Top werk geleverd + goede kwaliteit product

Vincent en Anton hebben bij ons een pvc vloer gelged. Harde werkers die zorgvuldig en netjes te werk gingen. Omgang was prettig en het vloer boven verwachting.

• Ervaring met: Vloeren

Beste Rob, bedankt voor het plaatsen van een review, veel plezier van uw nieuwe vloer & graag tot ziens in onze winkel!

Mooie pvc-vloer en goede service

Mooie pvc-vloer, trap bekleding en plinten geleverd en geplaatst. Vincent en Anton van Boer Staphorst geven goede adviezen en leveren service. Zeer tevreden.

• Ervaring met: Vloeren

Beste Rianne, bedankt voor deze mooie review! Graag tot ziens in onze winkel.

Zeer prettige winkel

Kledingkast gekocht. We kregen rustig de tijd om rond te kijken, zonder dat er gelijk iemand bij je komt om je iets te verkopen. Zeer kundig personeel die met je meedenken. Er werd niet moeilijk gedaan over aanpassingen die later plaatsvonden.

• Ervaring met: Verf/Behang, Kasten op maat

Beste Jacqueline, bedankt voor het achterlaten van een review! Fijn om te horen dat u het winkelen bij ons als prettig hebt ervaren. Graag tot ziens in onze winkel.

Zeer goede service

Alles netjea afgewerkt

• Ervaring met: Kasten op maat

Beste Ab, bedankt voor het achterlaten van een review! Fijn om te horen dat alles netjes in afgewerkt. Graag tot ziens in onze winkel.

Vakkundig bedrijf

Net en vakkundig personeel. Zeer goede service.

• Ervaring met: Vloeren, Kasten op maat

Beste Frist, Bedankt voor je positieve review! Graag tot ziens in onze winkel.

vriendelijke mensen, goede service, flexibel in planning, netjes achter gelaten

• Ervaring met: Vloeren

Beste Ietske, bedankt voor het achterlaten van deze mooie review! Graag tot ziens in onze winkel. Groeten, Edwin

Ontzettend blij met onze nieuwe vloer van Boer Staphorst

We zijn door Ron van de afdeling vloeren heel goed geadviseerd over de keuze voor welk type vloer. Hij heeft ook uitgebreid bij ons thuis de situatie bekeken en ingemeten. Paul, Vincent en Anton hebben de vloer vervolgens bij ons thuis gelegd. Super tevreden over het resultaat, het ligt er heel mooi strak in ondanks moeilijke hoekjes. De mannen hebben vakwerk geleverd en alles na afloop nog heel netjes opgeruimd. Al met al een dikke 10!!!

• Ervaring met: Vloeren

Beste Henk, Bedankt voor het plaatsen van deze review! Ik zal de complimenten doorgeven aan mijn collega's. Graag tot ziens in onze winkel. Groeten, Edwin

Mooie strakke vloer gelegd door vakmannen

• Ervaring met: Vloeren

Beste Marco, Bedankt voor het plaatsen van een review! Veel plezier gewenst van uw nieuwe vloer. Groeten, Edwin

uitstekende kwaliteit en vakwerk

onze ervaring met Anton en Vincent wil ik omschrijven als zeer prettig, heel goed samen werkend, vakmanschap, behulpzaam. kortom uitermate tevreden.

• Ervaring met: Vloeren

Beste Bouke, Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat u uitermate tevreden bent. Groeten, Edwin

Deskundig,service gericht,klantvriendelijk.

Goede ervaring

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Buiten Zonwering

Beste Beatrice, bedankt voor het schrijven van een review! Graag tot ziens in onze winkel! Groeten, Edwin

Netjes en compleet afgewerkt.

We hebben een nieuwe keuken laten plaatsen en een nieuwe vloer laten leggen. We zijn er zeer content mee. We hebben goed advies gehad voor keuken en vloer. De afwerking was ook zeer netjes.

• Ervaring met: Vloeren

Beste Sietze, bedankt voor je review! Fijn om te horen dat zowel de keuken als vloer helemaal naar wens is. Veel plezier ervan & graag tot ziens in onze winkel! Groeten, Edwin

Een wens die ik al lang had is waargemaakt.

Na het advies in de winkel en wat aanpassingen tijdens het opmeten is de kast geplaatst. Alles zeer vakkundig en zorgvuldig. Wij zijn zeer tevreden.

• Ervaring met: Kasten op maat

Beste Tonneke, leuk om te horen dat we een wens van u hebben waargemaakt! Heel veel plezier ervan, en graag tot ziens in onze winkel. Groeten, Edwin

tevreden

wij zijn tevreden over alles.....

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren, Kasten op maat

Beste Peter, bedankt voor het plaatsen van een review! Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Graag tot ziens in de winkel.

Prima service en kwaliteit. Zeker een aanrader

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Beste Laurens, bedankt voor je review! Fijn dat u ons aanraadt. Graag tot ziens in onze winkel!

afgesproken dat ze eerst zouden komen opmeten maar hadden de zonwering achterzijde al besteld

ze belden dat ze langs zouden komen, het was inmiddels al in september, ik dacht om op te meten maar hadden de zonwering achter al bij zich, ze hebben dit opgemeten en deze paste de zonwering voor moest nog gemeten en gemaakt worden, voor deze zonwering heb ik goed advies gehad van de monteur/verkoper. met hem afgesproken, dat ze beide de zonweringen, na ons telefoontje in het voorjaar zouden plaatsen. bij het plaatsen gaf hij ook nog een tip om een anti storm module te plaatsen zodat bij onverwachte harde wind het scherm gelijk in gaat, deze hadden ze op dat moment niet in de bus, tot onze verbazing werd hij aan het begin van de middag nog afgeleverd en als service ook nog ingesteld en gemonteerd

• Ervaring met: Buiten Zonwering

Beste Rudolf, Bedankt voor het plaatsen van een review over onze zonwering afdeling! Graag tot ziens in onze winkel.

Goed advies, top samenwerking en vakmanschap bij monteren

Pvc vloer gekocht bij Boer. Door adviseur goed geholpen en ook bij ons thuis geweest voor inmeten en advies over aanpassing die gedaan moesten worden voor egaliseren.

• Ervaring met: Vloeren

Hoi Patrick, bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat het contact met de adviseur goed verliep! Graag tot ziens in de winkel.

Prettige sfeer men neemt de tijd voor je prijs kwaliteit verhouding goed

• Ervaring met: Kasten op maat

Hallo Bas, bedankt voor je review! Leuk om te horen dat u de sfeer bij ons in de winkel als prettig ervaart. Graag tot ziens in onze winkel.

Klantvriendelijk en uitstekend uitvoerend personeel vooral de jongens die het laminaat leggen uit de kunst

• Ervaring met: Vloeren

Beste Henk, bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent! Graag tot ziens in onze winkel.

Inderdaad vriendelijk en verkoopgericht

Goede ervaring in winkel en thuis bij het plaatsen van 2 kasten

• Ervaring met: Kasten op maat

Beste Gerard, bedankt voor het plaatsen van een review! Graag tot ziens in onze winkel.

Vriendelijk en goede service

Na enkele vergissingen zijn de problemen na behoren op gelost.

• Ervaring met: Kasten op maat

Beste Dj Klunder, Bedankt voor het plaatsen van een review. Fijn om te horen dat ondanks dat er wat mis is gegaan tijdens uw bestelling, dit voor u is opgelost. Veel plezier van uw aankoop!

Vakkundig!

Wij zijn heel tevreden over Boer Staphorst. Van advies tot en met de installatie verliep het traject uitstekend. Er wordt goed meegedacht met ons als klant.

• Ervaring met: Kasten op maat

Beste Edwin, bedankt voor het plaatsen van een review! Prettig om te horen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier van uw aankoop.

Boer Staphorst heeft de verwachtingen meer dan waar gemaakt.

De PVC vloer is geweldig gelegd! Wij zijn zeer tevreden over Boer Staphorst. Bij de vochtmeting bleek de vloer nog niet droog genoeg. Een bouwdroger bracht uitkomst en bij een tweede vochtmeting kon er groen licht gegeven worden en kon het leggen van de PVC vloer gewoon volgens planning doorgaan. Wij hadden al goede ervaringen met Boer Staphorst, maar ook ditmaal hebben ze puik werk geleverd!

• Ervaring met: Vloeren, Kasten op maat

Beste Marc, bedankt voor het plaatsen van een review. En fijn om te horen dat alles naar wens was. Veel plezier van uw nieuwe PVC vloer, en graag tot ziens in onze winkel!

Personeel is vriendelijk.

Nou de onderlinge communicatie kan wel wat beter, wij hebben het mee gemaakt dat wij 2 maal zijn gebeld om te komen installeren en dan 5 a 10 minuten weer gebeld worden dat alles nog niet binnen is.

• Ervaring met: Kasten op maat

Beste van der Kolk, Bedankt voor het plaatsen van een review. Vervelend om te lezen dat de communicatie vanuit ons richting u niet goed is verlopen. Wij gaan dit meenemen, om onze service in de toekomst te verbeteren. Graag tot ziens in onze winkel!

Netjes en professioneel

We hebben een vaste kast besteld. Netjes geholpen, en met een mooi eindresultaat. We zijn erg tevreden.

• Ervaring met: Kasten op maat

Beste Harry, Bedankt voor het plaatsen van een review. Veel plezier van de kast, en graag tot ziens in onze winkel!

Alles zeer zorvuldig

Alles zeer zorgvuldig

• Ervaring met: Buiten Zonwering

Beste Mieke, Bedankt voor de positieve review! Graag tot ziens in onze winkel.

Over Boer Staphorst (Thuisin)

Boer Staphorst, dé grootste woonbeleving! Een uniek familiebedrijf dat inmiddels 65 jaar bestaat. We zijn een bouw- en woonwarenhuis waar u alles vindt voor het creëren van een optimaal wooncomfort en het ultieme thuisgevoel. Beleef bij ons volop bouw- en woonplezier in een winkelomgeving van maar liefst 22.000 m².

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.