelijk benaderd en wat ik zocht voldeed volledig aan mijn wensen, goede prijs-kwaliteit maar bovenal omdat t een op maat gemaakt product is, wat voor een karakteristiek huis met verschillende maat toleranties essentieel is.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Vanaf het 1e contact, vriendelijk personeel wat met je meedenkt en goede adviezen geeft. Agenda's worden zo mogelijk aangepast om je tegemoet te komen qua datum opmeten/ophangen raambekleding. Enige minpuntje was dat, toen ze de raambekleding kwamen ophangen. er één plissé-gordijn ontbrak. Blijkbaar was deze niet meegeleverd c.q. men kon deze nergens terug vinden. Gevolg was dat deze laatste plissé pas later werd opgehangen. Daarom 1 puntje aftrek. Later werd ik nog gebeld en werd gevraagd hoe het allemaal gegaan was, of ik tevreden was etc. Later die dag werd nog een bos bloemen bezorgd. Erg attent allemaal.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goed advies en meegaand in onze wensen.

Goed advies. Afspraken worden snel gemaakt en nageleeft. Meten wordt snel na advies uitgevoerd. Afspraak voor plaatsen wordt ruim van te voren gepland. Op de dag van de afspraak wordt alles netjes afgewerkt, de verpakkingen en dergelijke worden meegenomen. Een week na de montage wordt er geïnformeerd of ales naar wens is verlopen. Heb dit kunnen bevestigen.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Wij zijn erg goed geholpen en heel tevreden met de service!

Geweldige service

Mooi geplaatste schutters. Zeer goed advies.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Goed advies en kwalitatief goede producten

Wij zijn tevreden. Vaker bij jullie aankopen gedaan en altijd goed. Wij vonden wat onduidelijk over hoe lang het duurde wat we konden verwachten. Als tip zou ik meegeven meer verwachtingen managen dan is het duidelijk wat we als klant mogen verwachten. Succes Verder!

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.