Fijn advies en goede montage.

Het advies in de winkel is passend en er wordt klantgericht gewerkt. De adviseur geeft relevante tips en ideeën. De montage is volgens afspraak uitgevoerd. De monteurs werken rustig, netjes en stipt. Ook de monteurs willen kwaliteit leveren en zullen niet schromen kritisch te zijn als iets perfecter kan.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Uitstekend met aandacht geholpen

Er werd naar ons geluisterd en we zijn erg geholpen met het maken van combinaties en keuzes.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Zeer klantvriendelijk verstand van zaken behulpzaam netjes mooie aflevering vsn de gordijnen.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goede informatie, uitleg en montage.

Zijn zeer goed geïnformeerd en geholpen bij de aankoop van overgordijnen. En ze zijn goed door Corpaint opgehangen.

Blij met het resultaat

Wij hebben advies aan huis ontvangen. Verrassende kleur gedurfd, warm en toch rustig. Tevens een bijpassend behang voor de gashaard. Heel erg blij mee.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goed advies en prachtig resultaat

Er is goed met ons meegedacht. Daarna is alles netjes ingemeten en tijdens dat bezoek hebben we de plannen nog iets aangepast. Uiteindelijk is alles netjes op tijd gehangen en het ziet er echt super uit. Heel blij mee

Prima geholpen en geadviseerd

Bij het uitzoeken van raamdecoratie ben ik goed geholpen door Meggie. Verschillende opties bekeken. Uiteindelijk mooie duettes uitgezocht en voor de keuken plissegordijnen voor in het kozijn, zodat ook het raam nog open kan. Goed advies van de kleur van de bakken (om ze in op te rollen). Ook bestonden ze twee weken later 35 jaar en werd erop geattendeerd om dan de bestelling te plaatsen, zodat ik kon profiteren van de korting. Ook keurig opgehangen en kan altijd bellen als er iets mee is.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Top advies, geweldige service, fantastisch resultaat

Met onze verhuizing zijn we bij corepaint advies gaan vragen, hier hebben we onze wensen gedeeld. Er kwamen meteen enthousiaste ideeën wat als eind resultaat een geweldig advies is geworden. Nu alles klaar is, is het nog mooier geworden dan onze wensen. We genieten hier iedere dag van de kleuren tegen de muur het behang, de vloer, carpet en plissé. En alles past zo goed bij elkaar :). Hartelijk dank voor het creëren van ons droom huis.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Goed advies, top service en snelle levering

Wij zijn voor gordijnen op onze benedenverdieping en duettes boven bij verschillende specialisten geweest. Bij COR PAINT was men direct erg enthousiast en werden we voorzien van goed advies. De eigenaresse heeft een afspraak gemaakt om bij ons thuis te komen zodat de situatie goed in kaart gebracht kon worden. Nadat we de keuze hadden gemaakt kwam de levering eerder binnen dan gepland en alles is vakkundig gemonteerd. We zijn erg blij met het resultaat. Top ervaring met kundige en vriendelijke vakmensen! Aanrader!!

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

contact is erg onderhoudend . inleving betreft de smaak van de klant. geeft eerlijk advies en dat geeft vertrouwen. sfeer is ontspannen en ze geven je het gevoel dat je mag zijn wie je bent, niet aandringen maar met respect voor de klant. belangrijkste is dat men snel door heeft wat je smaak is en daar handelen ze naar

Goed advies goed service

goed contact en goed afspraken

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

geweldig

Zo fijn en goed geholpen. Goede uitleg, heel behulpzaam. Denken met je mee,

In één woord geweldig!

Voor wij bij corpaint kwamen hadden we een globaal idee van wat we wilden in de woonkamer en keuken van ons nieuwe huis, maar kwamen er zelf niet uit. Door alle adviezen van Lissy kwamen we tot een prachtige combinatie van verschillende behangen en verfkleuren. Lissy wist precies onze wensen te vertalen naar de juiste adviezen en kwam zelfs met nieuwe inzichten die ervoor gezorgd hebben dat het geheel perfect heeft uitgepakt. Wij zijn enorm blij dat we naar corpaint zijn gegaan en genieten enorm van onze prachtige woonkamer en keuken! Wij gaan zeker terug voor advies bij andere kamers in ons huis! Zeker een aanrader!

• Vakmanschap* N.v.t.
  • Ervaring met: Verf/Behang

Super fijne service....echt tijd voor de klant..

We zijn super goed geholpen,..er is met ons meegedacht...heerlijke koffie gekregen,en na aankoop ook nog een telefoontje gekregen,of we blij zijn met het gordijn...enof we blij zijn,super tevreden...

Fantastisch!!

We hebben een geweldig advies gehad van Noortje. Kleurrijk en toch rustig, warm, out of the box. We zijn er helemaal blij mee!!

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Buiten Zonwering

geweldig

We zijn zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, kennis en service van Corpaint, We hebben ons huis in laten richten met nieuwe pvc vloeren, gordijnen, schutters, plissés en de nodige verfkleuren. Alles is naar wens verlopen en het resultaat mag er zijn!! Super bedankt!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Goed advies waarbij veel tijd wordt genomen om je wensen te begrijpen en samen te ontdekken.

We werden erg goed geholpen door Noor bij het uitkiezen van kleur, product, enz. doordat met veel geduld en aandacht geluisterd werd naar onze wensen. Daarbij wordt persoonlijk afgestemd advies gegeven op basis van onze situatie. Ook wordt het vertrouwen gegeven als een keuze lastig is en wordt er een passende oplossing gezocht. We zijn in ieder geval erg fijn geholpen en voelen ons 'gehoord' in onze wensen, waarbij mee wordt gedacht in oplossingen.

Gewoon weer geweldig!

Heel fijn met Stan thuis kunnen praten over de keuzes en zijn advies. Service is perfect en ook weer geleverd met de juiste kwaliteit die je van hun mag verwachten! Ik ben blij dat ik weer voor Corpaint Venray heb gekozen!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Zeer goed en vakkundig advies gegeven

We zijn zeer goed geholpen. Hadden een goede kijk op ons interieur waardoor we een zeer goed advies kregen. Met het eindresultaat zijn we dan ook zeer tevreden.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

goed geholpen en advies gekregen

zeer tevreden over de gordijnen

Super advies

Erg goed advies ,vriendelijk personeel ,er wordt tijd voor je genomen.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Het advies was boven verwachting

Het resultaat fantastisch. Om van vergrijsde tinten over te gaan in een donkere warme variant, in de woonkamer met daarbij het gebruik van behang, was een spannende keuze. Die keuze is mede tot stand gekomen door het geweldige advies van de medewerkers. Durf anders en doe eens anders heeft de inrichting en beleving letterlijk in een heel ander daglicht gesteld. Het chique resultaat is, dankzij het enthousiasme, kennis en kunde van de medewerkers, voor ons top.

• Ervaring met: Verf/Behang

Goede ideeën en goed overleg

Ik wist eerst niet hoe ik de kleur van de muur en de gordijnen moest combineren. Meggy kwam met een paar kleurvoorbeelden en toen was ik meteen overtuigd. En heel blij nu met onze keuze. Toppie

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Goede service, resultaat, een mooie vloer

in de winkel goed geholpen om keuze te kunnen maken voor op de vloer. Alles volgens afspraak, inmeten, t voorwerk en daarna vloer er strak ingelegd. Top...

• Ervaring met: Vloeren

Komt afspraak na

Komt afspraak na

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.